DustinHomes julklappsutdelning 2010 (fusk, trolleri och osportslighet beivras)

Permalänk
Medlem

0,2 KG även här, ska bli skoj och se vad det kan vara för något

Permalänk
Medlem

0.3 Kg här. Undra om det var värt besväret tro?

Visa signatur

| Playstation 5 | LG C1 65" | Samsung Galaxy S23 +

Permalänk
Medlem

1,9 kg här!

Ska kolla vad min far fick om en stund...

Visa signatur

Jag är en optimist; det är aldrig så dåligt så att det inte kan bli sämre.

Permalänk
Medlem

Missade det här erbjudandet, men stämmer det att alla inte får likadana julklappar från dustin? Med tanke på vikten... vissa säger 1,1 andra 0,3kg

Permalänk
Medlem
Skrivet av Proxann:

Missade det här erbjudandet, men stämmer det att alla inte får likadant julklappar från dustin? Med tanke på vikten... vissa säger 1,1 andra 0,3kg

Det stämmer. Först måste du ha turen att vinna julklappen, sen var du får känns som ett lotteri i sig.

Visa signatur

| Playstation 5 | LG C1 65" | Samsung Galaxy S23 +

Permalänk
Medlem

Fick 0.3kg även jag, är väl kanske en Dustin-mössa eller något sånt roligt

Permalänk
Medlem

27 dec kl 15:38 Posten, Mottagarens postnummer är fel. Försändelsen kan bli försenad
27 dec kl 16:16 Posten, Brevavisering har skickats till mottagaren

Jo säkert, brevavisering till Finland om att jag skall komma till Stockholm efter den?

Permalänk

0.4 här också.

Visa signatur

Computar i7 7700k @ 4.9 GHZ // EVGA GTX 980 SC // 16GB RAM // Asus Xonar Essence STX // Sennheiser 598

Permalänk

0.2, knappt värt att ens ta sig till utlämningsstället

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

0,3 här.

Visa signatur

Intel i7 860 @ 3,8 GHz | Asus P7P55D | Corsair XMS3 (4x2 GB) 8-8-8-24 @ 1600MHz | Seagate 7200.8/11/12 - 2 TB | MSI Hydrogen GTX 480 | Corsair HX 750W | Creative Soundblaster X-fi ExtremeMusic | Silverstone LC 17 (HTPC)
Vattenkylning: Biloljekyl: 52x35x5,5 cm | Grunfos cirkulationspump för hus | EK Supreme HF Nickel för CPU | Galleri: http://sweclockers.com/album/?id=2053 Uppdaterat: 10-11-23

Permalänk
Medlem

Vikt 0.3 kg.

Jaha :/

Permalänk
Medlem

Vikten på en HTC desire HD är 0.164 kg bara för att ge lite perspektiv

Visa signatur

| Playstation 5 | LG C1 65" | Samsung Galaxy S23 +

Permalänk
Medlem

Jaja, kanske är dags för följande...

Sammanfattningsinlägg

Vikter:

0,2 kg (Rickard11, Cr0wN, Soyish, jahaja, shibby12, MomoSWE, olajoh, wartech)
Tider: 08:04
Innehåll: DVD-film + 4 GB USB

0,3 kg (altair4, BareHipster, Smithy, Tazavoo, kikoelz, Frrr, EoZ, syntaxVI, Zied, darkhell, VlaXioZ, Joakim Ågren)
Tider: 16:50
Innehåll: DVD-film + 4 GB USB

0,4 kg (altair4, cat_fish_1, dInmIn, fladder11, jacob.90, jahaja, shibby12, broschi, Anonymous FTW, Thompa Bompa)
Tider: 08:04
Innehåll: DVD-film + Intel Speaker Kit, DVD-film + 4 GB USB

0,5 kg (altair4)
Tider:
Innehåll:

1 kg (xenobite)
Tider:
Innehåll: DVD-film + Sony CyberShot, DVD-film + Casio EX-Z280

1,1 kg (Woffe, ozzyone, jahaja, andy87)
Tider: 16:50
Innehåll: DVD-film + Netgear Router, DVD-film + Samsung HMX- H203

1,9 kg (zyberzero)
Tider:
Innehåll: DVD-film + Intel Speaker Kit

Permalänk
Medlem

0,4 kg

Kanske kan hoppas på en hårddisk?

Visa signatur

Chassi Fractal Design R3 Silver. CPU I5 2500K @ 4.5Ghz Kylning Corsair H80 Moderkort Asus P8P67 Pro RAM Corsair Vengeance 16GB DDR3 1600Mhz Grafikkort MSI Twin Frozr 780 Ljudkort Creative X-Fi Xtreme Music HDD Kingston HyperX SSD 120GB

Permalänk
Medlem

0,3 på mig också:)

Permalänk
Medlem

Mitt paket 0,3kg
hoppas verkligen på ett nytt tangentbord då min F5knapp gick åt helvete under x antal timmars frenetiskt tryckande
blir min fjärde julklapp från DustinHome fått en varje år sen dom startade & det tackar vi för.

