S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat

Permalänk
Medlem

Den modden va trevlig *tankas*

Får vi vänta 25 år innan det blir Stalker - Echoes of Fukushima?

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Mäktiga problem med just den modden enligt många. Det jag har förstått är att textuerna är för stora och därmed blir det galet för 32-bits programmet Xengine 1.6 och skiten kraschar.

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

min crashar också ganska ofta...trodde det berodde på att jag kör andra mods samtidigt men det kanske inte är så...

Visa signatur

Har varit på detta forum på tok för länge...

Permalänk
Medlem
Skrivet av UndCon:

min crashar också ganska ofta...trodde det berodde på att jag kör andra mods samtidigt men det kanske inte är så...

Jag tror att du bör installera cop complete på ett icke moddat stalker:cop installation. Läste någonstans att det hjälpte en kille

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

Så nu efter alla moddar, ska man spela Call of Pripyat direkt, eller ska man börja med "orginalet"?

Permalänk
Skrivet av jaqob:

Så nu efter alla moddar, ska man spela Call of Pripyat direkt, eller ska man börja med "orginalet"?

Clear Sky > Shadow of Chernobyl > Call of Pripyat är det i story-ordning iaf. Kör du dom i ordning blir det mycket mer intressant IMHO

MVH Bosse.

Visa signatur

|Asus P8P67 PRO REV B3 | i5 2500K @ 3,3GHz | Noctua NH-U9B SE2 | Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB | 16 GB Corsair XMS3 | Corsair SSD Force Series 120GB | 1TB Western Digital Caviar Black | Cooler Master HAF X |