Permalänk

Hjälp med WoW

Hej, jag är nu i level 20 på WoW och vill köpa ett mount. Jag har köpt en sådan där "träning" och vill nu köpa ett mount. Men när jag klickar på hon som säljer riddjur i timber stället så säger hon att jag måste bli mer välkänd o staden. Ursäkta om detta är en noobig fråga men hur gör jag för att köpa ett Mount?

Permalänk

Du måste köpa mountet i din ras huvudstad t.ex tauren har thunderbluff, blood elfs har silvermoon osv.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 955 BE 3,2 Ghz | XFX HD 6970 | Corsair 4GB DDR3 1333 Mhz | Corsair VX 550W | Crucial RealSSD 64 GB | Samsung Spinpoint F3 500 GB | Antec 902

Permalänk
Medlem

Man kan bara köpa mounts me de faktioner som man är exalted med. Undantag för sin egen ras där du kan köpa oavsett rep.

Permalänk

Ok, jag kör mage och då undrar jag var jag kan köpa ett djur mer exakt . Tack på förhand.

Permalänk
Medlem

RAS = human/orc/gnome/troll/nightelf osv..

Permalänk

Ok, jag är night elf och mage

Permalänk

Om det hjälper så kör jag cataclysm

EDIT: kom på att den faktan var helt meningslös men men

Permalänk

säker på att du inte kör Trollkarl?

Visa signatur

Define R4 - Msi G45 Z87 - 4670k (4.2ghz) - Be Quiet Dark Rock 2 - 16GB Vengeance 1600mhz - MSI GTX760 - Tesla R2 650W - Asus 24" 144hz 1ms

Permalänk

Mage är ju trollkarl . Jag sa att frågan var noobig

Permalänk
Medlem

Om du är Night Elf så kan du köpa mount i Darnassus.
Det är tigrar (Sabeltandade om jag inte minns fel) för nightelfs, coolaste mounten i spelen ;D

Permalänk

Tack sa hemskt mycket