vem kan slå "logitech z-5500"

Permalänk
Medlem

jag har ett problem med DTS filmer. Jag måste sätta läget " 6 ch direct " på vissa filmer för att det ska bli ljud. Dock så upplever jag att ljudet är sämre på denna funktion? tycker inte det är nått tryck i ljudet då.. Men ska man alltid köra på detta läge när man spelat upp DTS ljud? så störande att vissa filmer funkar å vissa inte på de olika lägena.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon151788:

Tjenare vilka 5.1 högtalaren rekommenderar ni? kommer användas mycket till datorn. framför allt till musik och spel.. min budget är 5k

vill ha med bästa möjliga bas + ljud kvalite.. orkar inte fråga affären för dom är inte lika kunniga som ni på sweclockers enligt mig

Jag skulle lätt köpa Harman/kardon hkts 20 om jag var du ;D kostar nästan precis 5k, dock vet jag inte om man behöver en förstärkare för dom :/

Visa signatur

Awesome!

Permalänk
Medlem

Edifier S550 R2 är de bästa PC-ljudpaketet som finns i dag.

Men för ~5000:- så rekommenderar jag att du kollar detta.

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk

Jag slår z5500 me mina audio pro black diamond häääst längder

Visa signatur

amd 6000+ x2 4 gig pc6400 4 tib Lagring, asus 790fx osv osv