Permalänk
Medlem

Mac är för trågika
Dom dödar våta drömmar som denna
Hade vart trevligt med ett svar på hur vida TS kommer forsätta eller om det har blivit brutalt mördat av en mac.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Tråkigt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Permalänk
Medlem

Lever du fortfarade?
Meddela gärna om på vilket håll bygget går.
Om det är nerlagt eller du väntar på bättre grejer än vad som finns nu.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Kan man inte få ett svar snart om du lagt ned det eller ?
tycker det tagit lite väl mycket tid nu

Permalänk
Medlem

Segt.........

Visa signatur

| i7 6700K | GTX 980 | Noctua NH-D15 | Samsung 950 PRO NVMe 256GB | 120GB Corsair SSD | 250GB Samsung 840 Evo | 1TB Lagring | 16GB Ram | Fractal Design Define S | Corsair RM750x | Surface Pro 4 i5 för anteckningar i studier | Lenovo Thinkpad T490 i7 för utveckling och övriga studier |

Permalänk
Medlem

Är han död eller?

Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA

Permalänk
Medlem

han är nog död -.-

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZylioN:

han är nog död -.-

det är mac'ens fel.
Den hoppade på honom och kvävde honom när han sov. >.>

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Han kanske är död, for real

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Han kanske är död, for real

Varför känns det som den där smileyn inte borde vara i slutet av en sån mening XD

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av RainesX:

Varför känns det som den där smileyn inte borde vara i slutet av en sån mening XD

Hehe kanske. Men det är internet, här existerar inte känslor.
Jag tror han är död iaf inte hänt något här på väldigt länge nu.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk

Han lär ju börja igen nu, 4 gtx580 någon?

Visa signatur

Intel Core i5 3570K 3.4 GHz | Asus R9 280x Direct CU II Top | Asus P8H77-I mITX | Corsair CX 600M 80+ | A-DATA SSD Premier Pro SP900 128GB + 840 EVO Basic 250GB + 1 TB WD | Noctua NH-U9B SE2 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | Node 304

Permalänk
Medlem

Vi kanske får vänta ännu längre ifall han väntar på HD6990 .........

Visa signatur

| i7 6700K | GTX 980 | Noctua NH-D15 | Samsung 950 PRO NVMe 256GB | 120GB Corsair SSD | 250GB Samsung 840 Evo | 1TB Lagring | 16GB Ram | Fractal Design Define S | Corsair RM750x | Surface Pro 4 i5 för anteckningar i studier | Lenovo Thinkpad T490 i7 för utveckling och övriga studier |

Permalänk
Skrivet av KKay:

Han kanske är död, for real

DAMN !!

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Han kanske är död, for real

Hej igen allihopa.... inte varit inne på sidan på ett tag nu för updates. Men här kommer det en....

UPDATE:

ALLT jag byggde med nästan varenda pryl jag köpte är såldt för att börja om från scratch.. jag hade allt uppe o det fungerade, men var inte nöjd med resultatet jag fick... sen läste jag att det skulle komma mycket nytt nu i slutet på året... så jag valde med flit att sälja av systemet medans jag fortfarande kunde få tillbaka lite av den summa pengar jag l ner på projektet.

Detta gjorde jag för att senare kunna börja från scratch, med nyare bättre saker... och ptja.. nu kommer det...

Var på g att bli sponsrad... men funderade lite på det... och jag vill inte! Jag bygger det jag bygger för egna pengar, inget snack om att det inte är mitt osv osv... sen kan jag bygga på MITT sätt.

Jag ber om ursäkt att jag inte meddelat detta i tråden.. visst har jag varit upptagen, men inte så upptagen att jag inte kunnat skriva här.

under tiden jag väntar på nya spännande delar.. har jag haft lite andra roliga saker för mej... bland annat köpt en Yamaha R1 2005, som jag plockade ner o trimmade lite... VANSINNIGT va den går nu.... Shit Pommes..

