Battlefield 3 Beta - allmän diskussion

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Tankat dom BF3 optimerade drivrutinerna?

Japp och startat om efter. Jag kör på ultra och har runt 75 fps så det är inte att jag har låg fps från början. Det händer helt random så inte på speciella ställen.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Bara jag som har problem med att binda granater till scroll knappen?

Permalänk

Någon som har en beta key över? Skulle gärna vilja ha en.

Visa signatur

i7 860 @ 4 GHz | Corsair H70 | Corsair AX850 | Corsair Dominator 4GB 1600Mhz | ASUS P7P55D-E PRO | Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC 2-way SLI | 128 GB KINGSTON SNV425S2 | 2 x 500GB Western Digital. | Fractal Define XL

Permalänk
Medlem

Måste säga trevliga mods som ändrar topic namn till att tigga efter nycklar, är det inte bättre att ha en helt egen tråd för detta?

Permalänk
Medlem

Om någon har en nyckel över tar jag gärna en

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Måste säga trevliga mods som ändrar topic namn till att tigga efter nycklar, är det inte bättre att ha en helt egen tråd för detta?

Håller med, klart alla som ska skaffa BF3 vill ha en Beta-Key liksom?

Visa signatur

C>++

Permalänk
Medlem

Bara jag som får DC från serverna i slutet när något lag är på väg att vinna?

Permalänk
Medlem

konstigt, jag har inte fått min nyckel ännu, och jag har "pre-order" någon som har samma problem?

Visa signatur

*Maximus III Formula * Noctua NH-D14- i7 860 @ 3700mhz * 4GB Dominator GT 2000mhz *Corsair HX 750W 80+ * XFX Radeon HD 5970

Permalänk
Medlem

haha, har ju 70-150fps med 5850cf på ultra, behövdes det inte 580 sli? NJAAA

Visa signatur

I9 12900K|Asus Prime Z690-P WIFI D4|Noctua NH-D14|Samsung 850 1000gb|Asus RTX 3080 TUF|HyperX Fury 3600mhz CL17 32GB|EVGA Supernova 850w|Corsair 650D|Acer XB270HU

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Oggaaaa:

haha, har ju 70-150fps med 5850cf på ultra, behövdes det inte 580 sli? NJAAA

Lägg till större banor och lite fordon osv så

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Förstår inte riktigt hur man får beta-key? Måste man beställa från origin eller ha Medal of Honor? Så förstår jag det i alla fall Finns det något sätt att få tag på en om man Inte har gjort något utav det? Beställde från game.se

Visa signatur

P6T SE - i7 930 @ 4GHz - 12GB XMS3 1600 MHz - Unlocked HD6950 CF @ 900/1325 - X25-V 40GB x2 RAID 0 - 2 TB Samsung F3 - Tesla 1000w - Define r2

450D | 50/1.8 II | 20/1.8 | 18-55 3.5/5.6 IS
Carlssonmedia.se

Permalänk
Medlem

Hur fungerar det här med att man får en nyckel vid pre-order?
Gäller det när man tex. beställt från Webhallen?

Permalänk

ska man vänta i 27 år på att komma in på en server eller :S?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggaaaa:

haha, har ju 70-150fps med 5850cf på ultra, behövdes det inte 580 sli? NJAAA

Vad jag läste så var inte alla grafiska effekter med i denna betan. Så vi får se när spelet släpps sen hur det kommer att fungera då.

Permalänk
Medlem

Fan va drygt. Beställde från Origin i Fredags och har då inte fått något mail. Så jävla dåligt uppstyrt detta verkar vara alltså.

Visa signatur

i7 2600K - MSI P67A GD65 - EVGA 970 GTX - Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 - Windows 10 64bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av mYrAns:

Förstår inte riktigt hur man får beta-key? Måste man beställa från origin eller ha Medal of Honor? Så förstår jag det i alla fall Finns det något sätt att få tag på en om man Inte har gjort något utav det? Beställde från game.se

Skrivet av eaz:

Hur fungerar det här med att man får en nyckel vid pre-order?
Gäller det när man tex. beställt från Webhallen?

