Permalänk

Mitt och min lillebrors rum

Min och min lillebrors rum. Full späckat av nöjen.

Dator spec stationär
asus p5q-deluxe
e8400 4ghz med h50 pnp
4 gb xms2 800 mhz
gtx 470 soc
corsair hx650
random dvdläsare
chassi extremengine t3

alla bilder i datorn är föråldrade skall fixa nya imorgon

Mitt och min lillebrors rum

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk
Medlem

Nee.. skämtet med apan var inte roligt

Permalänk
Skrivet av Samul!:

Nee.. skämtet med apan var inte roligt

han heter lillebror..

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk

Haha, apa... eller jag menar... lillebror! Nice rum.

Visa signatur

Stationär: [Intel i5 750 2,66Ghz]-[XFX Radeon HD5770 1GB DDR5]-[ASRock P55 Extreme]-[Corsair 2x2GB DDR3]-[WD Black 640GB]-[Corsair TX 650W]
Bärbar:  MacBook Pro 13" 2011 - Unboxing - Galleri
TV-spel: Playstation 3 40GB, Xbox 360 Elite, Wii, Gamecube, N64, NES

Permalänk
Avstängd

trodde det först var en projektor under sängen

Permalänk
Medlem

Är du mörkrädd?

Permalänk
Avstängd

Varför får ungdomar bara 90-sängar av föräldrarna?:O Om jag får barn med någon i framtiden så ska barnet få det *bästa* i från början. Man vill ju inte lära dem fattighjonsfasoner inte!:)^^

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Skrivet av chainzaw:

trodde det först var en projektor under sängen

haha nä även den är en hemma gjort "diodlåda" eller lyslåda som jag själv kallar den

Skrivet av SUMITOMO:

Är du mörkrädd?

nej inte så men jag har laggt lådan under sängen för jag är lite osäkert på vart den hamnar då jag handlat lite nya saker:)

Skrivet av Alexandberg:

Haha, apa... eller jag menar... lillebror! Nice rum.

Dont eat my bannanas please.

Skrivet av MacEnkronan:

Varför får ungdomar bara 90-sängar av föräldrarna?:O Om jag får barn med någon i framtiden så ska barnet få det *bästa* i från början. Man vill ju inte lära dem fattighjonsfasoner inte!:)^^

var tvungen att mäta nu och den uppmättes till 105 cm

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk
Musikälskare

"Full späckat" med särskrivningar? amiriteguys? :3

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Skrivet av MacEnkronan:

Varför får ungdomar bara 90-sängar av föräldrarna?:O Om jag får barn med någon i framtiden så ska barnet få det *bästa* i från början. Man vill ju inte lära dem fattighjonsfasoner inte!:)^^

Haha jag fick en 90 säng och vi är inte fattighjon
bytte dock till en 120 när jag fyllde 14 och började intressera mig för kvinnor.

OnT: Tycker din lillebror verkar vara en trevlig typ är rummet alltid så välstädat?

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Skrivet av ManBearPig:

Haha jag fick en 90 säng och vi är inte fattighjon
bytte dock till en 120 när jag fyllde 14 och började intressera mig för kvinnor.

OnT: Tycker din lillebror verkar vara en trevlig typ är rummet alltid så välstädat?

hehe nä jag städade imorse och tänkte då ta lite före och efter bilder. Vart bara damm och skit på förebilderna

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk
Medlem

fin galleri. förresten hur är det med apor?? får man ha apor här i sverige? har alltid viljat ha en

Permalänk
Skrivet av Gulbanan:

fin galleri. förresten hur är det med apor?? får man ha apor här i sverige? har alltid viljat ha en

det är lunch så länge dom inte dricker gainomax har jag hört!

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk
Medlem

Samsung galaxy spica riktigt bra telefon:) har en själv, flashat in senaste cm?

Visa signatur

I could tell you a UDP joke, but you might not get it.

Permalänk
Skrivet av dempa88:

Samsung galaxy spica riktigt bra telefon:) har en själv, flashat in senaste cm?

Mja jag ångrar min spica jojomensan 8.3 light by dude:)

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk

dom som röstar lågt kan väl förklara varför ?

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk
Skrivet av ErsdaHL06:

dom som röstar lågt kan väl förklara varför ?

Röstade 1p eftersom det inte finns lägre.
Anledningen är till för att jag anser inte att det ens är värt ett galleri, varför inte? Jo...

Du visar bilder på din säng (fett intressant för läsare)

Mediokra bilder på datorn som i sig är ganska medioker. Enda intressanta är där bilden på chassit så man ser hur det ser ut.

Vad vill du ha 5poäng för? För ditt PS2 som är x antal år gammalt, Ok, 1 poäng för antikvärde.
Eller kanske en gammal bild på en CRT-skärm. Ok, 1 poäng för antikvärde.
Eller är det kanske skämtet med apan, som förvisso var det enda som var nämnvärt, men det hade passat mer i typ på övriga ämnen på Flashback.

Liknande gallerier som verkar ha exploderat på det här forumet på det senaste (why?) likställer jag med avskrap från gamla avloppsrör i gjutjärn.

Nu blev kanske ovan inlägg lite väl negativt, men du ville ju ha motivering.

