Kan inte virus söka min dator med F-secure

Permalänk
Medlem

min kompis körde med f secure det hittade inget virus alls när jag satte i samma som jag använder iobit malware figher så hittade den 17 stycken
var det som följde med telia btw

Visa signatur

Ryzen 5 5600, MSI B450 Tomahawk Max, 2x8 gb kingston reaper 3200 mhz Gigabyte GTX 1660 Super OC och nätagg be quiet 700w SSD: 120 gb pny cs 900, Kingston Fury 1 tb, wd blue ssd 500gb

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad*

Glöm inte att ni kan rapportera trådar som ligger i fel forumdel!

Permalänk
Medlem
Skrivet av PeeWee90:

F-secure är inte bra någonstans.

Håller med tilll 100, F-secure är det värsta skräpet på marknaden...(OBS min egen uppfattning)

Visa signatur

Hubbe

Permalänk
Skrivet av Hubbe1:

Håller med tilll 100, F-secure är det värsta skräpet på marknaden...(OBS min egen uppfattning)

Ja det är bara din egen uppfattning, f-secure Is 2011 blev årtes produkt av "av-comparatives" (independent comparatives of Anti-Virus software)

Permalänk
Skrivet av blaster75:

Ja det är bara din egen uppfattning, f-secure Is 2011 blev årtes produkt av "av-comparatives" (independent comparatives of Anti-Virus software)

Håller med. Har testat flertalet antivirusprogram såsom F-secure, Panda antivirus, NOD32, Norton och Avira Antivir(hemskt dåligt). Och det enda av dem som levererar det jag vill ha (ett fungerande antivirusprogram med brandvägg som håller tyst och tar bort virus). Nyaste F-secure har dessutom minskat ganska rejält på sitt fotavtryck på systemet (ramanvänding, CPU använding) för ännu "tystare" funktion.

Visa signatur

MAIN OS: W10PRO 64-bit, CPU: Intel 4790k @4,0GHz, CPU-kylare: Noctua NH-U9B SE2, GPU: ASUS DCII OC GTX 670, RAM: 32GB Kingston 1866MhZ, BRÄDA: ASUS Z97-A, SKÄRM: Benq BL2400PT + Samsung Syncmaster 940BW, LÅDA: Corsair 550D
LAPTOP ASUS 1215N | TV LG 55UF850V | NAS WD EX2 8TB | MOBIL YotaPhone 2 & Samsung Galaxy A3 | PLATTA Lenovo Yoga Tab 3 Pro & Linx7 32GB
KAMERA Canon 760D

Permalänk

ominstallera f-secure och kör även med http://www.safer-networking.org/index2.html

Visa signatur

Funderar på vad jag ska köpa

Permalänk

Jag kan ju medela er att jag installera om f-sercure och nu funkar det som det ska igen
Tack för hjälpen

Skickades från m.sweclockers.com