Permalänk

Smart Doctor?

Hejsan Alla !
Jag bara undrar om ett program som jag alltid använde till mitt gamla grafik kort Smart Doc jag tycker att det funkade bra men nu har jag ett Gigabyte 6970 som jag i framtiden tänkte köra i dubbel upplaga men när jag installerar programmet säger det ifrån hittar inga Asus kort (suck suck) jag undrar vilket program funkar på Gigabyte korten på samma sätt som Smart Doc gör alltså finns det nåt liknande man kan tanka hem?Jag är tacksam för ide er eller om det finns nåt sätt att använda Smart Doc i alla fall?

Visa signatur

Asus Sabertooth P67, Intel i5 2500 k 8GHZ 1333 dmm3, 6970 x 2 Gigabyte+ Power-color4gb ,
ssd 120gb team x1 , wwc 1000gb 7200spinn,windows 7 64b. Home Premium, Have a Great Day!
Danneman

Permalänk

Har asus 560 med smart doctor. Ett liknande program är väl riva tuner dock borde du googla på riva tuner och ditt grafikkort så kan du se om det finns stod för just ditt kort

Permalänk
Medlem

Du kan byta bios till asus om du vill det. Jag har gjort det med mitt xfx 6950 och tkr det borde fungera på ett 6970 oxå.

Permalänk
Medlem
Permalänk

Tack ska ni ha det var lite bra ideèr jag ska kolla på afterburner direkt!
Glad Påsk till er Alla ! Och ta det kolt med ÄGGEN hehehe!

Visa signatur

Asus Sabertooth P67, Intel i5 2500 k 8GHZ 1333 dmm3, 6970 x 2 Gigabyte+ Power-color4gb ,
ssd 120gb team x1 , wwc 1000gb 7200spinn,windows 7 64b. Home Premium, Have a Great Day!
Danneman