Visa signatur

Main: FD R2 - CoolerMaster Silent Pro M 700W - AsRock Z77E-ITX - Intel i5 3570K @ Stock - 4GB Corsair XMS3 1333MHz - Corsair SSD Force 3 Series 120GB - Gigabyte GeForce GTX 560 Ti OC 1GB - Win 7

Permalänk
Skrivet av adriankarlsson:

Röstade 1p eftersom det inte finns lägre.
Anledningen är till för att jag anser inte att det ens är värt ett galleri, varför inte? Jo...

Du visar bilder på din säng (fett intressant för läsare)

Mediokra bilder på datorn som i sig är ganska medioker. Enda intressanta är där bilden på chassit så man ser hur det ser ut.

Vad vill du ha 5poäng för? För ditt PS2 som är x antal år gammalt, Ok, 1 poäng för antikvärde.
Eller kanske en gammal bild på en CRT-skärm. Ok, 1 poäng för antikvärde.
Eller är det kanske skämtet med apan, som förvisso var det enda som var nämnvärt, men det hade passat mer i typ på övriga ämnen på Flashback.

Liknande gallerier som verkar ha exploderat på det här forumet på det senaste (why?) likställer jag med avskrap från gamla avloppsrör i gjutjärn.

Nu blev kanske ovan inlägg lite väl negativt, men du ville ju ha motivering.

gråt en skvätt

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk
Skrivet av ErsdaHL06:

gråt en skvätt

Lol, du ville ha en motivering och jag motiverade. Du svarar med ett lika innehållslöst inlägg som ditt galleri.
Det var ju faktiskt du som grät för att du fick så låga poäng för ditt galleri.

Visa signatur

Main: FD R2 - CoolerMaster Silent Pro M 700W - AsRock Z77E-ITX - Intel i5 3570K @ Stock - 4GB Corsair XMS3 1333MHz - Corsair SSD Force 3 Series 120GB - Gigabyte GeForce GTX 560 Ti OC 1GB - Win 7

Permalänk
Permalänk

Najs Din gammla hörna vart porr!

Permalänk
Skrivet av Gulbanan:

skit vilken stor fläkt du hade:O

25 slak

Skrivet av JohnJarnedal:

Najs Din gammla hörna vart porr!

den va ganska mys den gamla den den

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk

Bilden på ditt gamla rum stinkar counter strike.. jag gillar't.

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem
Skrivet av ErsdaHL06:

ingen leksak alltså:D

Permalänk
Skrivet av ManBearPig:

Bilden på ditt gamla rum stinkar counter strike.. jag gillar't.

Fragbite eller crtn ?

Skrivet av Gulbanan:

ingen leksak alltså:D

Endast för hårdingar

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk
Skrivet av ErsdaHL06:

Fragbite eller crtn ?

Fragbite, crt'n, storleken på musmattan, headsetet.

De 2 sista grejerna är ju rätt vanliga nu men det är kombinationen av allt

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Skrivet av ManBearPig:

Fragbite, crt'n, storleken på musmattan, headsetet.

De 2 sista grejerna är ju rätt vanliga nu men det är kombinationen av allt

Konstigt nog så slutades cs spela i samband med uppgradering. Spelar nästan aldrig tycker det är onödigt med min dator just då jag nästan adrig spelar Orkar helt enkelt inte spela

tog lite nya bilder på datorn nyss men fan att jag inte kan med kameran. dom vart suddiga och skit men men jag lägger upp dom ändå

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk
Skrivet av ErsdaHL06:

gråt en skvätt

HAHAHA, asså herregud.. först ber du om en förklaring.. sen drygar du.. uschusch.

Visa signatur

Ryzen m-atx:
|| Windows 10 || MSI B350M || Ryzen 1700X OC@ 3.8GHz || Nvidia 1060 6GB || 32GB RAM || EVGA P2 750W ||
HTPC:
|| Windows 10 || Asrock Z77m-itx || I7 3770k || 8GB RAM || Corsair 620W ||
________________________________________________________________________________________________

Permalänk

vart ha du köpt den där man kopplar in i grafikkortet som gör att man kan koppla in skärmen? skulle behöva en

Visa signatur

Oskar :)
Fractal Design Define R3 Black Pearl | Intel Core i5 2500 3.3 GHz | Asus P8P67 LE REV B3 | Asus Radeon HD6870 1GB Referens | Corsair 2x2048MB 1600MHz |1TB Samsung Spinpoint F3 |XFX Core Edition 550W | OS: Windows 7 Ultimate 64bit | Sony MDR-XB700 | Steelseries 6G v2 | Qpad 5K | http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/%5BSWE%5D%20fait/

Permalänk
Skrivet av ErsdaHL06:

Min och min lillebrors rum. Full späckat av nöjen.

Dator spec stationär
asus p5q-deluxe
e8400 4ghz med h50 pnp
4 gb xms2 800 mhz
gtx 470 soc
corsair hx650
random dvdläsare
chassi extremengine t3

alla bilder i datorn är föråldrade skall fixa nya imorgon

Mitt och min lillebrors rum

vart ha du köpt den där man kopplar in i grafikkortet som gör att man kan koppla in skärmen? skulle behöva en

Visa signatur

Oskar :)
Fractal Design Define R3 Black Pearl | Intel Core i5 2500 3.3 GHz | Asus P8P67 LE REV B3 | Asus Radeon HD6870 1GB Referens | Corsair 2x2048MB 1600MHz |1TB Samsung Spinpoint F3 |XFX Core Edition 550W | OS: Windows 7 Ultimate 64bit | Sony MDR-XB700 | Steelseries 6G v2 | Qpad 5K | http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/%5BSWE%5D%20fait/