Smidig, snabb & prisvärd (max 8000SEK)

Permalänk
Avstängd

Jo, och då får man punga fram 20-40k? haha!
Ja, man får la ta det som erbjuds för oss dödliga eller?

Permalänk
Medlem

Det blev en Asus U35JC till slut. Beställningen är mottagen så nu är det bara att vänta tills man får en avi.

Verkar lovande detta

Permalänk
Avstängd

Hoppas du blir nöjd HULTAS!
Jag kommer med köpa mej en laptop till ångrar bittert att jag sålde min laptop o köpte mej en stationär igen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ilstallione:

elgreen har blivit ok:at av Asus inofficiella representant i forumet så det vågar jag nog, ska inte vara några problem.
Är du osäker så ta kontakt med användaren Asus.David här på forumet, han borde ha koll.

http://www.sweclockers.com/profil/93173-asusdavid

Hoppas du blir nöjd med din dator och glöm inte skriva ett par rader när du fått den. Det underlättar för andra som står i samma situation som dig, mer info = bra.

Tror du att en ASUS U35JC klarar av att arbeta lite i PS?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av HULTAS:

Tror du att en ASUS U35JC klarar av att arbeta lite i PS?

Jag har faktiskt ingen aning då min enda kontakt med photoshop är när jag ser bilder som passerat programmet.

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Avstängd

hahaha ja typ som mej...
Roligt sagt mannen

Permalänk
Medlem

Jag hade lovat att skriva lite när affären var i hamn..

Beställde datorn i måndags, på onsdag ringde det från El Green och det vara bara att bege sig mot uthämtningsstället och hämta datorn.

Så nu har jag haft datorn i ett par dagar och haft gott om tid att testa lite. Spontant så kanske jag skulle ha satsat på en större storlek, men det är väl lite av en vanesak. Direkt när jag fick den kändes den väldigt liten (skärmen alltså) men det börjar bli bättre och bättre, ungefär som att storleken växer lite för var dag

Saknar också tangentbords-belysning. Nu är ju visserligen detta inget stort problem då jag vet var samtliga tangenter sitter men de första timmarna med ett nytt tangentbord känns lite ovant, speciellt i mörkret.

Annars måste jag säga att jag är väldigt nöjd. Det flyter på alldeles utmärkt.

Så för att sammanfatta det hela: Även om det finns lite att förbättra så känns den verkligen prisvärd. Kan också passa på att rekommendera El Green som gav mig ett kanonpris.

Till sist, tack än en gång för all hjälp i denna tråd.

Permalänk
Hedersmedlem

Härligt att du är nöjd

Fick du rabatt på datorn?

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.