Permalänk
Skrivet av anton_mjor:

http://mjornis.mine.nu/pics/thermostat.jpg

En fin liten termostat till bilen som aldrig blir varm
Dock verkar det som om jag fått fel packning :/
Ska kolla upp det noggrannare.....

fel packning? den gummisaken till vänster ska träs i skåran på termostaten. sen vad de är för annat skit du har där är väl onödiga reservdelar

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Skrivet av -=FULLMOON=-:

fel packning? den gummisaken till vänster ska träs i skåran på termostaten. sen vad de är för annat skit du har där är väl onödiga reservdelar

Jo, det är 2 packningar som kan träs på termostaten.
Men enligt de tips jag fått från såna som kan ska det vara den runda o-ringen som gäller på min bil

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Skrivet av August:

Idag blev en till blu ray till samlingen, även detta en film som bör finnas i biblioteket.
http://www.geting.se/image.php/286847-P2090157.JPG

Köpte själv "boken" idag:

Ser väldigt mycket fram emot att läsa den

Edit: För framtiden när bilden försvunnit och Dropbox gått upp i rök, det är V for Vendetta.

Visa signatur

Permalänk
Proffsmoddare

Köpte ett par knivar

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;10775685']Köpte ett par knivar

http://img543.imageshack.us/img543/8932/knivarsmall.jpg

Den övre såg riktigt trevlig ut. Var hittade du den (eller har du ett modellnamn man kan söka på)?

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av belga:

Den övre såg riktigt trevlig ut. Var hittade du den (eller har du ett modellnamn man kan söka på)?

Den övre är en Gerber Remix som köptes på tradera där finns en till men det är en butiksannons och där kostar den 399:-

http://www.tradera.com/Gerber-Fallkniv-Remix-FE-auktion_29150...

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk

Köpte mig en idag till fikat gott var de

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Proffsmoddare

Ännu ett inköp Ska man modda behöver man ordentliga verktyg 1st Milwaukee FSPE 110 QX Sticksåg

Åt fanders med Harald Nyborg och Rusta!!!

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

T-amp på ebay

Permalänk
Medlem
Skrivet av aluminium:

T-amp på ebay

Dum fråga kanske, men vad är T-amp ?

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av liv&helvete:

Dum fråga kanske, men vad är T-amp ?

En liten förstärkare, mer än så vet jag egentligen inte

Permalänk
Skrivet av liv&helvete:

Dum fråga kanske, men vad är T-amp ?

En liten men rätt kraftfull förstärkare

Visa signatur

amd 6000+ x2 4 gig pc6400 4 tib Lagring, asus 790fx osv osv

Permalänk
Medlem

Kom med posten i dag.

aluminium & DeereMannen: Jag kollade lite på nätet på vad det ev kunde vara. Men fick upp lite olika förslag på det så jag kände att det var lika bra att fråga här då jag endå var i farten. Men nu vet jag.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;10776707']Ännu ett inköp Ska man modda behöver man ordentliga verktyg 1st Milwaukee FSPE 110 QX Sticksåg
http://img834.imageshack.us/img834/7880/milwaukee.jpg

Åt fanders med Harald Nyborg och Rusta!!!

Schnüggt, fina verktyg går alltid hem. Men som ivrig användare av 100 kronors-sågar, hur stor skillnad märker du? Är det mindre vibrationer och bättre komfort, orkar den mer, eller håller de bara längre (en faktor jag kan räkna bort då jag kör så sällan).

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av cl3mens:

Schnüggt, fina verktyg går alltid hem. Men som ivrig användare av 100 kronors-sågar, hur stor skillnad märker du? Är det mindre vibrationer och bättre komfort, orkar den mer, eller håller de bara längre (en faktor jag kan räkna bort då jag kör så sällan).

All of the above

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk

Call Of Duty - Deluxe Edition

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av SilentHarmonic:

Vilka minnen man får. Det var inte i går precis.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

ett fodral till min Desire HD. toight..toight as a tiger är den just nu

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av ¤Reason¤:

ett fodral till min Desire HD. toight..toight as a tiger är den just nu
http://www.teknikmagasinet.se/prod/stor_bild/265929.jpg

Riktigt fräsch fodral, letar som en galning efter nåt liknande i läder för min Blade, att det ska vara så svårt att hitta

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

Lite schampo som ska göra det lättare att styla håret
Stor burk wax att ha hemma, och en liten burk som man kan ha i fickan och ta med överallt
Lite hårspray
Bok om ryska Oligarkerna
Nya bärbara högtalare till iphonen, Logitech S715i.

Så blev det även en snowboardresa till Bad Gastein, Österrike. I en vecka.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Skrivet av Kazen:

d:fi, bra grejer! Har själv den blåa och den gröna

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

Vart detta efter en snabb lunch shopping i måndas tror jag det va

Edit: ej handkontrollen.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem

Råkade komma lite saker till mig idag.

Ett grafikkort HD5870 - ca:1700kr, bra pris/prestanda samt även AvP-spelet.
Tekken 5, från Tradera, gick loss på mycke mindre än vad jag trodde de skulle göra.
Xbox 360 kontroll, för 300kr.

Visa signatur

W/S: Asus Prime X470-Pro | AMD Ryzen 7 2700x| Corsair Vengeance LPX 32GB,4x8GB, DDR4 2666MHz | Asus GTX 1070 | Samsung 970 EVO 1TB m.2

Permalänk
Medlem

Var o köpte mig ett nytt tangentbord, äntligen så åker 99kr skiten ut
blev ett microsoft sidewinder x4 måste säga att det är de skönaste tangentbordet jag har testat. Bra pris dessutom då jag inte ser någon idé att lägga sjukt mycket pengar för ett tangentbord.

Permalänk
Medlem

Gladiator Remastered Blu-ray!

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B001XCW6W4/ref=ox_ya...

138:- för en så mycket bättre utgåva.

Permalänk
Skrivet av liv&helvete:

Vilka minnen man får. Det var inte i går precis.

Hehe Nej Precis !

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Medlem

Kontant Mobilt bredband till arbetsplatsen.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Fick äntligen replican av Plasma Cutter'n i Dead Space 2, köpte den på eBay då jag har PS3 versionen där den inte inkluderades utan fick annat till.

Sen så lottar Webhallen ut en "full-sized" variant som Isaac Clarke använder, dock ej dödlig för den som trodde det.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem
Skrivet av sh4dy_05:

http://data.fuskbugg.se/skalman02/DSCF7381.jpg

Vart detta efter en snabb lunch shopping i måndas tror jag det va

Edit: ej handkontrollen.

Battle for Haditha är en otroligt bra och stark film. Pluspoäng för att du köpt den!

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem
Skrivet av gavve:

Battle for Haditha är en otroligt bra och stark film. Pluspoäng för att du köpt den!

Hade ingen aning om vad det var för film men den fångade min blick och tänkte vafan och som du säger, riktigt bra film, gillar hur det inte är massa propaganda skit och man får se saker ur båda synvinklarna. Rekommenderar att man ser den om man inte gjort det.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||