Permalänk

[RIFT] Ny svensk Rift guild

Asablod - En Spel Community

Nu är det dags att rekrutera folk till en helsvens PvE/PvP guild! Progress: HK 4/11
Asablod har lång erfarenhet av mmo, såsom EQ, WoW, AoC, Aion, Guild Wars, m.m.
Vi spelar som Defiant på PvP servern Whitefall.
Asablod är en Semi / Casual guild, dvs det finns inga som helst krav på dig att vara med si eller så många kvällar i veckan, ingen kommer kicka dig för att du känner för att ta en kväll med polarna eller familjen behöver tid! Det viktigaste är ha kul!!! MEN, när vi spelar så gör vi det med fokus.
Vi erbjuder en skön atmosfär där vi hjälper varandra med quests, PvP aktiviteter, kör grupper/instancer. Ensam är INTE starkast. Att se till guildens bästa är vår främsta uppgift och det är det vi kommer att ge er.

Rekrytering:

Du ska vara
*Ålder: 18+
*Social & Trevlig
*Aktiv
*Glimten i ögat och självklart kämparglöd

Vill du slå oss följe ? Ansök här

/MVH, Wicked

Permalänk
Medlem

Jag letar efter ett svensk PvE guild, pvp är rätt tråkigt:(

Permalänk

Smaken är som baken.....hårig

Mja, vi kommer väl köra en del PvE också. Men det är väl så att vi kanske inte kommer bli en raiding guild i den meningen.
Jaja, du är välkommen iaf om du vill. lvl:a upp kan man ju alltid göra tillsammans. Sen om det inte passar dig eller du hittar något annat är väl det ok

Permalänk
Medlem

kommer köra PvE server med mitt gille, dock så är vi inte enbart svenska, och har åldersgräns på 20+

Visa signatur

Registrerad 2001-12-24 15:10
Jul med Kalle Anka och Sweclockers

Permalänk
Medlem

Blir en PvE server för mig också

Visa signatur

| CPU i7-13700KF | Mobo Asus PRIME Z790 D4 | Ram 32Gb 3600Mhz cl17 DDR4 | GFX RTX 3080 | HDD 2x 1024Gb M.2 SSD | Corsair 850W | Playstation 5 | Xbox Series X |
"Om allt verkar gå bra vet du förmodligen inte alls vad som pågår."

Permalänk
Medlem

Jag och min polare är ute efter en svensk guild i Rift
Ålder tror jag nog vi har så det räcker jag 41 polarn ~52.
Vi vill helst köra pve...

Permalänk
Medlem

Synd att man bara är 16 år då

Permalänk
Medlem

synd att man är 42 och omogen

Permalänk
Medlem

Jag och en polare ska börja spela spelet, vill ni att man gör en apply och går igenom allt det där eller hur hade ni tänkt att detta skulle fungera?

Permalänk
Medlem

PvP e alltid det som lockar mig mest med spel. Men någon hardcore PvPare e jag inte. Men i valet mellan PvP eller PvE e alltid valet lätt

Permalänk
Medlem

Jag beslutade mig slutligen för att förhandsboka Rift och jag är gärna med i en PvP guild

kanske slänger in en ansökan bara jag kommer hem från jobb

Permalänk
Skrivet av mr. E:

Jag och en polare ska börja spela spelet, vill ni att man gör en apply och går igenom allt det där eller hur hade ni tänkt att detta skulle fungera?

Emm, vad menar du? Jobbigt att göra en ansökan eller? klart som guild vill man veta lite om dom som ansöker, inget konstigt med det

//Kribba (Wicked)

Permalänk
Skrivet av Crom:

Jag beslutade mig slutligen för att förhandsboka Rift och jag är gärna med i en PvP guild

kanske slänger in en ansökan bara jag kommer hem från jobb

Det gör du rätt i

/K

Permalänk
Medlem

Kommer nog skaffa spelet jag med så varför inte, 22årig Fbgare här ^^ Passande eller?

Permalänk
Medlem

Blir nog Rift för mig med. Jag kanske kan höja medelåldern lite på guilden genom att kasta in en ansökan

Permalänk
Medlem

Spelar i den hel svensk guild på Imperium (PvP) vid namn Swedish Wolfpack ( http://swedishwolfpack.forum24.se/ )

Permalänk
Medlem

Lite OT: hur är PvP i rift? Hyffsat balanserad eller det är helt åt helvete?

Visa signatur

Ryzen 3600 | RX6800

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperDa:

Lite OT: hur är PvP i rift? Hyffsat balanserad eller det är helt åt helvete?

Enligt Trion så är det balanserat enbart för PVE. Frågar du mig så är det bra balanserat för grupp-pvp. Däremot så gråter alla p12:or för att det obalanserat. Folk verkar tycka att alla klasser ska vara lika bra i 1v1. Det finns typ 1 build för varje archetype som är OP i 1v1.

OnT: Vilken server lirar ni på?

Visa signatur

"Tråden får vara öppen så länge diskussionen hålls saklig och civiliserad. "
"... och där låser vi tråden. Tramspellar.
*Låst* "
Andreas D. ^^,
Citera för svar. =3

Permalänk
Skrivet av Kribba68:

Tjenare.

För er som tänkt börja spela Rift och söker en svensk guild, behöver inte leta mer

Vi är en helt nystartad guild med PvP som inrikting, men givetvis kommer det köras PvE också.
Dom enda krav vi har är:
18 år +
Social
Mogen

asablod.yuniiq.com

//MVH, Kribba

Skulle vara najs , startade dock en gubbe på imperium (Guardian side) då det verkade bra.

Föresten hur är vänte tiden på kvällarna på whitefall , är de långa? För den är väl full nu kan jag tänka mig. Någon som nämnde 1 timma i väntetid för komma in.

Visa signatur

EMS Design Webbyrå i Stockholm:
http://www.emsdesign.se
Inet Fraktfritt
https://www.inet.se/artikel/6101343/
"Citera för svar/respons"

Permalänk
Medlem

Asablod har nu över 50 medlemmar. snart börjar vi att Raida!
Den största svenska guilden på servern Whitefall!
Vi rekryterar självklart fortfarande.

Permalänk
Medlem

Någon som vet en server med bra möjligen svnesk guild

Visa signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)