Permalänk

Jättebra bygglog. Det ser ut som ett stort projekt. Att det "bara" är för gymnasium tycker jag låter otroligt. Men, bra jobbat.

Visa signatur

• Asus 27".
Mac Mini 2014
PS3 PS4

Permalänk
Medlem

Truly awesome.

Visa signatur

// Jay-C
CPU: i7 2600K @ 4.5GHz 1.35V (load) w/ H80i v2 | GPU: GTX 1660 GAMING
SSD: MX500 500GB | MB: P8Z68-V Pro | RAM: 2x8GB G.Skill 2133 MHz CL11
APU: X-Fi Titanium Pro | PSU: AX850
Samla alla dina betalkort, gratis valutaväxling, Google Pay m.m. med Curve. £5 bonus med länken: https://www.curve.app/join#EAVGZ56E

Permalänk
Medlem

Bra jobbat, roligt projekt som borde resultera i MVG imo. (gymnasielärare själv)

Permalänk
Medlem
Skrivet av grazzt:

Bra jobbat, roligt projekt som borde resultera i MVG imo. (gymnasielärare själv)

Mycket sant så resulterade de i ett mvg i slutbetyget, som vi får imorgon:) Hoppas nu på att detta projekt ger mig en chans på stipendiet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tinkin:

Mycket sant så resulterade de i ett mvg i slutbetyget, som vi får imorgon:) Hoppas nu på att detta projekt ger mig en chans på stipendiet

Fick du stipendiet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av grazzt:

Fick du stipendiet?

Jo jag fick stipendiet

Permalänk
Medlem

Tjenare, riktigt grymt arbete! Du inspirerade mig att göra ett liknande arbete själv i projektarbetet, men jag har kommit till en punkt då jag skall "förlänga" eller förtjocka chassit, och undrar vad du använde för material som du kunde lackera, samt även vart du fick tag på detta material. Har letat själv överallt efter svart plast men det finns det inte på några ställen som jag har kollat på

Visa signatur

| NZXT H1 | Ryzen 5600X | ASUS RTX 3070 TUF GAMING OC | Kingston 32GB @ 3600MHz CL18 | A2000 1TB NVME |

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrtazz:

Tjenare, riktigt grymt arbete! Du inspirerade mig att göra ett liknande arbete själv i projektarbetet, men jag har kommit till en punkt då jag skall "förlänga" eller förtjocka chassit, och undrar vad du använde för material som du kunde lackera, samt även vart du fick tag på detta material. Har letat själv överallt efter svart plast men det finns det inte på några ställen som jag har kollat på

Jag använda en bit plåt som jag bockade enligt dimensionerna på skärmen. Sedan spraylackerade jag bara den. Inget fancy, men den dög.

Kul att du blev inspirerad! Lägg upp en en bygglogg för ditt projekt också Hjälpte mig väldigt mycket att få lite tankar och tips från folk här på Sweclockers.

Permalänk
Avstängd

Riktigt intressant bygge!:) Detta har du slitit duktigt med!:):) Riiiktigt nice!:D
(Kul förresten att PC-gänget följer Mac-trenden:)).

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!