Permalänk
Medlem

bär väska för stationär dator

Hej..

Jag undrar om någon kan ge mig förslag på en datorväska, jag ska åka tåg med datorn är det tänkt.
behöver inte nödvändigtvis få plats med tangentbord och mus m.m men det skulle vara bra det också.
Jag ska inte ta med någon skärm.

Mitt chassi: Antec 900 mått (206 x 468 x 493 mm)

Väldigt tacksam för svar

/Joakim

Permalänk
Avstängd

Får be nån sy junta att tillverka en skräddar sydd väska för din dator

Är nog inte så vanligt och vinstgivande för företag att tillverka väskor till stationära..Jag menar hur många bär omkring sina stationära förutom lan nördarna..

Kan tänka mig att det skulle finnas på dreamhack isåfall

Visa signatur

ASUS Maximus III Formula || Intel i5-760@4.0Ghz || Noctua NH-D14 || Gigabyte GTX480 || 2x1TB sataIII raid0 || Corsair Dominator 1600Mhz@1800Mhz || Sound Blaster X-Fi Titanium - Fatal1ty Champion Series || Corsair HX850W || Logitech Z-5500 || AOC 619VH 26" || Obsidian 800D || Logitech G19 || Razer Copperhead 3G ||

Permalänk
Medlem

När jag LANade med min gamla dator tog jag helt enkelt päronens resväska i plast (sån där med hjul på).

Först la jag i kudde, sedan datorn, sen lite reserv t-shirts och tangentbord och mus på det, sen sovsäcken. Kablar och sånt låg också i där de fick plats.

Stänga väskan och ta skärmen under andra armen så var det bara att gå sen.

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem
Visa signatur

I7 9700k | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | NZXT Kraken X52
|fractal design ion+ platinum 860w |Corsair 4x8GB DDR4 3000MHz CL15 Vengeance LPX
| 1 TB Samsung 970 EVO Plus |500 GB Samsung 750 EVO
| ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING |Fractal Design Define C TG |

Permalänk
Medlem

Evo-G väskan där såg ut att funka men tyvärr så hade dom ju inte den i lager