Trådlöst & smidigt tangentbord för runt tusenlappen.

Permalänk

Trådlöst & smidigt tangentbord för runt tusenlappen.

Hejhej.
Är så sjukt trött på mitt tangentbord (Saitek Cyborg). Den är stor och klumpig, sladden är ivägen hela jävla tiden och den är inte så jättevacker att titta på heller.

Så nu vill jag ha ett anant tangenbord. Typ kontorstangentbord. Ett trådlöst, litet tangentbord.
Men jag tänkte bara kolla vilka alternativ det finns?
Den ska vara bra att skriva många långa skolarbeten på, men den ska ju inte vara helt oduglig till att spela på och ska helst kosta under tusenlappen.

Jag har själv tittat lite på
WEBHALLEN.com - Microsoft Bluetooth Mobile Keyboard 6000
Den är ju inte så jättdyr och den är väldigt liten. Är det ett bra alternativ eller finns det något bättre?

Tacksam för svar
/Philipdaman

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem
Visa signatur

[ Razer Mamba | Razer Black Widow | Steelseries Siberia V2 | Razer Scarab BF3 ]

[CM HAF X | P6T Deluxe V2 | Corsair HX 850w | CPU: i7 930 + Corsair H50 | Corsair XMS3 3x2GB | Gigabyte GTX460 SOC | OCZ agility 3 120gb | WD 500Gb | WD 2tb ]

Permalänk
Medlem

Jag har den trådade varianten av Illuminated och det är ett förbaskat bra tangentbord. Har inte testat den trådlösa men det blir nog mitt nästa tangentbord.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Corsair AX860 | Asus X99-A | Intel Core i7 5820K 3,3 GHz | Noctua NH-D15 | Corsair Vengeance LPX 2666 MHz 32GB (4x8GB) | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 | Intel SSD 750-series 400 GB | 3 x WD Black 6+1+1 TB | LG GGW-H20L | Asus Xonar Essence STX | Windows 10 Pro | Xiaomi 34" | B&W MM-1 | Ducky Shine 5 | Logitech G Pro

Permalänk
Medlem

sitter med logitech k800 och tycker det är prima!
värt 900kr (dustinhome m.fl) ? med tanke på tre års garanti så ska man väl inte klaga.

hade dock gillat laddstation och ett mera slimmat utförande (läs inga kanter runt tangenterna typ steelseries 6g v2)

Visa signatur

vad gör man inte för massorna med en
"riktigt stor digital penis"