Visa signatur

[Cooler Master Stacker 831 Silver | ATX, Socket-AM2,2xGbLAN,DDR2 | Silver Power PSU, 600W | AMD Athlon 64 X2 6000+ 3.0GHz | Samsung SpinPoint T166 500GB |
XFX GeForce 8800GTS 500M 640MB GDDR3 | Corsair Value S. PC5300 DDR2 2048MB |
| Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Professional | Windows vista home premium]

Permalänk
Medlem

Varför suckar ni när ni har fått reda på vikten på paketet? Tänk på dom som inte fick något ö.h.t ;).
Jag önskar alla suckare ett paket fyllt med disketter i olika volymer och en fortsatt trevlig jul!

Permalänk
Medlem

Jag fick vikterna 0.2kg, 1.1kg och 0.4kg

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grillmeister:

Varför suckar ni när ni har fått reda på vikten på paketet? Tänk på dom som inte fick något ö.h.t ;).
Jag önskar alla suckare ett paket fyllt med disketter i olika volymer och en fortsatt trevlig jul!

Man lägger ju ned all tid på grund av chansen att man kan få något lite finare av mer värde. Visste man att det var en dvd-film eller liknande tror jag det är väldigt många som inte skulle vara beredda att sitta och uppdatera sidan i flera timmar. Jag ser det som ett lotteri som kräver en motprestation för att få en lott och det är garanterad vinst på lotterna. Men får man en dvd-film medan en annan får t.ex. en bildskärm så känns det som man fått en nitlott.

Permalänk
Medlem

0,30 kg är mitt

Permalänk
Medlem

0.2kg och 0.4kg, får hålla tummarna att det är något man kan ha användning av Hur som helst så är det roligt att Dustin ha julklappsutdelning.

Visa signatur

PC ASUS ROG STRIX Z390-F | i9 9900K | Gigabyte 1080 8Gb | Corsair 8GB x 2 | Corsair 650w | Fractal Design Define R3 | Windows 10 |

Permalänk
Medlem

0.4 kg för mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av altair4:

Man lägger ju ned all tid på grund av chansen att man kan få något lite finare av mer värde. Visste man att det var en dvd-film eller liknande tror jag det är väldigt många som inte skulle vara beredda att sitta och uppdatera sidan i flera timmar. Jag ser det som ett lotteri som kräver en motprestation för att få en lott och det är garanterad vinst på lotterna. Men får man en dvd-film medan en annan får t.ex. en bildskärm så känns det som man fått en nitlott.

jag tror ingen kommer få en bildskärm då de väger betydligt mer än 1,9kg

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

0.4kg fick jag iallafall..

Visa signatur

Stationär: i7 11700K | 64GB Corsair LP Vengeance 3000Mhz CL15 | Gigabyte Z590 Vision G | KFA2 RTX 3070 | 8TB SSD | Corsair 220T Airflow | Seasonic Focus Plus 550W

Permalänk
Medlem

Ytterligare ett 0,2 kg här.

Svårt att veta vad man ska hoppas på, har ju varit både idol-dvd:er och iPod nanos i lätta packet. Ska nog inte titta på forumet innan jag plockat ut min i alla fall, blir mer överraskning så

Permalänk

0.2 kg här också :/ Fast gör inte så mycket då jag kommit över ett cooler master storm sniper för 300 kr

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D | Intel 2700K @ 4.5 Ghz | ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 | XFX HD 7970 Black Edition | Corsair Force GT 120GB SSD | Corsair 16GB Vengeance 1600 MHZ | Corsair AX 850W | Asus Xonar STX | Qpad 5k | Qpad MK-80 PRO | Qpad Heaton XL
The Black,Blue & Red Ocean

Permalänk

0,4 kg här också.

Mycket möjligt att 0,3 och 0,5 är samma saker som 0,4. Vill minnas att det kunde skilja så på vikten för samma saker under tidigare år. Vill även minnas att många av de finaste klapparna var i första släppet. De exklusivare paketen brukar även väga mer också. Så de med 1,1 och 1,9 bör nog vara extra nyfikna. Det ser ut att vara få av de vikterna också, bara en sådan sak varslar ju om lite dyrare saker.

Visa signatur

NO MAAM

Permalänk
Medlem

jag fick 1,1 då tog jag näst sista släppet tror ja , frågan var när grundades dustin

Permalänk

0,4Kg på mitt paket.

Jag är glad vad jag än får, gratis är gott och spänningen att se vad man får är ju halva nöjet.