Skaffade en videokamera som kommer användas både till R1:an och till att filma vissa delar av bygget som kommer. Det var en Sony HDR-CX350 givetvis fullhd med riktigt bra bildkvalite.. sen har jag kvar min Eos 550d, men har köpt lite mer "gluggar" samt en grym blixt till den så fina bilder kommer

Well.. då var det avklarat, vet inte exact vilken dag jag kommer börja byggandet nu, men när Wet Dream V3 syns i galleriet... då är galenskaperna igång igen... så fram tills dess.... gör inget jag inte skulle gjort..

Visa signatur

Tänk på vad du säger, så du inte säger va du tänker!
Gigabtye Aorus 17x, i9-11980hk, 64GB ram, RTX 3080 16GB, Kc3000 2TB x2 Raid0, 17" FHD
Gigabyte Auros PRO Z690, 64GB DDR5 Dominator, 2x KC-3000 2TB Raid-0, Intel I9 12900KS, Corsair iCUE H170i ELITE LCD, Gigabyte RTX 4090 OC, be quiet! Straight Power 11 Platinum 1200W, 3 st Asus VG27A 2K 27", Win 11 PRO, mm, mm

Permalänk
Medlem
Skrivet av MR Axis:

Hej igen allihopa.... inte varit inne på sidan på ett tag nu för updates. Men här kommer det en....

UPDATE:

ALLT jag byggde med nästan varenda pryl jag köpte är såldt för att börja om från scratch.. jag hade allt uppe o det fungerade, men var inte nöjd med resultatet jag fick... sen läste jag att det skulle komma mycket nytt nu i slutet på året... så jag valde med flit att sälja av systemet medans jag fortfarande kunde få tillbaka lite av den summa pengar jag l ner på projektet.

Detta gjorde jag för att senare kunna börja från scratch, med nyare bättre saker... och ptja.. nu kommer det...

Var på g att bli sponsrad... men funderade lite på det... och jag vill inte! Jag bygger det jag bygger för egna pengar, inget snack om att det inte är mitt osv osv... sen kan jag bygga på MITT sätt.

Jag ber om ursäkt att jag inte meddelat detta i tråden.. visst har jag varit upptagen, men inte så upptagen att jag inte kunnat skriva här.

under tiden jag väntar på nya spännande delar.. har jag haft lite andra roliga saker för mej... bland annat köpt en Yamaha R1 2005, som jag plockade ner o trimmade lite... VANSINNIGT va den går nu.... Shit Pommes..

Skaffade en videokamera som kommer användas både till R1:an och till att filma vissa delar av bygget som kommer. Det var en Sony HDR-CX350 givetvis fullhd med riktigt bra bildkvalite.. sen har jag kvar min Eos 550d, men har köpt lite mer "gluggar" samt en grym blixt till den så fina bilder kommer

Well.. då var det avklarat, vet inte exact vilken dag jag kommer börja byggandet nu, men när Wet Dream V3 syns i galleriet... då är galenskaperna igång igen... så fram tills dess.... gör inget jag inte skulle gjort..

Jag talar säkert inte för mig själv när jag säger detta, men tack så mycket för svaret! Jag har väntat som fan, för jag ville verkligen se hur det skulle se ut med dubbla proppar, 4 grafikkort och 2 nätagg + massa vattenkylning i ett 800D! Jag ser fram emot nästa bygge! Och om man ska lyssna på vad du gjort med din motorcykel och dina datorer, kan vi göra ganska mycket

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

Jag talar säkert inte för mig själv när jag säger detta, men tack så mycket för svaret! Jag har väntat som fan, för jag ville verkligen se hur det skulle se ut med dubbla proppar, 4 grafikkort och 2 nätagg + massa vattenkylning i ett 800D! Jag ser fram emot nästa bygge! Och om man ska lyssna på vad du gjort med din motorcykel och dina datorer, kan vi göra ganska mycket

Det var så lite så....

