Thermaltake lanserar Level 10 GT i samarbete med BMW Designworks

Permalänk
Medlem

Intressant koncept men bara för att den är funkis så behöver den inte göra den ful samtidigt. Några här som vill gå ihop i ett företag och visa hur en låda ska se ut?

Permalänk
Medlem

Så fult var det inte tycker jag

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem

Gillar förra lådan bättre men ja skulle inte gråta om den kom med posten. Va för piller man måste ta för att acceptera fläktarna är dock oklart, skulle låtit dom vara svarta också. Och ja kan bara instämma gällande filmen, den är inte speciellt trevlig eller givande får bli att youtuba lite =D

Visa signatur

Intel Core i5 3570k Ivy Bridge [4.2GHz] | 16GB Corsair VENGEANCE DDR3 [1600MHz] | Gigabyte G1 Sniper M3 | Corsair HX620 | Corsair Cooling Hydro H80 | Gigabyte HD Radeon 7950 | BitFenix Ghost |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sajmon37:

Hahaha ursäkta

Permalänk
Medlem

YES!!!!!!!! jag tänkte " blir la sådär 5 tusen för detta " MEN DAMN! 2.2k lägger jag lätt ut på detta chassi då det har ett är snygg och har allt jag vill ha PLUS ett handtag för frakten vilket jag i dags läget saknar! Yippie!

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Total_Cu:

Intressant koncept men bara för att den är funkis så behöver den inte göra den ful samtidigt. Några här som vill gå ihop i ett företag och visa hur en låda ska se ut?

skulle nog se ut som vilken stilren låda som helst, altså inget nytt eller anorlunda alls...

det är en DESIGN låda och passar bäst med liknande möblemang.

ful är ett ganska hårt ord, annorlunda låter bättre då jag tror att den faktiskt skulle passa in i många hem. men hemma hos mig skulle den klassas som ful då den inte skulle passa in alls.

tycker det är trevligt när företag testar något nytt.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Syns definitivt. Den har ett syfte och det är att synas. Kaos av linjer till trots med ordning. Just vad design skall kallas.

Visa signatur

InMortumVeritas

Permalänk
Medlem

Undra om föregångaren sålde bra eftersom dom komemr med en ny variant av den fula lådan

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk

OLD?

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem

lite väl "unikt" för min smak:P men ett nice chassi för övrigt:)

Visa signatur

Intel i7 2600k @4.6GHz, ASUS GTX780 DCII, Asus Maximus IV Extreme, 16Gb 1600MHz VENGEANCE LP, NZXT Switch 810 BLACK, Corsair H100, Windows 7 Ultimate x64, Corsair AX1200, 2x Corsair Force GT 120Gb Raid 0, 2TB Hitachi Deskstar, Samsung Syncmaster BX2431, Corsair K90, Mionix naos 5000, Sennheiser pc 360

Permalänk
Medlem

Dammsamlare

Dammsamlare är just vad det är, med alla hörn och vinklar där damm samlas kommer den inte att se snygg ut efter en tid.

Permalänk
Medlem
Skrivet av stn1337:

Hahaha ursäkta

Bäst för dig de!

Permalänk
Medlem

ful som stryk imo

Visa signatur

burken: I7 870@2.93Ghz| corsairA50| corsair 8gb@ 1333Mhz| powercolor,xfx 5870 crossifire+ 2x Arctic Cooling Accelero Twin Turbo Pro | corsiar f3 60gb, 3x500gb hdd| asusp7p55d| fractal design R3|corsair HX750w 80+
Kringutrustning: benq22" full hd lcd benq24"LED 2ms, | philips full hd 32"

Permalänk

Tycker den ser underbar ut, iaf design och skaparglädje kan helt klart tänka mig en sån här om man kör luftkylning, priset var helt ok också

Permalänk
Medlem

Antec kan väl smeka upp Audi lite så att man kan få en produkt som gör att man inte vill sticka en skruvmejsel i ögat.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem

Ser f*n inte klokt ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asheileon:

Tycker den ser underbar ut, iaf design och skaparglädje kan helt klart tänka mig en sån här om man kör luftkylning, priset var helt ok också

Kan inte annat än hålla med. Med den designen skulle jag gärna haft ett. Någon som vet varför "orginalet" var så dyrt?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av stax:

Ser f*n inte klokt ut.

På vilket sätt? Tycker designen är fin gillar "kurviga" lådor

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk
Medlem

långt ifrån ful, dock jävligt udda och kan knappt ens förstå designen. Att säga att det är fult är väl att ta i!
Verkar vara 1000 ggr roligare att äga detta chassi än t.ex. http://www.inet.se/artikel/6900621/antec-three-hundred

Visa signatur

p4 3.4ghz 1290 (3 st ddr) radeon 9800 pro 128mb

Permalänk

Fy F**n va fult D:, regnbågsfärgad? o.O', skulle inte betala 1/4 av priset för den där...

Visa signatur

CM 334, Asus GTX 560, Phenom II 965 3,9 Ghz BE, Corsair 4x2gb 1600->1333 XMS3, Samsung 830 128 gb, 1tb WD Black/500gb Hitachi, 24 tum EW 2420.

Permalänk

hahahahaha fulaste jag sett,vem va snubben som designa det där...

Permalänk
Medlem

den förra var riktigt ful, men nu börjar det likna nåt. förstår inte varför de satt 5.25 enheterna på kortsidan, hade de pekat åt samma håll som hotswap slädarna hade det varit annat.

Visa signatur

Huzzbutt! Huzzbutt! Huzzbutt! Huzzbutt!

(Huzzbutt Hatar Klubben nästa möte är flyttat till tisdag, men vi ses som vanligt bakom Statoil. Ta med Chips och glatt humör!)

Permalänk
Medlem

Endast en mor kan älska ett sådant fult "barn"!

Skämt o sido, det var definitivt en design som sticker ut och som vanligt ligger skönheten "in the eye of the beholder".

Visa signatur

Me, Myself and I...

Permalänk
Medlem

What is this abomination?!?

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Big Blueberr:

Fy F**n va fult D:, regnbågsfärgad? o.O', skulle inte betala 1/4 av priset för den där...

Nejnej, det är vilken färg du vill

Förstår inte riktigt varför dom har kvar det där utseendet men tar bort kammardesignen? Det där utseendet är ju inte direkt motiverat längre ? Coolt iallafall, skulle lätt kunna tänka mig att köpa det istället för något Corsair 800D eller nåt...

Konstigt dock att Level 10 kostar 5000 och Level 10 GT kostar 2200 eller hur ? GT låter ju som specialversionen men whatever.

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk
Medlem

Känns som att Thermaltake riktar in sig på åldrar mellan 1-12 år ! o_O

Designen känns ju som något taget ifrån Waterworld eller MadMax kanske. Praktiskt ? Jo, Ser ut att vara det. Men skulle aldrig ge 2000,- för detta kabinett. Känns ju mitt Corsair 800D absolut värt pengarna Mer!

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D kabinett & NZXT Sentry LX rev.1 | AMD Phenom2 X4 945 3,0Ghz @ 3.87Ghz | Asus M4N75TD | Corsair 4GB (2x2048MB) 1600MHz XMS3 | MSi GeForce 8800 GTS |

Permalänk

ganska så mycket vettigare än föregångaren.. inte minst priset

Permalänk
Medlem

Den lådan var inte litet ful..

Permalänk
Medlem

Reklamen måste vara ett skämt!?

Permalänk
Medlem

Ser att traditionen inte avtar här på swec. Massa folk spammar "fult!" så fort det är något annorlunda, vad tycker folk är snyggt då?

Jag kör en Define R2 - stilren & ljuddämpad
Men skulle även kunna tänka mig köra t.ex denna låda, HAF, Silverstone fortress mm.