Permalänk
Medlem
Skrivet av VonPluring:

Derox:
Köpte samma skydd till min ipad (ser iaf ut som apples egna).
Har du köpt något sorts skydd till displayen?

Jo det är Apples egna, och jag har inget skydd till displayen. Fodralet har ju ett inbyggt så att säga, man behöver bara se till att den är stängd när man stoppar ner den i väskan

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Hämtade den igår (2/12).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chew:

V70 Classic summon -06 mån tro?

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

V70 Classic summon -06 mån tro?

nästan rätt.
Classic, 2,5T momentum -07

Permalänk

Blev en sån här från komplett.se för 5.190:-

En skärmskydd från trendyshop.se för 39:-

En hårdare skal för 129:- tycker det är snyggare med transparent sådan

Permalänk
Medlem

En Omnia 7!

Permalänk
Entusiast

Lite julklappar till mig själv. Ett ljudkort, M-Audio Fast Track Pro och ett par hörlurar, Sennheiser HD-380 Pro. Plus en MIDI-kable också.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rolle90:

Blev med dragen till Ullared idag... så hängde vid deras film hyllor hela dagen, blev ett par filmer

1. Nyckeln till Frihet
2. När Lammen Tystnar
3. Eden Lake
4. Dum & Dummare
5. Robin Hood
6. Gladiator
7. Patrioten
8. Infestation
9. Full Frys
http://cinemaworld.se/wp-content/uploads/2010/12/ullaredmovie...

Kostnad?

Permalänk

Blev ett par alufälgar+dubbdäck för någon vecka sen, och denna vecka inhandlades ny grill samt sidospegelskåpor

Permalänk

Mitt senaste inköp, 99kr.
Skulle på lan och kände inte för att strula med crackar och patchar som jag alltid gjort tidigare med mitt brända.

Desstuom har de har tagit bort kopieringsskyddet så det är bara att låna ut skivan till alla som vill köra och sen bara lana på

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av anton_mjor:

http://mjornis.mine.nu/pics/ink%c3%b6p1.jpg

Mitt senaste inköp, 99kr.
Skulle på lan och kände inte för att strula med crackar och patchar som jag alltid gjort tidigare med mitt brända.

Desstuom har de har tagit bort kopieringsskyddet så det är bara att låna ut skivan till alla som vill köra och sen bara lana på

Köptes var?

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Plockade upp igår

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zotamedu:

http://i16.photobucket.com/albums/b23/Zotamedu/DSC_5899.jpg

Lite julklappar till mig själv. Ett ljudkort, M-Audio Fast Track Pro och ett par hörlurar, Sennheiser HD-380 Pro. Plus en MIDI-kable också.

En mycket prisvärd produkt. Vi hade ett par sådana i skolan och min polare har köpt en sådan också. Grymt ljudkort för att spela in saker med

Permalänk
Medlem

Senaste blev Killzone 2 från cdon

Permalänk
Entusiast
Skrivet av nmc:

En mycket prisvärd produkt. Vi hade ett par sådana i skolan och min polare har köpt en sådan också. Grymt ljudkort för att spela in saker med

Jag har bara hunnit leka lite med det men det verkar väldigt trevligt än så länge. Nu ska jag bara lära mig REAPER ordentligt och hitta massa VST-instrument så jag kan börja leka mer med MIDI. Sen var det ju det där med en kondensatormikrofon också.
Jag borde helt klart skaffa mig billiga hobbies istället...

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk

Håll i er, en amazon utan rost! B20motor!

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av MIFFo_BEast:

Oj oj oj, morsan skulle sett detta. (och så kommer hon smygandes in i rummet när man minst anar det)
Bra val av bil. Morsan har en -61 och en kombi -62(tror jag, är osäker på årsmodellen).

Permalänk
Skrivet av MulleEng:

Köptes var?

Elgiganten Katrineholm
Tänkte först beställa det från PC city där det kostade 69kr och fri frakt, men sen tänkte jag att det ägs av samma firma som Elgiganten, så jag kollade upp lagestatus i stan. Mycket riktigt, det fanns inne för bara 30 kr mer.

Det blev ett lyckat lan, helt utan letandes efter crackar och annat strul

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av anton_mjor:

Elgiganten Katrineholm
Tänkte först beställa det från PC city där det kostade 69kr och fri frakt, men sen tänkte jag att det ägs av samma firma som Elgiganten, så jag kollade upp lagestatus i stan. Mycket riktigt, det fanns inne för bara 30 kr mer.

Det blev ett lyckat lan, helt utan letandes efter crackar och annat strul

Tackar för svaret:) Vad bra att lanet blev lyckat, tycker själv att AOE II är bättre än de andra två.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Skrivet av MulleEng:

Tackar för svaret:) Vad bra att lanet blev lyckat, tycker själv att AOE II är bättre än de andra två.

Det var ofc tvåan vi körde. Med Conquerors så att man kan få automatisk reseed på farms

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av belga:

Ey! schysst. Vart beställde du?

Visa signatur

Keep the flow

Permalänk
Skrivet av MIFFo_BEast:

Inte ett fel på bilprovningen Jag tror jag har gjort värdens bästa bilköp inte ens rost på balkarna, bilprovaren vart rätt förvånad

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kloker:

Ey! schysst. Vart beställde du?

Gamestop på Gamex-mässan. Trevlig tjej som övertygade mig att det var värt det nu när polaren ändå fått mig att börja lira igen. Är lite besviken på mig själv, men känslan av att få hem och klappa på ett CE är nästan som ett batman-plåster på det

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av belga:

Gamestop på Gamex-mässan. Trevlig tjej som övertygade mig att det var värt det nu när polaren ändå fått mig att börja lira igen. Är lite besviken på mig själv, men känslan av att få hem och klappa på ett CE är nästan som ett batman-plåster på det

haha! kan jag tänka mig! Sitter och väntar tills imorgon då jag åker till mediamarkt o hämtar mitt. dåligt att de inte höll nattöppet. Men jag föll för deras frestelse med gratis musmatta! Köpte vanliga utgåvan då jag har de vanliga i de föregående. Men hade gärna haft en CE. Bara synd att man inte får vanliga lådan innuti

tror nog du blir nöjd!! kommer bli bra det här!:D

Visa signatur

Keep the flow

Permalänk
Medlem

Gjorde klart men halfsleeve idag.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Avstängd
Skrivet av gavve:

Riktigt nice..

Permalänk
Medlem
Skrivet av InluZion:

Riktigt nice..

Ja Björn på Temple of Art kan sin sak när det gäller att förstå hur man vill ha det!

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem
Skrivet av MIFFo_BEast:

Blev det dyrt?

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MIFFo_BEast:

Fuckin' A. Blev glad i hela kroppen när jag såg bilen. Vad gav du? Frän bil. Hatten av!

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk

Fejkträ är bättre än gråplast iaf

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar