SweC turnering April-2011!

Permalänk
Skrivet av Balls Of Steel:

Den som nått finalen utan att ha varit i losers bracket borde börja med 1-0

Det är redan så, förloraren måste vinna båda bo3 (eller bo5 eller vad vi nu kör) medan vinnaren bara behöver vinna en. Right?

Permalänk
Medlem

Arr, du har med Tal'Darim Altar liksom, mest värdelösa mappen ever.

Aja, är väl bara att 4gatea på!

Permalänk
Discokungen
Skrivet av Ashzala:

Arr, du har med Tal'Darim Altar liksom, mest värdelösa mappen ever.

Aja, är väl bara att 4gatea på!

Vad fan knarkar du? Den är ju störtskön! Macro, macro, macro för fan!

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

Antar att vi samlas i Sweclockers chatkanal vid 20:00 för att spela. för jag ser inga fulla B.net IDn någonstans.

Visa signatur

Fractal Design S | Corsair HX 650W | ASUS B350-Plus | AMD Ryzen 7 1700 | EKWB Liquid 360 | Sapphire Radeon R9 290 Tri-X | Corsair VENGEANCE LPX 16GB 3000MHz DDR4 | 3x Intel SSDs | Acer XF240H | Logitech G400s & Corsair K70 Lux RGB | Sennheiser HD 555 & Modmic

Permalänk
Entusiast
Skrivet av m1n1h0p:

Det är redan så, förloraren måste vinna båda bo3 (eller bo5 eller vad vi nu kör) medan vinnaren bara behöver vinna en. Right?

Jag vet inte hur det vanligtvis fungerar, men hade tänkt en bo7 i finalen. Ska det vara 2 st bo7 då eller ifall LB vinner första?

Skrivet av Johii:

Antar att vi samlas i Sweclockers chatkanal vid 20:00 för att spela. för jag ser inga fulla B.net IDn någonstans.

ja. swec kanalen kl 20:00, måndagar till torsdagar. vill ni lira redan i helgen så får ni såklart göra det.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Suck jag och några polare som ville vara med

Visa signatur

Ryzen 9 5950X, 32GB 3600MHz CL16, SN850 500GB SN750 2TB, B550 ROG, 3090 24 GB
Har haft dessa GPUer: Tseng ET6000, Matrox M3D, 3DFX Voodoo 1-3, nVidia Riva 128, TNT, TNT2, Geforce 256 SDR+DDR, Geforce 2mx, 3, GT 8600m, GTX460 SLI, GTX580, GTX670 SLI, 1080 ti, 2080 ti, 3090 AMD Radeon 9200, 4850 CF, 6950@70, 6870 CF, 7850 CF, R9 390, R9 Nano, Vega 64, RX 6800 XT
Lista beg. priser GPUer ESD for dummies

Permalänk
Skrivet av Firkraag:

Jag vet inte hur det vanligtvis fungerar, men hade tänkt en bo7 i finalen. Ska det vara 2 st bo7 då eller ifall LB vinner första?

Nej, eftersom han som kommit till finalen utan att ha varit i losers bracket borde därför börja med 1-0 i games och sedan köra vidare i bo7. Och köra två st bo7.......... är du galen? xD då kan det blir max 14 games ^^

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Balls Of Steel:

Nej, eftersom han som kommit till finalen utan att ha varit i losers bracket borde därför börja med 1-0 i games och sedan köra vidare i bo7. Och köra två st bo7.......... är du galen? xD då kan det blir max 14 games ^^

behöver inte lira båda på samma dag men visst, 1-0 överläge i finalen för winners bracket finalisten np.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

attans missade jag detta

Permalänk

FUUUUUUUUUUUUU, signups no longer accepted. Ah, well. Jag är bara gold league så jag hade inte väntat mig några stora vinster över andra spelare.

Visa signatur

For the SWARM........

and gaming PC's, they're awesome too.

Permalänk
Discokungen
Skrivet av Herr Kantarell:

Suck jag och några polare som ville vara med

Det kommer fler gånger!

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Flamso:

Det kommer fler gånger!

Beror helt på hur denna går, har en känsla av att hälften av matcherna kommer bli walkovers och det är ingenting man har lust att göra om igen ifall det är så det blir. prepare for the worst, hope for the best.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Discokungen
Skrivet av Firkraag:

Beror helt på hur denna går, har en känsla av att hälften av matcherna kommer bli walkovers och det är ingenting man har lust att göra om igen ifall det är så det blir. prepare for the worst, hope for the best.

