Hitta nytt tangentbord till min laptop för att byta ut. Hjälp

Permalänk
Medlem

Hitta nytt tangentbord till min laptop för att byta ut. Hjälp

Produkt: Easynote LM85-jo-760nc (Jag tror alla LM85 är likadan förutom hårdvaran, är dock inte 100%)

I vilket fall, jag har råkat ta sönder några knappar och behöver nu ordna med ett nytt tangentbord till laptopen då jag ska utomlands en lite längre tid om en månad och behöver då en välfungerande laptop.

Jag har dock inte den blekaste om vart eller hur jag ska få tag på rätt tangentbord till min modell, lika lite hur man ska byta ut det. Prio 1 är iaf att hitta rätt tangentbord och få det levererat asap. Någon som vet vart man kan hitta reservdelar till lappen?

Permalänk

Kastar en länk innan jag knyter mig. Lycka till med "bytet"
http://www.pchub.com/uph/category/66-76-1306-0-0/Keyboard.htm...

Visa signatur

Chassi: Lian Li D600 CPU: i7 9700K, Kylare: be quiet! Dark Rock 4 Pro MB: Asus z390F GPU: Asus Rx470 Ljud: Edifier s730-2.1 NVMe: Samsung 970 EVO 1TB*3 HDD: WDC - Red 8TBx4 RAM: Corsair Dominator Platinum 16GB 3200Mhz PSU: CORSAIR AX 850W

Permalänk
Skrivet av nanotec:

Produkt: Easynote LM85-jo-760nc (Jag tror alla LM85 är likadan förutom hårdvaran, är dock inte 100%)

I vilket fall, jag har råkat ta sönder några knappar och behöver nu ordna med ett nytt tangentbord till laptopen då jag ska utomlands en lite längre tid om en månad och behöver då en välfungerande laptop.

Jag har dock inte den blekaste om vart eller hur jag ska få tag på rätt tangentbord till min modell, lika lite hur man ska byta ut det. Prio 1 är iaf att hitta rätt tangentbord och få det levererat asap. Någon som vet vart man kan hitta reservdelar till lappen?

Googla sen på: replace keyboard in a packard bell(?) Easynote LM85-jo-760nc så hittar du säkert instruktioner.

Permalänk
Medlem

Länken du skickade hade tyvärr inte min modell

Permalänk
Medlem

Svårt att få tag på reservdelar i sverige till PB.
Men kolla med http://www.zandparts.com/ du får maila dom och fråga eftersom din modell inte finns med där.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X Kylare: Noctua NH-D14 Modermodem: Asus TUF GAMING B550M-PLUS RAM: Kingston Renegade Fury 3600MHz 32GB GPU: PowerColor Radeon RX 6900 XT 16GB Red Devil Ultimate Chassi: Fractal Design Define Mini C PSU: Corsair RM750x SSD: Kingston KC3000 2TB NVMe Skärm: Samsung 49" Odyssey G9 240 Hz Tgb: Keychron Q6 Brown Mus: Logitech MX Master III Högtalare: Audio Pro Addon T14 OS: MS Windows 11 Pro ISP: Bahnhof 500/500Mbit Tillbehör: Staropramen & Noblechairs Hero

Permalänk
Medlem

Antar att det betyder att de inte har min modell dock?