Permalänk
Medlem
Skrivet av flipstah:

Wow-läsken finns iaf att köpa på City Gross i Karlshamn(förmodligen på andra ställen än Karlshamn med). Vet inte om det redan nämts men orkade inte rota igenom 5 sidor text:P

Köpte min i Karlshamn Men finns den fortfarande kvar där? sist fanns den inte det

Fett! Det var något nytt, var det gott?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Skrivet av Goo5e:

Har absolut inte problem med vodka smaken. Menar bara att det varit kul att prova på... Vaniljsocker kanske?

http://gajden.blogspot.com/2008/03/guide-hur-du-skapar-din-eg... kanske funkar, har ingen aning

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk
Avstängd

Finns det någon anledning att du valde att recensera decaf coke?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlackDistortioN:

Fett! Det var något nytt, var det gott?

Jo den är god, och då gillar jag inte ens vattenmelon så mycket...

Visa signatur

Main Core i9-9900k | NH-D15 | ROG STRIX Z390-F | 16GB DDR4 3200 MHz LPX | STRIX 2080 Ti GAMING OC | Samsung 970 EVO 1TB + Toshiba XG5 256GB | RM650X | R5 Blackout
HTPC/Barndator: Core i5-8400 | ASUS PRIME B360M-A | 16GB DDR4 2666 MHz | STRIX GTX 1070 OC | 2 x Toshiba XG5 256GB
Extradator: Core i7 870 | ASRock H55M-LE | 8GB 1600 MHz | Intel 320 120GB | HD6950 2GB | VX 550W

Permalänk

Så jävla off-topic.

Hoppas de smakade bra.

Bara socker som gäller där borta?

Visa signatur

HP

Permalänk
Medlem

Finns ju rätt många drycker där, får jag gissa att Hansens dryckerna är inhandlade på Trader Joes? Tycker de är rätt blaskiga och då speciellt diet varianterna. Dock innehåller de socker till skillnad från de flesta andra söta drycker in USA, vilket är positivt. All corn syrup står än upp i halsen efter ett tag när den första fascinationen lagt sig.

Jag skulle vilja slå ett slag och tipsa om SoBe, är helt såld på dem även om de är lite mer som Mer eller Festis kanske.

www.sobe.com
http://s.shld.net/is/image/Sears/033W088983110001_20100409080...

Visa signatur

För länge sedan hade jag tydligen: Mac Book Pro 13" & Athlon 64 X2 4200+, Asus A8N32-SLI Deluxe, Corsair 3GB TwinX DDR 400, 2x Raid 0 Seagate Barracuda 160GB:s SATA, GeCube Radeon x1900xt , Nec ND-3500, Audigy2 Platinum, Cooler Master ATC-201 m.m.

Permalänk
Medlem

Var en ypperligt bra tråd det här
Förstår inte hur du gillar Root-Beer, jovisst den är god att dricka en gång men inte flera stycken.
Däremot är Dr.Pepper och White Rock Cream Root Beer superb. Moutain Dew är bara sjukt överskattad i vilken form den än kommer i

Visa signatur

Fractal Design R6 - AMD 3700X - Lian Li Galahad 360 - Gigabyte X570 Elite
ASUS RTX3080 White - Corsair MP510 960GB - G.Skill 32GB 3600MHZ - Corsair RM 850W

Permalänk
Medlem

Ingen som har provat fler av alla Fantasorter?

Här är en lista på alla Fantasorter som tillverkas just nu:

Aloe Vera Muscat
Apple
Apple Grape
Apple Kiwi
Apple Peach
Apple Vanilla
Apricot
Banana
Banana Fermented Milk
Berry
Berry Blackcurrant
Berry Cherry
Berry Orange
Birch Beer
Bitter Herbal
Bitter Orange
Bitter Water
Blackcurrant
Blackcurrant Blueberry Raspberry
Blackcurrant Lemon
Blueberry
Blueberry Salacider
Bubble Gum
Cherry
Citron
Citrus Blend
Club Soda
Coconut Pineapple
Cranberry
Cranberry White Grape
Floral Lemon
Fruit Punch
Fruit Punch Orange
Ginger Ale
Granadilla
Grape
Grape Lime Strawberry
Grape Pineapple
Grapefruit
Grapefruit Lemon Lime
Grapefruit Lime
Grenadine
Guaraná
Herbal
Honey Lemon
Kiwi Strawberry
Lemon
Lemon Lime
Lemon Lime Mint
Lemon Passionfruit
Lime
Lime Peach
Lychee
Lychee Soursop
Mandarin Orange
Mandarin Orange Mint
Manderin Tangerine
Mango
Mango Melon
Mango Orange
Mango Passionfruit
Mango Pineapple
Melon
Melon Orange
Melon Vanilla Cream
Mint Orange
Mint Raspberry Strawberry
Orange
Orange Passionfruit
Orange Peach
Orange Tangerine
Orange Vanilla
Passionfruit
Peach
Peach Strawberry
Pineapple
Raspberry
Root Beer
Sangria
Strawberry
Strawberry Cream
Strawberry Milk
Strawberry Pineapple
Tamarind
Tangerine
Tropical Fruit Punch
Tutti-Fruti
Unflavored
Vanilla Cream
Watermelon
Wild Berry Lemon

