Julpynta SweClockers logotyp 2010

Permalänk
Medlem

Dum fråga, men varför har så relativt många ändrat storleken på texten? (Det lär väl diska de bidragen?)

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Roger W:

Dum fråga, men varför har så relativt många ändrat storleken på texten? (Det lär väl diska de bidragen?)

Det beror troligen på att julloggan ska vara några fler pixlar hög än den ordinarie loggan. Tanken är ju att det ska bli mer utrymme till dekorationer, inte att texten ska dras ut på höjden, men det är väl lätt hänt att man råkar klicka lite fel där.

Permalänk
Medlem

Ehm, det hade jag missat. Hur ändrar jag canvas storleken i PSDn så det blir rätt storlek på texten? För mina bidrag kommer bli diskade eller?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Nicklaz:

För mina bidrag kommer bli diskade eller?

I nuläget är de inte godkända, nej. Tyvärr har jag inte koll på hur Photoshop fungerar, men jag är övertygad om att andra här känner till det.

Permalänk
Medlem

2 bidrag:

Tror jag följt alla regler, det är transparent, ingen ändring på logon eller storlek och png fil
Säg vad ni tycker, den med eller utan julslinga?
Kommer troligtvis frotsätta jobba på dem.

Update:

Update:

Update:

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Zetup:

Min polare kunde inte posta själv, så jag hjälper henne med det då hon gärna ville vara med! Lini är hennes nick.

Jag kan inte se några problem med det där kontot. Hon får gärna kontakta mig via albert@sweclockers.com eller http://www.sweclockers.com/kontakt så att vi kan reda ut vad det är för problem som har uppstått med hennes konto.

Notera för övrigt att länken i ditt inlägg tyvärr inte fungerar. Det går inte att länka till bilder som finns på ens Gmailkonto.

Permalänk
Medlem

Hej,

Här kommer tre varianter...

Permalänk
Medlem
Skrivet av GAPa:

Jag kan inte se några problem med det där kontot. Hon får gärna kontakta mig via albert@sweclockers.com eller http://www.sweclockers.com/kontakt så att vi kan reda ut vad det är för problem som har uppstått med hennes konto.

Notera för övrigt att länken i ditt inlägg tyvärr inte fungerar. Det går inte att länka till bilder som finns på ens Gmailkonto.

Hej Gapa,

Problemet är att hon precis blivit medlem och måste vänta tre månader, plus skriva x antal inlägg för att kunna ta del av denna forumsektion!

Visa signatur

Asus X99-Deluxe | Intel 5960X @ 4.2 med vattenkylning | G.Skill DDR4 32GB 3600MHz CL17 | EVGA GTX 980Tí 6GB

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Zetup:

Hej Gapa,

Problemet är att hon precis blivit medlem och måste vänta tre månader, plus skriva x antal inlägg för att kunna ta del av denna forumsektion!

Hon måste ha råkat svara i fel tråd. Det finns ingen sådan begränsning i den här forumdelen, utan det gäller bara för Övriga ämnen.

Permalänk
Medlem

Mitt bidrag :D

Här kommer mitt bidrag: Sweclockers-nissarna!

Permalänk

ÅHÅ!
underbart snygga!

Ska försöka knåpa ihop något, när jag orkar.

Permalänk
Medlem

Gjorde en till

Visa signatur

Gigabyte GA-EP43-DS3 | Kingston 4GB DDR2 800MHz | Intel Core™ 2 Duo E8500 3.16Ghz | Sapphire Radeon HD 4870 512MB GDDR5 | hiper type-r 530w Modular | 2,5TB HDD

Permalänk
Medlem

Mitt bidrag

Såhär fint kan det se ut!

Permalänk
Medlem

Mitt bidrag...
Lite småtråkigt att man inte fick byta varken typo eller färg.

