Permalänk

Yeong Yang Server Cube 0221B

Någon som har en sån låda? Är den bra?

Visa signatur

Allt som kan gå fel kommer att gå fel...

Permalänk
Medlem

dom verkar riktigt tuffa i alla fall
har ett yeongyang bigtower 1250 och när man har moddat det lite så blir chassit underbart

Visa signatur

mAngAn_

Permalänk
Medlem

Jo jag fick min idag :). Fick ihop datorn för en halvtimme sen, och stoppade in vattenkylningen lite halvprovisoriskt. Gillar den än så länge, dock var inte PSU:n som följde med den tystaste.

Visa signatur

MSI P45 Platinum, E8500, Corsair XMS2 4GB, Gainward HD4870, 36GB raptor, Zalman GT1000
Konverterat tillbaka till intel

Permalänk

Jag har en, fast lite föregångare då ra! Plus att den är något moddad
Sök Efter Project Blacksnake i forumet eller kika på http://home.swipnet.se/pakse/Blacksnake/Blacksnake.htm

Visa signatur

... Now what we have here Little Yellow Sister, is a magnificent specimen
of pure Alabama Blacksnake, but ain't too goddamn beaucoup. ...
Project Blacksnake | 7274 3D-mark03

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lallare
Jo jag fick min idag :). Fick ihop datorn för en halvtimme sen, och stoppade in vattenkylningen lite halvprovisoriskt. Gillar den än så länge, dock var inte PSU:n som följde med den tystaste.

Är du galen eller?..

Tar typ 15min bara för att titta på mästerverker i det orginalform
Sen 20-30 min bara för att sätta in den extremt fina moderkortet :D, fast det kanske bara är jag...

Visa signatur

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Permalänk

"Fick ihop datorn för en halvtimme sen" Skrev han. Kan ju betyda att han har hållit på tre år eller 2 timmar eller vad som helst, typ! Inte att det tog en halvtimme

Visa signatur

... Now what we have here Little Yellow Sister, is a magnificent specimen
of pure Alabama Blacksnake, but ain't too goddamn beaucoup. ...
Project Blacksnake | 7274 3D-mark03

Permalänk

Hur sitter nätagget i den? Enligt visa bilder så sitter det längst ner på andra sidan "väggen", räcker då sladdarna som ska till moderkortet? Hur är det sen med hårddiskarna, räcker vanliga IDE-kablar eller måste man köpa extra långa?

Visa signatur

Allt som kan gå fel kommer att gå fel...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blacksnake
"Fick ihop datorn för en halvtimme sen" Skrev han. Kan ju betyda att han har hållit på tre år eller 2 timmar eller vad som helst, typ! Inte att det tog en halvtimme

Ta mig fan det skrev han ahh har varit så satans flummig idag

Visa signatur

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Permalänk

jag har en sådan låda
Det tog mig 3 dagar innan jag var klar med datorn
(det tog 2½ dag innan jag fick resten av delarna)

jag har lite längre ATX kontakt från agget till moderbordet, kan vara lite problem om man skulle byta..
ATA kablarna jag har är längre än standarden, men jag kommer inte ihåg längden i huvet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mastermind
Hur sitter nätagget i den? Enligt visa bilder så sitter det längst ner på andra sidan "väggen", räcker då sladdarna som ska till moderkortet? Hur är det sen med hårddiskarna, räcker vanliga IDE-kablar eller måste man köpa extra långa?

Alldeles riktigt, PSU:n sitter längst ner. Och det är ingen fara med längden på kablarna, du kan nog köpa extrakorta;), Enheterna sitter ju faktiskt närmare moderkortet än i tower-chassin.

GrUnDiG: Jag satt i sängen och pulade med lådani över 3 timmar :D.

Visa signatur

MSI P45 Platinum, E8500, Corsair XMS2 4GB, Gainward HD4870, 36GB raptor, Zalman GT1000
Konverterat tillbaka till intel

Permalänk
Medlem

Själv tycker jag lådan e assa fin!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marwin
Själv tycker jag lådan e assa fin!

Det blir en till Sommaren när jag har en del pengar över. Det är i allafall inte en låda som alla har som tur var, man blir lite egen på lan då.

Visa signatur

Allt som kan gå fel kommer att gå fel...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mastermind

Det blir en till Sommaren när jag har en del pengar över. Det är i allafall inte en låda som alla har som tur var, man blir lite egen på lan då.

Har du sett den här bilden på den där grön-sprayade Yang låddan? (har ingen länk, men den var uppe här för ett tag sedan)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marwin

Har du sett den här bilden på den där grön-sprayade Yang låddan? (har ingen länk, men den var uppe här för ett tag sedan)

Är inte det Blacksnake projekt chassit?

Visa signatur

// Sparvas

Permalänk
Medlem

Nej det är det inte

Visa signatur

Someone said that money can't buy everything... That person didn't know where to shop

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marwin

Har du sett den här bilden på den där grön-sprayade Yang låddan? (har ingen länk, men den var uppe här för ett tag sedan)

Jag har en grönsprayad YY-låda, kanske den? Använder den inte längre....

Permalänk
Medlem

vart kan man köpa dom. (helst utan nätagg)

Permalänk
Medlem

www.datorbutiken.se sen chassin / fulltowers

inte den gröna men ändå!;) hittade inte länken
http://www.bit-tech.net/article/13/

har själv funderat på detta chassit länge men jag tycker det ser så litet ut!?

Visa signatur

NZXT H6 Flow | Intel i7 14700KF | ASUS PRIME Z790 | 32GB 6000MHz Fury |
Seasonic Prime GX 1300W | 27" LG 27GN750-B