Såklart! Tycker ändå att turneringarna ska fortsätta efter den här.

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

Jag vet inte hur det vanligtvis fungerar, men hade tänkt en bo7 i finalen. Ska det vara 2 st bo7 då eller ifall LB vinner första?

Vanligtvis fungerar det så att han som kommit till final via Winners Bracket behöver bara vinna en bo3, medans han som kom från losers bracket måste vinna 2st individuella bo3. Sedan kör MLG någon varris på detta vilket gör att allting blir jätterörigt

Men visst, +1 game i en bo7 fungerar också

Permalänk
Entusiast

det verkar som att alla som signat kan uppdatera bracketsen själva? skönt då slipper jag, glöm inte å göra det efter eran match är över. (såg att skirmisher å dakk redan lirat).

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Entusiast

kan alla gå till http://challonge.com/swecapril tryck på "My name or team" och ändra erat namn till eran b.net namn + ID. tex Firkraag.676

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Entusiast

ni som är med i turneringen, glöm inte bort att det ska spelas ikväll(helst 18 minuter sen). antingen idag eller imorgon ska round 1 vara klar. och glöm inte å uppdatera eran info med character code +b.net nick.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

Fick råpisk av HoBbe. WP ^^

Visa signatur

***Datorn du försöker lägga upp i signaturen är för dålig för att få synas***

Permalänk
Medlem
Skrivet av mikwes912:

Fick råpisk av HoBbe. WP ^^

Detsamma
Får antagligen vänta minst en dag till nästa match

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

Var håller du själv hus Firkraag? Du hamnar ju en rond efter om du inte spelar idag ^^

Permalänk
Entusiast

Grupp E, G och I. Vad händer egentligen? Eran round 1 match skulle spelas klart idag?? Rond 2 börjar imorgon kl 20:00, hoppas ni fixar det innan dess. Annars kommer turneringen gå i snigelfart då ni segar ner för resten av spelarna.

Ni som är i losers bracket glöm inte bort era heller.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

jahapp denna tråd har man helt missat, kul :<

Visa signatur

Chassi: NZXT Hush Svart Mobo: P5QL pro RAM-Minne: 4GB Processor: Core2 Q9550 @3.6GHz Grafikkort: Gigabyte GTX 580 Nätagg: Corsair 750W Mus: Mionix Naos 5000 Headset: AKG K240/Sennheiser CX300-II TB: Qpad MK-50 Skärm: ASUS VW225N

Permalänk
Medlem

Vet inte hur Challonge fungerar, men om inte Werkan eller Yoda dyker upp kanske du kan ta någon av deras plats.

Permalänk
Medlem

BigBunny har inte varit online på B.net på fyra dagar, inte när jag kollade igår iaf.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av DrStupid:

BigBunny har inte varit online på B.net på fyra dagar, inte när jag kollade igår iaf.

då ger jag dig walkover, du ska möta skirmisheR i round 2 idag eller imorgon

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Vet inte vad som händer i grupp E, inga spelade matcher och inget skrivet här på forumet. Är det någon som sett dem online på bnet eller i sweclockers kanalen?

Visa signatur

dosdead#639 - Z - I opened with 3 ghost academy and transitioned into losing my whole fucking base!

Permalänk
Medlem

Jag kommer inte vara online kl 20 ikväll, ifall jag nu får någon motståndare... kommer kunna kika in vid 21 vad som har hänt och om någon vill spela då

Permalänk
Entusiast

Semi final mapsen mellan yoda å dosdead(deva)-

Semi Final: - 1 downvote var.
game 1: xel'naga caverns
game 2: tal'darim altar
game 3: shattered temple
game 4: slag pits
game 5: shakuras plateau
game ?: scrap station
game ?: backwater gulch

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

Semi final mapsen mellan yoda å dosdead(deva)-

Semi Final: - 1 downvote var.
game 1: xel'naga caverns
game 2: tal'darim altar
game 3: shattered temple
game 4: slag pits
game 5: shakuras plateau
game ?: scrap station
game ?: backwater gulch

downvote på slag pits

Visa signatur

dosdead#639 - Z - I opened with 3 ghost academy and transitioned into losing my whole fucking base!

Permalänk
Skrivet av Deva:

downvote på slag pits

Va är det du som är dosdead? Jahaaaaaaaa det visste jag inte lol.