Visa signatur

Tänk på vad du säger, så du inte säger va du tänker!
Gigabtye Aorus 17x, i9-11980hk, 64GB ram, RTX 3080 16GB, Kc3000 2TB x2 Raid0, 17" FHD
Gigabyte Auros PRO Z690, 64GB DDR5 Dominator, 2x KC-3000 2TB Raid-0, Intel I9 12900KS, Corsair iCUE H170i ELITE LCD, Gigabyte RTX 4090 OC, be quiet! Straight Power 11 Platinum 1200W, 3 st Asus VG27A 2K 27", Win 11 PRO, mm, mm

Permalänk
Medlem
Skrivet av MR Axis:

Hej igen allihopa.... inte varit inne på sidan på ett tag nu för updates. Men här kommer det en....

UPDATE:

ALLT jag byggde med nästan varenda pryl jag köpte är såldt för att börja om från scratch.. jag hade allt uppe o det fungerade, men var inte nöjd med resultatet jag fick... sen läste jag att det skulle komma mycket nytt nu i slutet på året... så jag valde med flit att sälja av systemet medans jag fortfarande kunde få tillbaka lite av den summa pengar jag l ner på projektet.

Detta gjorde jag för att senare kunna börja från scratch, med nyare bättre saker... och ptja.. nu kommer det...

Var på g att bli sponsrad... men funderade lite på det... och jag vill inte! Jag bygger det jag bygger för egna pengar, inget snack om att det inte är mitt osv osv... sen kan jag bygga på MITT sätt.

Jag ber om ursäkt att jag inte meddelat detta i tråden.. visst har jag varit upptagen, men inte så upptagen att jag inte kunnat skriva här.

under tiden jag väntar på nya spännande delar.. har jag haft lite andra roliga saker för mej... bland annat köpt en Yamaha R1 2005, som jag plockade ner o trimmade lite... VANSINNIGT va den går nu.... Shit Pommes..

Skaffade en videokamera som kommer användas både till R1:an och till att filma vissa delar av bygget som kommer. Det var en Sony HDR-CX350 givetvis fullhd med riktigt bra bildkvalite.. sen har jag kvar min Eos 550d, men har köpt lite mer "gluggar" samt en grym blixt till den så fina bilder kommer

Well.. då var det avklarat, vet inte exact vilken dag jag kommer börja byggandet nu, men när Wet Dream V3 syns i galleriet... då är galenskaperna igång igen... så fram tills dess.... gör inget jag inte skulle gjort..

Wohoo
tack för svar! Skall bli riktigt spännande att se vad du kan koka ihop till v3

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av MR Axis:

Hej igen allihopa.... inte varit inne på sidan på ett tag nu för updates. Men här kommer det en....

UPDATE:

ALLT jag byggde med nästan varenda pryl jag köpte är såldt för att börja om från scratch.. jag hade allt uppe o det fungerade, men var inte nöjd med resultatet jag fick... sen läste jag att det skulle komma mycket nytt nu i slutet på året... så jag valde med flit att sälja av systemet medans jag fortfarande kunde få tillbaka lite av den summa pengar jag l ner på projektet.

Detta gjorde jag för att senare kunna börja från scratch, med nyare bättre saker... och ptja.. nu kommer det...

Var på g att bli sponsrad... men funderade lite på det... och jag vill inte! Jag bygger det jag bygger för egna pengar, inget snack om att det inte är mitt osv osv... sen kan jag bygga på MITT sätt.

Jag ber om ursäkt att jag inte meddelat detta i tråden.. visst har jag varit upptagen, men inte så upptagen att jag inte kunnat skriva här.

under tiden jag väntar på nya spännande delar.. har jag haft lite andra roliga saker för mej... bland annat köpt en Yamaha R1 2005, som jag plockade ner o trimmade lite... VANSINNIGT va den går nu.... Shit Pommes..

Skaffade en videokamera som kommer användas både till R1:an och till att filma vissa delar av bygget som kommer. Det var en Sony HDR-CX350 givetvis fullhd med riktigt bra bildkvalite.. sen har jag kvar min Eos 550d, men har köpt lite mer "gluggar" samt en grym blixt till den så fina bilder kommer

Well.. då var det avklarat, vet inte exact vilken dag jag kommer börja byggandet nu, men när Wet Dream V3 syns i galleriet... då är galenskaperna igång igen... så fram tills dess.... gör inget jag inte skulle gjort..

trimma en R1 eller hur ! En R1 är jävligt pigg utan trim..
om jag inte minns helt fel så har en R1 en bra bit över 100 hästar och vf trimma den då? den kommer att bli din död !

Permalänk
Medlem
Skrivet av nobleman:

trimma en R1 eller hur ! En R1 är jävligt pigg utan trim..
om jag inte minns helt fel så har en R1 en bra bit över 100 hästar och vf trimma den då? den kommer att bli din död !

Tror han faktiskt inte bryr sig. Har flera vänner som är precis likadana

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

Hm. Får väl vänta på Wet Dream V3 då.

Permalänk
Medlem

jag vet att många babblar på om hur dyrt det är, men om man skall vara seriös med sin hobby när man har ett jobb så varför inte go all the way?

sitter på en sketen AMD budget bygge från ett år tillbaka.
men den dagen jag får jobb igen så börjar galenskaperna upp i norr. =D

PS. Gotta love svenska avundsjukan <3

Visa signatur

i7 3770k @ 4.2, 16gb dominator platinum @ 1866, 2x 780Ti Classified, FT02, Corsair m65 vit, Ducky Shine 3 MX Brown vita keycaps, Asus Xonar STX, Sennheiser HD650, Asus Rog Swift PG278Q

Permalänk

** Inlägget raderat av en moderator. Denna tråd handlar om ett bygge, inte någons livssituation. /mod **

Visa signatur

<Rampage Extreme III>------<Corsair Dominator GT 6144MB DDR3 PC3-16000 2000MHz>------<Intel Core i7 950 4 GHz>------<H70 CPU-kylare (Läckage) bytt till Noctua NH-U12P)>------<Fractal Design Define R3, Vit moddad>------<Corsair AX 1200W 80+ GOLD>------<Asus GeForce GTX 480 1536MB SLI>------<2st OCZ 60GB Vertex 2 E Series i raid0>------<Western Digital Caviar Black 1+2TB i lagring>

Permalänk
Skrivet av Glimbrink:

Förstår om många kommer hata min kommentar och inte förstår mig alls men jag måste skriva av mig.

-långt inlägg-

Jag måste säga att jag håller med dig lite.
Har också haft mina funderingar om denna tråd.

Visa signatur

Gigabyte GA-z97x-gaming 3 | Intel i5 4690k 3.5ghz | Radeon R9 280x | XFX 650W | 8GB Dominator

Inet gratis frakt
PSU Calculator

Permalänk
Skrivet av kurdpopcorn:

Jag måste säga att jag håller med dig lite.
Har också haft mina funderingar om denna tråd.

Tack!

Visa signatur

<Rampage Extreme III>------<Corsair Dominator GT 6144MB DDR3 PC3-16000 2000MHz>------<Intel Core i7 950 4 GHz>------<H70 CPU-kylare (Läckage) bytt till Noctua NH-U12P)>------<Fractal Design Define R3, Vit moddad>------<Corsair AX 1200W 80+ GOLD>------<Asus GeForce GTX 480 1536MB SLI>------<2st OCZ 60GB Vertex 2 E Series i raid0>------<Western Digital Caviar Black 1+2TB i lagring>

Permalänk
Medlem

samma sak fast med 4xGTX580/590?

Permalänk
Inaktiv

*tråd rensad*

Ett inlägg som inte förde diskussionen vidare har tagits bort.

Permalänk

Längtar med spänning på uppdateringar

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk

Hoppas värkligen det kommer snart! Väntat hur länge som helst! Kanske sweklockers julklapp? Med extra många och fina bilder :DD

Visa signatur

CITERA!!!!!

Permalänk
Moderator
Moderator

Ni har väl läst att det inte är V2 längre utan det blir ett nytt galleri kallat V3?

Jimmy, kanske ska överväga att begära en stängning på V2 eftersom det blir ett nytt istället?

Kan förresten hälsa att SSD'na funkar fint, tack igen för att man fick köpa dem, helt vansinnigt roligt att köra raid 0. Hoppas det blir ngt liknande i ditt V3 för det är galet nice att spela på.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers