Permalänk
Medlem

JME data

gaaaah!!!! vad sega jme data e!!!!

beställde moderkort + cpu förra veckan på måndag, dom skickade först grejerna på fredag iväg från företaget, sen måste man ju vänta hela helgen, och då händer ju inget på posten heller... Så grejerna kommer antagligen först på onsdag om inte senare
kollade med posten nyss, grejerna kom in på inhämtnings terminalen i malmö på fredag kl 16.10 ligger ännu kvar där o det e tisdag... GAH!!!! mer cp får ju posten oxå bli!

gamla grejerna e sålda...
8 dagar har man vart utan dator *abstinens!!!!!!*
aldrig mer från seg JME!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

umm, jag beställde mitt moderkort från db.com förra fredagen och igår hade dom fortfarande inte skickat det... där kan du snacka om segt.

Visa signatur

Have you witnessed the power of the Twisted Rune?
Linux är bara gratis om din tid är värdelös.

Permalänk
Medlem

Re: JME data

Citat:

Ursprungligen inskrivet av John E
grejerna kom in på inhämtnings terminalen i malmö på fredag kl 16.10 ligger ännu kvar där o det e tisdagaldrig mer från seg JME!

Du får nog vänta...dom tar sin tid på posten i Malmoe.
Hade beställt ett Ps2, låg säkert en vecka och dammade där.

Permalänk
Medlem

Re: Re: JME data

Citat:

Ursprungligen inskrivet av K!NG3N

Du får nog vänta...dom tar sin tid på posten i Malmoe.
Hade beställt ett Ps2, låg säkert en vecka och dammade där.

Hehe.. tror du det?
Jag tror dom packade upp den och satt och lirade hela dagarna.. därför posten är så seeeeega

BTW.. jag har bara fina erfarenheter av JMEData, å andra sidan har jag inte många goda erfarenheter av Posten.se

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B550-I - AMD Ryzen 5 4650G - 32GB G.SKILL DDR4 3600MHz - Dell U2515H - WD Blue SN550 500GB SSD - Linux Mint
Projekt iCom: Bygglogg - Feedback

Permalänk
Hedersmedlem

Re: Re: Re: JME data

Citat:

Ursprungligen inskrivet av drbrain

Hehe.. tror du det?
Jag tror dom packade upp den och satt och lirade hela dagarna.. därför posten är så seeeeega

BTW.. jag har bara fina erfarenheter av JMEData, å andra sidan har jag inte många goda erfarenheter av Posten.se

Jme.....heja!

VÄntade en gång över 1månad vid en "retur"
100st cd-skivor jag hade beställt......Posten klantade sig & skickade tillbaka skivorna samma dag som de kom fram.....
Tog över en månad för jme att skicka nya!
ARG

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem

Beställde från dem förra veckan på onsdag och fick grejjerna i går (måndag). Tycker det är helt ok leveranstid.

Visa signatur

Apple PowerBook 12" | 1.33Ghz | 768MB | 60GB

Permalänk
Medlem

Tycker att JME är mkt bra, fick mina prylar på bara ett par dagar

Visa signatur

27" 3,06 c2d imac

Permalänk
Medlem

JME är väl varken mycket bättre eller sämre än några andra... Beställde grejer från dem i lördags, endast sånt som fanns i lager för omgående leverans. Nu har de haft mån + tis på sig att plocka ihop beställningen men den är fortfarande "under packning"... Anar alltså vartåt det lutar :(. Verkar generellt vara svårt för många nätbutiker att ha korrekt lagerstatus på webben. Undantaget är Dustin - beställde samtidigt från dem och grejerna ligger på posten i detta nu

Visa signatur

Opening the memory shutter should not be avoided if the red light diode is activated. Unless harmless interference is assured, do not hesitate to interfere

Permalänk
Medlem

Jag tycker att jme var fullt ok, jag hade bara gott och säga om det företaget. Den senaste ordern är ett undantag, jag beställde en hel del saker i mitten på oktober och de sa att en av artiklarna var restnoterad så de skulle skicka den senare när de fått in den. Jag fick min första sändning efter en vecka, varsamt inslaget i flera paket. Det andra skulle sedan skickas till mig fraktfritt. Bra tänkte jag och frågade om det var ok att komplettera den restnoterade produkten med ytterligare saker. De var positiva till det och lade till sakerna, fortfarande fraktfritt i min order.

Nu börjar jag bli lite otålig därför att det gått närmare en och en halv månad sedan jag gjorde min ursprungliga beställning och de har fortfarande inte fått in den restnoterade produkten från sina leverantörer ännu. Men i slutet av november så skall de få in sakerna och skicka det till mig.

Trots detta missöde, och att de var så snälla och lade till mina saker utan frakt så kommer jag även i fortsättningen att beställa från dom. Alla kan göra fel ibland, bara det inte blir en vana!

Permalänk
Medlem

Re: JME data

Citat:

Ursprungligen inskrivet av John E
gaaaah!!!! vad sega jme data e!!!!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av John E

kollade med posten nyss, grejerna kom in på inhämtnings terminalen i malmö på fredag kl 16.10 ligger ännu kvar där o det e tisdag... GAH!!!! mer cp får ju posten oxå bli!

Ehh, jag förstår inte riktigt hur då får postens seghet att bli JMEs seghet? Sedan tycker jag du kan lugna dig lite och läsa igenom ditt inlägg några gånger innan du skickar så att alla kan läsa det. JME har alltid varit snabba när jag beställer och snälla tänk lite innan du skapar en tråd, JME är inte posten.

Permalänk

beställ grejorna från en lokal firma istället det gjorde jag, jag bestälde moderkort minne och processor i fredags förra veckan (kl 17) och fick grejorna i onsdags denna veckan iofs fick jag ett moderkort som var cp men eftersom jag beställde från en butik i stan så körde jag bara ner och lämnade in det och så kollade han på det direkt :). Nu skall jag ner dit senare i kväll och kolla vad det var som var fel det är service :).

Visa signatur

I7 4770K, MSI Z87-GD65, Gainward GTX770 SLI, 32 Gb Kingston CL11 2400Mhz XMP Beast , Corsair 750D, 2x Seagate Barracuda 3TB Raid 1, Sandisk Extreeme II 240 GB, be quiet! Dark Power Pro10 850W, Logitech G510+G400+G930+Z680