Då får ni som oss andra vänta tills på torsdag med att spela BETA

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av eaz:

Hur fungerar det här med att man får en nyckel vid pre-order?
Gäller det när man tex. beställt från Webhallen?

origin

Visa signatur

*Maximus III Formula * Noctua NH-D14- i7 860 @ 3700mhz * 4GB Dominator GT 2000mhz *Corsair HX 750W 80+ * XFX Radeon HD 5970

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyberz:

Går det inte att byta nick?
Vill inte ha Origin nicket...

Verkar som man får kontakta EA

Visa signatur

|-NZXT Beta|-|Intel I7-950 @ 3,07Ghz-|-|6-Gb-|-|Asus GTX 580-|

Permalänk
Medlem
Skrivet av mYrAns:

Förstår inte riktigt hur man får beta-key? Måste man beställa från origin eller ha Medal of Honor? Så förstår jag det i alla fall Finns det något sätt att få tag på en om man Inte har gjort något utav det? Beställde från game.se

Skrivet av eaz:

Hur fungerar det här med att man får en nyckel vid pre-order?
Gäller det när man tex. beställt från Webhallen?

endast pre-order via origin eller innehav av senaste medal of honor som ger closed beta access, bara att vänta till 29:e annars om nu inte någon kompis har fått någon extra

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swie:

Okej! Tack för svaret

Är det någon som har en nyckel över och känner sig givmild?

Permalänk
Moderator
Moderator

Tycker inte Battlelog / gamebrowsern var något att hänga i granen, usch.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Då får ni som oss andra vänta tills på torsdag med att spela BETA

Skrivet av tchomaz:

endast pre-order via origin eller innehav av senaste medal of honor som ger closed beta access, bara att vänta till 29:e annars om nu inte någon kompis har fått någon extra

Blir betan öppen på Torsdag då? Hur får man tillgång till den då?

Visa signatur

P6T SE - i7 930 @ 4GHz - 12GB XMS3 1600 MHz - Unlocked HD6950 CF @ 900/1325 - X25-V 40GB x2 RAID 0 - 2 TB Samsung F3 - Tesla 1000w - Define r2

450D | 50/1.8 II | 20/1.8 | 18-55 3.5/5.6 IS
Carlssonmedia.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av Houp-doup:

Någon som har en beta key över? Skulle gärna vilja ha en.

det är open beta om 2 dagar, ut och lek i solen sålänge.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggaaaa:

haha, har ju 70-150fps med 5850cf på ultra, behövdes det inte 580 sli? NJAAA

Jag prövade att starta om efter och fick mycket lägre fps då. Gillar verkligen inte att det inte finns en meny att ställa in grafiken i.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av mYrAns:

Blir betan öppen på Torsdag då? Hur får man tillgång till den då?

öppna betan kommer på torsdag ja, men hur man får tillgång vet jag inte

Permalänk
Medlem
Skrivet av mYrAns:

Blir betan öppen på Torsdag då? Hur får man tillgång till den då?

http://www.battlefield.com/battlefield3/1/beta

Visa signatur
Permalänk

Hur funkar det att komma åt battlelog? Går det att använda genom Origins in-game browser eller måste du vara utanför spelet och använda t.ex Firefox?

Visa signatur

[Cooler Master Elite 430[Intel Core i5 3570K] [Gigabyte Gtx 670 2Gb OC] [Asus P8Z77-V] [Corsair 8Gb XMS3] [Corsair 650W] [Samsung 840EVO 120Gb] [Samsung F3 500Gb HDD]

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av flyawaynille:

Jag prövade att starta om efter och fick mycket lägre fps då. Gillar verkligen inte att det inte finns en meny att ställa in grafiken i.

Vad menar du? Går ju att ställa in..

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

Hmm har inte fått min nyckel heller från origins:/

Permalänk

Var ställer man in grafiken?