Permalänk

BFBC2 - Vietnam

Funderar på att köpa vietnam DLC'n till BFBC2 och undrar hur roligt ni tycker det är att spela det. Gärna plus och minus, samt hur många servrar det finns respektive spelare

Permalänk
Medlem
Skrivet av RottingRhubarbs:

Funderar på att köpa vietnam DLC'n till BFBC2 och undrar hur roligt ni tycker det är att spela det. Gärna plus och minus, samt hur många servrar det finns respektive spelare

Det är ungefär lika mycket server som vanliga bc2.
Lite mer short range än vanligt och folk dör fortare fast det är non-hc.

Visa signatur

Rota3: Ryzen 5600 - 32GB - Radeon RX 7600 - Kingston NV200 2TB - Fractal Design R3 - EVGA Supernova 750W

Permalänk
Medlem

Tyckte det var ganska kul i början, men tyckte det var synd att man hade allt upplåst från start, tycker det är kul att låsa upp :P. Sen är det svårare att gömma sig som Recon iom att man inte har camouflage-dräkt. Tycker Vietnam är lika kul som det vanliga ändå

Permalänk
Medlem

Det känns lättare att döda folk på Vietnam än vanliga. Rundorna går oftast lite fortare också om man inte kör på en CQ 1000 tickets

Visa signatur

System: Sabertooth Z77, i7 3770, Corsair H100, Corsair Obsidian 800D, Asus GTX680, 8GB Dominator, BenQ E2420HD, Corsair AX750W, 64GB Corsair Nova.

Permalänk
Skrivet av Acetån:

Tyckte det var ganska kul i början, men tyckte det var synd att man hade allt upplåst från start, tycker det är kul att låsa upp :P. Sen är det svårare att gömma sig som Recon iom att man inte har camouflage-dräkt. Tycker Vietnam är lika kul som det vanliga ändå

Okej låter ganska bra ändå Det med att man inte behöver låsa upp sakerna låter lite småtrökigt fast ändå bra, jämnar ut det mellan spelarna så att nybörjarna slipper få de sämsta vapnen

Permalänk

KÖP, jag tycker det är mycket bättre än det vanliga som har fått lite cod style..

Btw, på specact DLCN får man ju 4 nya vapen, medic vapnet är det enda som har udda stats jämfört med dem andra. NÅGON SOM HAR NÅN ANING OM VAD DICE TÄNKTE NÄR DEM GJORDE DET VAPNET??
Jag har en average på 8hits/kill med det vapnet. Väldigt overkligt och dåligt enligt mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av imperatormedia:

KÖP, jag tycker det är mycket bättre än det vanliga som har fått lite cod style..

Btw, på specact DLCN får man ju 4 nya vapen, medic vapnet är det enda som har udda stats jämfört med dem andra. NÅGON SOM HAR NÅN ANING OM VAD DICE TÄNKTE NÄR DEM GJORDE DET VAPNET??
Jag har en average på 8hits/kill med det vapnet. Väldigt overkligt och dåligt enligt mig.

Jag gissar friskt på att de tänkte att man som medic ska fokusera på att hela kamraterna istället för att mercha ner FI till höger och vänster :).
Din shift-tangent verkar glappa förresten.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Skrivet av imperatormedia:

KÖP, jag tycker det är mycket bättre än det vanliga som har fått lite cod style..

Btw, på specact DLCN får man ju 4 nya vapen, medic vapnet är det enda som har udda stats jämfört med dem andra. NÅGON SOM HAR NÅN ANING OM VAD DICE TÄNKTE NÄR DEM GJORDE DET VAPNET??
Jag har en average på 8hits/kill med det vapnet. Väldigt overkligt och dåligt enligt mig.

Får man 4 helt nya vapen? Trodde man bara fick nya utseenden till dem :S

Då har man köpt Vietnam, får se hur bra det är snart

EDIT: Vietnam var riktigt kul faktiskt Lättar lite på tyngden av att ha dränerat kontot när man är arbetslös

Permalänk

haha "ALL CAPS RAAGE"

Btw, köp endast DLCN om du är erm.. en "achievementwhore" som jag kan erkänna att jag är haha