Permalänk
Medlem

Tiff är utan tvekan en bra förare, men det ändå han gör i fifth gear är ju att åka på sidan i alla jävla avsnitt. Vilket gör showen så satans tråkig. De har inget extraordinärt annars, tråkigt filmat med mera. Och att hon(vad hon nu heter) är så satans pro BMW blir jag så trött på. Men nog pratat om fifth gear

Permalänk
Skrivet av nmc:

Tiff är utan tvekan en bra förare, men det ändå han gör i fifth gear är ju att åka på sidan i alla jävla avsnitt. Vilket gör showen så satans tråkig. De har inget extraordinärt annars, tråkigt filmat med mera. Och att hon(vad hon nu heter) är så satans pro BMW blir jag så trött på. Men nog pratat om fifth gear

Fifth Gear må prata mer seriöst och så men det är fan sömnframkallande och det ska vara allt elelr inget.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Nytt avsnitt, försöker ta hem det nu. Går dock ganska långsamt :/

Permalänk
Medlem

Det va ett ganska dåligt special avsnitt i min mening, tyvärr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Det va ett ganska dåligt special avsnitt i min mening, tyvärr.

Precis som i de senaste avsnitten obvious... verkar tappat sin charm.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Vi är bortskämda tycker dock det är roligt med specialare, nordpolen, öknen i Afrika och Sydamerika var nice Nu ser jag fram emot när dom testar Volvo C30 Polestar på banan, dom gilla den skarpt.

Permalänk
Medlem

tyckte att det var ett ganska bra avsnitt. Kollar julspecialen nu och den är inte helt fel den heller.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk

Vad heter avsnitten? lite svårt att hänga med när folk bara skriver att det var ett bra avsnitt

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Jag förutspådde barn Stig:p när de gick in i stallet

Dold text
Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Vad heter avsnitten? lite svårt att hänga med när folk bara skriver att det var ett bra avsnitt

De 2 nya som finns är 15x7 och 16x1

Permalänk

Haha vofan va den var bra i slutet den senaste

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

ett tips, det är halva priset på top gear the great adventures på amazon.co.uk. 30 kr i frakt. beställde 2-3 för 260 kr.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

har beställt alla challenges och specials dvd-blu ray 2-3-4 billigt på Amazon.co.uk.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Sitter och mjölar igenom säsong 15, hur är specialavsnittet i den säsongen? Nåt att se fram emot?

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Skrivet av H3Nc3:

Sitter och mjölar igenom säsong 15, hur är specialavsnittet i den säsongen? Nåt att se fram emot?

4:e tycker jag är galet roligt. Dom bygger om bilar till husbilar....

5:e kör James Bugratti Veyron Sport i nya världsrekordfarter, samtidigt som Hammond rejsar mot två svenska killar på skoters

Visa signatur

ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Ryzen 5 3600 | Corsair 16GB 3200Mhz Vengeance | MSI GeForce GTX 1080 Gaming X 8G | Corsair HX 750W 80+ | Noctua NH-U12A | Fractal Define R5

Permalänk
Medlem

Nu är det äntligen dags för fler avsnitt igen!

Visa signatur

LOL! Check this out! :)

Permalänk
Proffsmoddare

YES YES YES Det är något speciellt när man kan njuta av nytt TopGear och en kall öl på söndagskvällen

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Medlem
Skrivet av Errek:

Nu är det äntligen dags för fler avsnitt igen!

när?

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Medlem
Skrivet av heande:

Nu på Söndag kommer det. Inte säker på vilken tid dock. Avnjutes på BBC 2 om du har den kanalen, annars från "annan källa".

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Medlem

Top Gear sänds väll typ vid 20-21 på söndagar Svensk tid.

Permalänk
Medlem

någon sätt den amerikanska varianten? är det värt att se?

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

någon sätt den amerikanska varianten? är det värt att se?

Finalgear, utan att säga för mycket. Kan inte uttala mig om kvalitén på programmet dock.

EDIT: Oj, läste lite för fort, tolkade som att du ville se den på något sätt.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av flyawaynille:

någon sätt den amerikanska varianten? är det värt att se?

Den är riktigt dålig, Fifth Gear är betydligt mer underhållande.

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Medlem

det finns en australiensk också va? hur e den?

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Skrivet av flyawaynille:

det finns en australiensk också va? hur e den?

förjävlig..

Jag gillar sällan fifht gear men fifht gear är fan guld och gröna skogar mot den australiska och amerikanske versionen av top gear.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Aa Amerikanska och Australiensiska versionerna är förjävla kassa, inget slår orginalet
Brukar kolla på dessa ibland men mest för att kolla lite bilar nu när UK Top Gear varit off ett tag men underhållningsvärdet är lågt.

Men ikväll smäller det eller hur?

Permalänk

Om ni är intresserade av hur snabbt en bil går rakt fram så kolla på den amerikanska, det är rena skiten.

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Dagens avsnitt:

The Ariel Atom, with a V8 engine, 900 bhp per tonne and a 0 - 60mph time under 2.3 seconds, is driven on the track by... James. Will it reach 60mph? Richard plays with Porches - again and Jeremy drives the Skoda Yeti.

Dold text
Permalänk
Medlem

http://www.streetfire.net/videos/search.aspx?t=top%20gear

jag tror dem i princip har alla nyare säsonger variera sökningarna lite.

Visa signatur

Det som flöt iland senast.