Permalänk

ACE C5 - till HTPCn?

Tjo

...är lite ute efter något litet cleant att ha i vardagsrummet, med (funktionellt) pekdon inbyggt.
ACE C5 ser precis ut som något man kan leva med, men hur är funktionaliteten i verkligheten, något drygt man bör veta om?

...och nej, jag skiter i vad de har för kvalitet eller inte på sina nätagg (har en ACE Proton-låda som jag är vansinnigt nöjd med).

/J

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Main Setup: Antec P193 | ASUS Crosshair IV Formula | AMD Phenom II X6 1090T @ 4.0 GHz | CORSAIR XMS3 8GB 1600MHz 7-8-7-20 | Powercolor 5870 PCS+ 1 Gb GDDR5 | Crucial RealSSD C300 128 Gb SATA3 | Samsung F3 HD103SJ 1000 Gb | Corsair AX 850W | Windows 7 Professional x64 |
Laptop: Acer Aspire 5740G | Intel Core i5-430M | 4 GB DDR3 1333 MHz | ATI Radeon HD5650 | Windows 7 Professional x64 |

Permalänk
Skrivet av Finess:

Näpp, ogillar pekplattor generellt, och förstår verkligen inte tanken med att sätta knapparna ovanför plattan (har genomlidit några jobbdatorer med pekplatta och knapparna nedanför, då kan man i alla fall använda tummen när man drag&droppar prylar).

C5an ser mycket mer intressant ut.

Permalänk

Har det själv när jag ligger i sängen och det funkar väll.. lite jobbigt att kulan är lite lös så om man rör tangentbordet så dyker musen upp på skärmen. Lite störande när man ser på film. Annars är det helt okej bra mottagning osv..

Visa signatur

|| AMD Phenom II 1055T 4GHz || CoolIT ECO A.L.C. || 4GB 1600MHz RAM || Asus Crosshair IV Formula || 34cm E-kuk || p-12 Chassi ||