Lista på SweClockers StarCraft 2-spelare!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

get your own starcraft 2 signature at sc2sig.com

Permalänk
Medlem

Jag är ju acepro med mina knappa 1000pts i Masters League!

SlackKraag

Permalänk

get your own starcraft 2 signature at sc2sig.com

mitt mål är att nå gold och lära mig öppningar mot alla raser. Skulle vara kul att spela med andra via skype. Jag kan en skitbra imitation av trollet Hugo. fuck yeah?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

< iMac 21.5 > < Macbook Pro Retina >

Permalänk

get your own starcraft 2 signature at sc2sig.com

Spelar typ bara TD banor på Sc2

Visa signatur

Dator 1|Fractal Design R3 Titanium|AMD Phenom 2 X6 1055T 2.8Ghz |Noctua NH-U9B SE2|Gigabyte GA-880GM-UD2H |Corsair 8GB 4x2GB XMS3 DDR3|AMD 7970| Chieftec750w| Intel 320 120GB SSD|
Servern|NZXT Lexa S |AMD Dualcore 3.1Ghz|Arctic Cooling Rev2 |Gigabyte DS3 |4x2 Crucial DDR2 667mhz |Nvidia GT 430|4x2TB Western Digital Green|Chieftec 400w|
"Try not. Do or do not, there is no try"

Permalänk
Medlem

Låg i guld i beta och när spelet släpptes gick jag upp i platina (master fanns inte då) men sen slutade jag spela och rasade i ranking när jag började igen :/ så vill gärna ha någon i silver/guld att öva med

Visa signatur

Stationär MSI Z77A-S03 Inet edition | Intel I5 3570K | Noctua UH12P SE | 16GB Kingston Beast series | MSI GTX 1060 | Samsung SSD 840-Series 128GB + 256GB | Fractal Design Integra R2 650W | NZXT Source 210 Elite

Permalänk
Medlem

Har precis börjar lira 1v1, blir less på alla 2v2 all in rushes

EDIT: Råkade lägga upp en i medium storlek men nu är det fixat

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

get your own starcraft 2 signature at sc2sig.com
jag är ganska ny i sc2 har lirat mycket brood war back in the old days,

Permalänk
Discokungen

Spelar lite till och från. Segt att det mest blir PvP i Master dock och ja, jag är inte tillräckligt bra för att orka med det hela tiden. Så det brukar bli 2v2 med min polare. ^^

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Entusiast

Listan är uppdaterad och alla nya signaturer är inlagda. Jag har även deletat 2 personer som hade för stora signaturer, om ni saknas och vill läggas tillbaks så får ni göra om den och skriva här igen.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Skrivet av Firkraag:

Listan är uppdaterad och alla nya signaturer är inlagda. Jag har även deletat 2 personer som hade för stora signaturer, om ni saknas och vill läggas tillbaks så får ni göra om den och skriva här igen.

Vad uppdaterar du för jag spelar ju offrace och tappar poäng lol

Permalänk
Medlem

spelar ju alldeles för lite men hoppas kunna dra ner på minecraftandet så man kanske kan komma upp i masters

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Har bytt namn.
http://sc2sig.com/profile/eu/868998/1/Eagle/ finns inte längre.

edit: Hmmm. Det uppdaterade visst sig själv.

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Entusiast

Season 2 är här, allas stats och signaturer är huller om buller, därför kommer jag inte längre att dela upp dom i divisioner längre utan alla hamnar i samma klump. Det hade varit för mycket jobb att ordna till allt.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

undrar varför jag inte är rankad..... Jag är i gold league annars....

ville inte ha den länken där
Visa signatur

For the SWARM........

and gaming PC's, they're awesome too.

Permalänk
Medlem

Det är ingen som funkar. De få som ser ut att funka finns inte kvar som profiler längre. Har inte funkat sedan nya säsongen. Även om den kommer igång så lär den inte kunna se förluster längre (usch Blizzard).

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | HP ZR24w & Hyundai L90D+ | Corsair HX520W | Asus P8P67 Pro | i5 2500k @ 4,0 | Samsung 850 Evo 500GiB | GTX960 | 16 GB

Permalänk
Medlem

Luthar

är online nu någon som vill spela och är gold eller bättre adda mig :=)

Visa signatur

Här för att försöka hjälpa med det jag kan ^_^

Permalänk
Medlem

Hej! WeRKaN.914 Om det finns någon diamond/master som vill spela så är jag på!

~~glhf

Visa signatur

CPU: Q8400 @ 3,3Ghz | Kylare: ASUS Silent Knight II| MB: ASUS P5P43TD PRO | RAM: Corsair XMS3 2x4GB DDR3 PC3-10600 @ 1600MHz| GPU: MSI GeForce GTX 460 1GB OC+ | PSU: Corsair TX 650W

Permalänk
Quizmästare Malmö 2022

Funkar inte rankingen längre?

Permalänk
Skrivet av Geckod:

Funkar inte rankingen längre?

Verkar ha blivit knas vid season 2 :S

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Letar efter någon att spela med, eftersom att jag är väldigt ny inom SC2 haft det 1 mån typ.

Visa signatur

I5-750 @ 4,0Ghz | corsair 850w | Corsair 1600mhz Dominator 8GB | samsung 1TB HDD | Crucial m4 SSD 64GB | P7P55 PRO | XFX HD 6970 | Fractal Design R2 Silver window mod | Corsair H50 watercooler
"CPU: AMD Phenom X2 [Överklockad till tre känslor]"
R2:Extended Silence Fenix

Permalänk
Medlem

get your own starcraft 2 signature at sc2sig.com finns att tillgå i sweclockers kanalen om någon vill lira

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tyran26:

http://sc2sig.com/s/eu/2008713-1.png?1306149703

Letar efter någon att spela med, eftersom att jag är väldigt ny inom SC2 haft det 1 mån typ.

Pma mig så kan vi ta och lira några games

Permalänk
Medlem