auto disconnect (TF2 , L4D2 )

Permalänk
Medlem

auto disconnect (TF2 , L4D2 )

tjenare jag har googlat en massor på detta problem men inget hjäper, jag hoppas att jag inte är den enda är som har samma problem .

l4d2 - när jag joinar en server då kan jag spela ca 10-20 sec går fint sen så kommer det upp en text i höger hörn , en liten timer som tickar neråt. Auto disconnect och detta händer hela tiden kommer ALLDRIG in på en server

TF2 samma problem , fast i bland hittar jag inga servrar

jag har testat att stänga av brandväggen och anti virus

Hjälp fett störande

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk
Medlem

hejsan jo detta kan antingen bero på att l4d2 server är nere just nu eller så kan det vara din internet som trasslar. Men är spelet köpt`?

Permalänk
Hedersmedlem

Din router som blir överbelastad?

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem
Skrivet av domnik2:

hejsan jo detta kan antingen bero på att l4d2 server är nere just nu eller så kan det vara din internet som trasslar. Men är spelet köpt`?

kanske är internet som trasslar men det vet jag inte har har telia 24/mibs och spelet är köpt

Skrivet av ilstallione:

Din router som blir överbelastad?

hur tar jag reda på det ? jag stänger ner allt utan steam

+ att alla mina andra spel på datorn funkar fel fritt exempel bad company 2

och jag testade spela i dag, och jag kommer bara in på ryska servrar :S

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk
Medlem

bump

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk
Hedersmedlem

§ 4 Bumpning
Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning).

*Låst*

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.