Dold text
Permalänk
Medlem

Fick tag i Mtn Dew White Out idag! Tog den sista i lokala kiosken, de har tagit hem sjukt mycket nytt från USA.

Den smakar mer friskt och mindre sött än vanliga, helt klart god!

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gerthoi:

Finns ju rätt många drycker där, får jag gissa att Hansens dryckerna är inhandlade på Trader Joes? Tycker de är rätt blaskiga och då speciellt diet varianterna. Dock innehåller de socker till skillnad från de flesta andra söta drycker in USA, vilket är positivt. All corn syrup står än upp i halsen efter ett tag när den första fascinationen lagt sig.

Jag skulle vilja slå ett slag och tipsa om SoBe, är helt såld på dem även om de är lite mer som Mer eller Festis kanske.

www.sobe.com
http://s.shld.net/is/image/Sears/033W088983110001_20100409080...

Nerå Hansens dryckerna är från City Gross

Skrivet av nemod:

Var en ypperligt bra tråd det här
Förstår inte hur du gillar Root-Beer, jovisst den är god att dricka en gång men inte flera stycken.
Däremot är Dr.Pepper och White Rock Cream Root Beer superb. Moutain Dew är bara sjukt överskattad i vilken form den än kommer i

Men smaken är ju som baken! Alltså annorlunda

Skrivet av Roboo:

Ingen som har provat fler av alla Fantasorter?

Här är en lista på alla Fantasorter som tillverkas just nu:

Aloe Vera Muscat
Apple
Apple Grape
Apple Kiwi
Apple Peach
Apple Vanilla
Apricot
Banana
Banana Fermented Milk
Berry
Berry Blackcurrant
Berry Cherry
Berry Orange
Birch Beer
Bitter Herbal
Bitter Orange
Bitter Water
Blackcurrant
Blackcurrant Blueberry Raspberry
Blackcurrant Lemon
Blueberry
Blueberry Salacider
Bubble Gum
Cherry
Citron
Citrus Blend
Club Soda
Coconut Pineapple
Cranberry
Cranberry White Grape
Floral Lemon
Fruit Punch
Fruit Punch Orange
Ginger Ale
Granadilla
Grape
Grape Lime Strawberry
Grape Pineapple
Grapefruit
Grapefruit Lemon Lime
Grapefruit Lime
Grenadine
Guaraná
Herbal
Honey Lemon
Kiwi Strawberry
Lemon
Lemon Lime
Lemon Lime Mint
Lemon Passionfruit
Lime
Lime Peach
Lychee
Lychee Soursop
Mandarin Orange
Mandarin Orange Mint
Manderin Tangerine
Mango
Mango Melon
Mango Orange
Mango Passionfruit
Mango Pineapple
Melon
Melon Orange
Melon Vanilla Cream
Mint Orange
Mint Raspberry Strawberry
Orange
Orange Passionfruit
Orange Peach
Orange Tangerine
Orange Vanilla
Passionfruit
Peach
Peach Strawberry
Pineapple
Raspberry
Root Beer
Sangria
Strawberry
Strawberry Cream
Strawberry Milk
Strawberry Pineapple
Tamarind
Tangerine
Tropical Fruit Punch
Tutti-Fruti
Unflavored
Vanilla Cream
Watermelon
Wild Berry Lemon

Dold text

Helvete vad många! :S

Skrivet av H3Nc3:

Fick tag i Mtn Dew White Out idag! Tog den sista i lokala kiosken, de har tagit hem sjukt mycket nytt från USA.

Den smakar mer friskt och mindre sött än vanliga, helt klart god!

Håller med! Riktigt gof, men drick inte för många! Mtn Dew minskar din spermaproduktion!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem

Cockta smakar ju gott. Antagligen har du fel på smaklökarna. Finns att köpa i större städer här i Sverige. I övrigt tycker jag att poängen stämmer rätt bra. Har smakat många olika läsdrycker i USA(eller de flesta som presenteras här).

Permalänk
Medlem
Skrivet av armindee:

Cockta smakar ju gott. Antagligen har du fel på smaklökarna. Finns att köpa i större städer här i Sverige. I övrigt tycker jag att poängen stämmer rätt bra. Har smakat många olika läsdrycker i USA(eller de flesta som presenteras här).