Visa signatur

Mobo, Prime Z390-A - CPU, I7 9700K @ Stock (so far), Be Quiet Dark rock 4 - MINNE, 16gb Vengance RGB 3200Mhz - GPU, RTX 2070 Gaming OC - HDD, 2 x Samsung EVO 860 (500gb)

Permalänk
Medlem

Dock min flickvän som gjort, försöker vinna åt henne, bara man inte blir diskad

Visa signatur
Permalänk
Medlem

http://data.fuskbugg.se/dipdip/julpynt.PNG

HAHAHA, jag var bra... ses på lan.

Resultatet av paint och 5minuters asgarv.

Permalänk
Medlem

Kör några till då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Normano:

2 bidrag:
http://fragan.shockv2.com/sweclockers/jullogo_canvas1.png

http://fragan.shockv2.com/sweclockers/jullogo_canvas2.png

Tror jag följt alla regler, det är transparent, ingen ändring på logon eller storlek och png fil
Säg vad ni tycker, den med eller utan julslinga?
Kommer troligtvis frotsätta jobba på dem.

Bra jobbat! Jag tycker du ska behålla slingan...

Permalänk
Medlem

Oj oj oj, vad juryn kommer få svårt att plocka finalister...

Visa signatur

FD Torrent | Z690 Formula | i7 12700K | 32GB DDR5 | GTX 3080 Ti | STRIX 850W | PG279Q

Permalänk

Fråga: Får man ändra bokstäver till bilder? t.ex. ett O till en julgranskula?

Permalänk
Medlem
Skrivet av KStropp:

Bra jobbat! Jag tycker du ska behålla slingan...

Tack så mycket, tycker det också det är snyggast

Uppdaterad me blåbakgrund och lite små snöflingor

Permalänk

En till...

bild8

Här är originalstorlek på mina tidigare bidrag:

bild1
bild2
bild3
bild4
bild5
bild6
bild7

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Blir första året för mig Låt den bästa bilden vinna

Visa signatur

Intel i7 930 4Ghz | GIGABYTE RADEON HD7970 3G | ASUS P6T Deluxe V2 | CORSAIR 8GB DDR3 VENGEANCE 1600MHZ, 6x4BG | Corsair HX 1000W PSU | 6 tb S-ata, Kingston SSD | Windows 7 Ultimate 64-bit

Permalänk
Medlem

Första året jag ger mig på det här, orkar inte göra en ordentlig bild

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fextreme_fa:

Mitt pepparkake alternativ

http://img219.imageshack.us/img219/1688/jullogocanvascopy.png

dock började någon äta på det

Satan jag gjorde nästan en exakt likadan. Känns som om jag plagierat din om jag använder det bidraget, får börja om :/

Permalänk
Medlem

Den påminner lite om min också!

Permalänk
Medlem

Här är mina bidrag:

Med en lykta:

Mvh

Visa signatur

ninoscript :: Intel i9 9900k @ 5 ghz | Kingston HyperX 3200 mhz 32 gb | Gigabyte 2080Ti RTX Windforce OC | EVGA SuperNOVA G3 1000w | Samsung EVO 970 250 GB nvme m.2 | Samsung EVO plus 1 TB nvme m.2 | Asus z390-f Gaming | Fractal Design r6 blackout windowed | Creative Soundblaster AE-5 gaming | Philips Fidelio x2 + boom mic | Qpad CT large | Corsair Ironclaw RGB | Corsair strafe RGB

Permalänk

Nybörjare på PS men gör ett försök iaf.

Uploaded with ImageShack.us

Visa signatur

i5 9600K | Artic Freezer 33 | Asus z390 Prime | RX480 OC+8GB | Corsair 3200Mhz 2x8GB DDR4 | Corsair GS 600Watt | NZXT H510 | 500GB M.2 Samsung 970 | 250GB Samsung EVO SSD | WD HDD 500GB

Permalänk

Det kan man inte tro, den är riktigt fin! lycka till!