Permalänk

Galleri raderat?

Fick detta för ett bra tag sedan nu och väntat på svar. Men öppnar denna tråd istället med förhoppning att få lite klarhet..
----------------------
Galleri raderat
Ditt galleri "Asus Rampage III Gene 1366" har raderats pga. ofullständiga bilder och fel språk. Språket på SweClockers är svenska om inget annat anges.

Hälsningar,
Andreas
-------------------

Detta väntar jag svar på:
------------------
Jag var med på det svenska.. ända tills jag såg det här albumet, http://www.sweclockers.com/galleri/5099-eyefinity-rig-p193-ca...

det är ju också på engelska?
Kanske var det bilderna som var problemet att man inte såg hela moderkortet på bild?

Vore tacksam för svar så jag inte "bryter" mot reglerna igen trots att jag läst dem..
----------------

Visa signatur

Asus Rampage III Gene | i7 950 | 3x2Gb Dominator | Gigabyte HD5870 | 5040x1050 | AX750 | Silverstone FT02BW

Permalänk
Geeks
SweClockers

Svarat i PM.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

Och jag har svarat på ditt PM

tack för svaret förresten!

Visa signatur

Asus Rampage III Gene | i7 950 | 3x2Gb Dominator | Gigabyte HD5870 | 5040x1050 | AX750 | Silverstone FT02BW

Permalänk
Moderator
Moderator

Tjena,

För övriga som eventuellt läser denna tråden så är det jag som äger det länkade galleriet i NikonJunkie's tidigare post. Tänker inte blanda mig in i omständigheterna kring borttagandet av hans galleri. Dock vill jag förklara att det finns omständigheter som gjorde att jag skapade det på engelska och som redaktionen antagligen uppmärksammat.

Citat:

Doing blogg in english for Antec support aswell as clan friends from Europe.

Lovade Antec support sektion en modlösning på deras chassi. Något som jag inte har tagit mig tid för och skäms lite över men livet är som det är.

http://www.sweclockers.com/forum/117-antec-support/916027-feedback-p193-case/

Önskar Sweclockers redaktion att jag ändrar texten eller tar bort galleriet så är det en självklarhet att så sker. Vänligen skicka PM.

Mvh,
Lan/Lars

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Lan:

Tjena,

För övriga som eventuellt läser denna tråden så är det jag som äger det länkade galleriet i NikonJunkie's tidigare post. Tänker inte blanda mig in i omständigheterna kring borttagandet av hans galleri. Dock vill jag förklara att det finns omständigheter som gjorde att jag skapade det på engelska och som redaktionen antagligen uppmärksammat.

Lovade Antec support sektion en modlösning på deras chassi. Något som jag inte har tagit mig tid för och skäms lite över men livet är som det är.

http://www.sweclockers.com/forum/117-antec-support/916027-feedback-p193-case/

Önskar Sweclockers redaktion att jag ändrar texten eller tar bort galleriet så är det en självklarhet att så sker. Vänligen skicka PM.

Mvh,
Lan/Lars

Vi diskuterar inte enskilda modereringsfall i denna forumdel, men reglerna är givetvis inte till för att göra livet surt för våra medlemmar utan för att hålla galleriet städat. Finns det en bra anledning till att skriva på engelska kan vi se mellan fingrarna beroende på situation.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015