Haha, vi hade lan när jag kom med den alla tyckte den var skit xd Men alla har ju olika smaklökar

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem

Jag älskar vanila coke. Dock älskar jag även cockta, ibland har jag tur och hittar den i Sverige.

Ska till USA denna sommar ska bli att testa på dina favoriter.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skjulet:

För er som bor i GBG finns nästan alla de smakerna och sorterna på ica focus

Tack för tipset

Och kudos för rolig läsning på jobbet

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk

Dom dryckerna (ja alla) du har listat är tamigfan vedervärdiga.
När jag bodde i det härliga landet så insåg jag snabbt att man håller sig till cola om man skall ha någon sk. "soft drink".

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem

Väldigt intressant att kolla på och läsa

Permalänk

Hur vågar du ens att säga att White Rock smakar som A&W?!?!?!?!
A&W är tusen gånger bättre. Inte lika kemisk smak och klart starkare vaniljsmak!

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Intro_92:

Väldigt intressant att kolla på och läsa

Tackar

Skrivet av Markthegreat:

Hur vågar du ens att säga att White Rock smakar som A&W?!?!?!?!
A&W är tusen gånger bättre. Inte lika kemisk smak och klart starkare vaniljsmak!

Det är vad jag tycker men köper in båda igen och jämför, vill inte ha fel i tråden

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Skrivet av BlackDistortioN:

Tackar

Det är vad jag tycker men köper in båda igen och jämför, vill inte ha fel i tråden

Du menar att du kan få fatt i A&W i Sverige?
Jag var tvungen att personligt importera från Staterna
VAR?!?!?!?!

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Du menar att du kan få fatt i A&W i Sverige?
Jag var tvungen att personligt importera från Staterna
VAR?!?!?!?!

Jag har köpt dom här i lilla olofströms red n blue och sen city gross i karlshamn annars finns dom i nästan alla citygross

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Skrivet av BlackDistortioN:

Jag har köpt dom här i lilla olofströms red n blue och sen city gross i karlshamn annars finns dom i nästan alla citygross

A&W finns inte på Citygross i Familia

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

A&W finns inte på Citygross i Familia

kolla in dom större Ica affärerna då

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Skrivet av BlackDistortioN:

kolla in dom större Ica affärerna då

De har inte ens White Rock root beer D:
Jag får snart abstinens

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk

Väldigt bra gjort tycker jag!

Nu vet man vad som är värt att testa när man pker till USA i sommar ... även fast man druckit dem flesta av dem :)!

Mvh Tom

Permalänk
Medlem
Skrivet av tompa1122:

Väldigt bra gjort tycker jag!

Nu vet man vad som är värt att testa när man pker till USA i sommar ... även fast man druckit dem flesta av dem :)!

Mvh Tom

Vad gött!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem

Tack för dina tips! Har testat vanliga gröna mtn dew och mtn dew voltage. är kär i voltage nu! vanilla coke är riktigt god också. cherry coke har jag inte testat och inte original coke, dock kan jag men dom verkar inte så lockande

Visa signatur

AOC G2460PQU 144Hz - Fractal Design Define C - EVGA SuperNOVA G3 650W - ASUS STRIX Z270H K1 - Intel i7-7700K - Samsung 960 EVO 500GB - Corsair Vengeance 16GB 2G6Hz - ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080
Fraktfritt: Inet - Alina (registrera/aktivera)

Permalänk
Medlem
Skrivet av krutovs:

Tack för dina tips! Har testat vanliga gröna mtn dew och mtn dew voltage. är kär i voltage nu! vanilla coke är riktigt god också. cherry coke har jag inte testat och inte original coke, dock kan jag men dom verkar inte så lockande

Nee, men om du är ett fan av Vanillia Coke ska du smaka Root beer vanillia med Det bör du nog gilla!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Avstängd

Fantiskt galleri Go Vanilla Coke!

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlackDistortioN:

Nee, men om du är ett fan av Vanillia Coke ska du smaka Root beer vanillia med Det bör du nog gilla!

Ska se om den finns där jag handlar min lunch-dricka då

Visa signatur

AOC G2460PQU 144Hz - Fractal Design Define C - EVGA SuperNOVA G3 650W - ASUS STRIX Z270H K1 - Intel i7-7700K - Samsung 960 EVO 500GB - Corsair Vengeance 16GB 2G6Hz - ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080
Fraktfritt: Inet - Alina (registrera/aktivera)

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeF.Typh00n:

Fantiskt galleri Go Vanilla Coke!

Tackar! ska nog köpa in ett 24pack med vanillia coke! MUMS

Skrivet av krutovs:

Ska se om den finns där jag handlar min lunch-dricka då

Ingen dum idé där du!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum