Permalänk
Medlem
Skrivet av sirnicke:

http://www.inet.se/kampanj/gigabyte-tavling/

560Ti och 570 är sänkta till samma pris - sensebox?

Förmodligen är det bara för att markera att det råder kampanj :P, dvs att du kan vinna en ssd.

Permalänk
Medlem

sorry hade ej tid att läsa igenom 6517 st inlägg...

har hört att man får fri frakt från inet om man handlar för mer än 500kr, jag är ju medlem här på swec så hur bär jag mig åt för att komma åt rabatten?

Visa signatur

MSI 2080TI
9900k Noctua NH-D15
Asus ROG Swift PG278Q | Sony A9G 65"
IFI ZenDac + Audeze LCD 2 Classic / Sennheiser HD 650 HK 970 + Heco Music Style 900
Seasonic PRIME 850W Gold

Permalänk
Medlem
Skrivet av undrande:

sorry hade ej tid att läsa igenom 6517 st inlägg...

har hört att man får fri frakt från inet om man handlar för mer än 500kr, jag är ju medlem här på swec så hur bär jag mig åt för att komma åt rabatten?

Klicka på länken i min signatur och lägg i kundvagnen.

Visa signatur

| Core i9 9900K @ 5Ghz All core clock | Corsair H115i Platinum| 16GB Corsair Vengeance 3200MHz | ASUS ROG Strix z390-f Gaming| ASUS RTX 3080 TUF | NZXT Switch 810| OCZ 250GB ssd, 2x Samsung Spinpoint F3 i Raid 0 | Asus ROG Thor 850w |
Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Beställde minnen (och lite annat) nyligen från er. Tyvärr så skickade ni fel minnen, har skickat mail, men ni tycks inte vara kapabla att svara speciellt snabbt.

Permalänk
Medlem

Såg nyss att ni hade tagit in EVGA. Mitt liv är nu komplett.

Permalänk
Inet
Skrivet av vaggan:

Samsung TFT 23'' S23A750D LED 120Hz - Väntar på datum från leverantör.

Scythe 120mm Gentle Typhoon, 1150rpm - Landar förhoppningsvis i nästa vecka!

Asus Radeon 6970 2048MB DirectCU II - Preliminärt om ca 2veckor.

Zalman ZM-MFC1 Plus Fläktkontroller, Svart - Väntar på datum från leverantör.

Skrivet av Atlas Tasume:

Har ni något som motsvarar funktionen som beskrevs?

Vi har inte för USB2, men för USB3 har vi:

Intern USB3 adapter

Skrivet av AnnoyingIB:

Fast jag tycker ni borde skriva till att man kan få 3DMark11 Advanced om man registrerar kortet på EVGAs hemsida i "beskrivningen" av 500-serierna. Kan vara bra att veta, jag hade aldrig fått reda på det om jag inte kollade runt på EVGAs sida

Skickat vidare detta till ansvarige!

Skrivet av NZany:

Har en fråga inet! Får man med "Batman: Arkham City" om man köper ett EVGA GTX570?

Vi har nu uppdaterat kampanjen med kort från EVGA!

http://www.inet.se/kampanj/nvidia-batman/

Skrivet av Chrisj:

Tidigare 1899:- Nu endast 1899!

Riktigt bra deal det där

Skrivet av Edmond:

Förmodligen är det bara för att markera att det råder kampanj :P, dvs att du kan vinna en ssd.

Vårt system är tyvärr lite buggigt och vi jobbar på att lösa det.

Skrivet av Faulisto:

Beställde minnen (och lite annat) nyligen från er. Tyvärr så skickade ni fel minnen, har skickat mail, men ni tycks inte vara kapabla att svara speciellt snabbt.

Vi svarar på mail generellt sätt inom 24h, och du ska ha fått svar på båda dina mail du skickat. Om du inte fått något ännu så rekommenderar vi dig att ringa in till oss på 031 65 27 00.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Permalänk

När får ni in Fractal Design XL 3.0 chassit i lager?

https://www.inet.se/artikel/6901320/fractal-design-define-xl-...

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

Något nytt om XFX XXX 750? Det är rätt bråttom med min dator så jag vill veta om jag sak byta nätagg
Btw, hur går det med Hyper 212 Plus

Visa signatur

Teori är när man vet allt men inget funkar.Praktik är när allt funkar men ingen vet varför. Här blandas båda, inget funkar och ingen vet varför.

Permalänk
Inet
Skrivet av xigmatek asgard:

Fixat! Tack!

Skrivet av Ninotramp:

När får ni in Fractal Design XL 3.0 chassit i lager?

https://www.inet.se/artikel/6901320/fractal-design-define-xl-...

Landar ett gäng inom 1-2veckor förhoppningsvis!

Skrivet av Ellehbg:

Något nytt om XFX XXX 750? Det är rätt bråttom med min dator så jag vill veta om jag sak byta nätagg
Btw, hur går det med Hyper 212 Plus

Tyvärr obekräftad leveranstid på XFX XXX Edition 750W 80+ Silver.

Cooler Master Hyper 212 Plus kommer i lager i nästa vecka förhoppningsvis!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Skrivet av inet.se:

Fixat! Tack!

Landar ett gäng inom 1-2veckor förhoppningsvis!

Tyvärr obekräftad leveranstid på XFX XXX Edition 750W 80+ Silver.

Cooler Master Hyper 212 Plus kommer i lager i nästa vecka förhoppningsvis!

Om jag beställer ett gäng dator-delar och det finns en del som inte är i webblagret, är det en hel omöjlighet att ni skulle kunna traska in och hämta dom i butiken?=)

Mvh// Pizzabulle

Visa signatur

Moderkort: Asus P8P67-M B3 Processor: Intel i5 2500k @ 3,3GHz Grafikkort: XFX Radeon HD6970 2048MB Internminne: Corsair 8GB Vengance 1600MHz LP Nätagg: NZXT HALE90 750w 80+ Gold HDD: Samsung Spinpoint 1Tb
Fraktfritt Inet.se: http://www.inet.se/artikel/6101343/fraktfritt-sweclockers-vid...

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Tyvärr obekräftad leveranstid på XFX XXX Edition 750W 80+ Silver.

Ang erat XFX XXX 750 så beställde jag ett sådant för e månad sedan, men jag fick ett "black edition" samma vara men dock med svart fläkt istället för grön. vet inte om det var en engångs händelse eller om det är så att ni inte säljer xxx versionen?

Visa signatur

¯\_(ツ)_/¯

Permalänk
Medlem

Hej, har ni på inet några planer att börja sälja moderkortet ASrock Fatality 990 FX PRO?

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=940770

Konsensus inom hårdvarusidorna just nu är den att det är ett av de bästa moderkortet med 990 styrkrets (fått fina recensioner med) det vore kul om det fanns i ert sortiment.

Permalänk
Inet
Skrivet av Kvarnis:

Hej, har ni på inet några planer att börja sälja moderkortet ASrock Fatality 990 FX PRO?

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=940770

Konsensus inom hårdvarusidorna just nu är den att det är ett av de bästa moderkortet med 990 styrkrets (fått fina recensioner med) det vore kul om det fanns i ert sortiment.

Inköpsavdelningen kollar på att ta in det!

Skrivet av Pizzabulle:

Om jag beställer ett gäng dator-delar och det finns en del som inte är i webblagret, är det en hel omöjlighet att ni skulle kunna traska in och hämta dom i butiken?=)

Mvh// Pizzabulle

Generellt sätt tar vi inte från butik, men det går att göra undantag ibland. Maila din kundvagn till info@inet.se och så kan vi kolla på det!

Skrivet av Ozzix:

Ang erat XFX XXX 750 så beställde jag ett sådant för e månad sedan, men jag fick ett "black edition" samma vara men dock med svart fläkt istället för grön. vet inte om det var en engångs händelse eller om det är så att ni inte säljer xxx versionen?

Det verkar som att XFX har ändrat designen på sitt nätaggregat. Vi ska undersöka saken närmre och återkommer.

Det står annars alltid i klartext på kartongen om det är XXX eller Core edition. 750W-modellen är dessutom 80+ silver-certifierat, vilket också borde stå på kartongen!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Hej! Beställde delar igår och då fanns allt på lager, såg dock idag att mina saker inte skickats och att grafikkortet inte finns i lager längre. Har det lagts undan och reserverats till min order eller måste jag vänta tills ni får in nya? Valde just det för att det var ett av få som ni hade på lager.

Kortet det gäller: http://www.inet.se/artikel/5409115/powercolor-radeon-hd6970-2...

Permalänk
Medlem

Finemang Inet.se
Order lagd sent fredag (var kanske över 00.00 så lördag kan de å va)
På söndag tidig eftermiddag "din order håller nu på att plockas, inga fler ändringar", på en söndag?
Sen det eviga väntande "ÅNGE" å så en dag efter det *piip* you got sms
3 dagar leveranstid å man bo som ja, då skall man int klag.
He e ju he som gäll, de däringa tida så ma få se nå gotta... Ps. Sambo häls "tack för mambo smaka"

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem

Force GT 90GB ligger 44: - under 120GB, kanske värt att ändra om ni vill sälja något?

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Inköpsavdelningen kollar på att ta in det!

Generellt sätt tar vi inte från butik, men det går att göra undantag ibland. Maila din kundvagn till info@inet.se och så kan vi kolla på det!

Det verkar som att XFX har ändrat designen på sitt nätaggregat. Vi ska undersöka saken närmre och återkommer.

Det står annars alltid i klartext på kartongen om det är XXX eller Core edition. 750W-modellen är dessutom 80+ silver-certifierat, vilket också borde stå på kartongen!

kollade lite noggrannare på kartongen nu och det står pro 750w xxx edition, och på bilden samt agget som var i är fläkten svart, dvs inte som på bilderna på rean sida, alltså stämmer väl namnet men bilderna är gammla?

Visa signatur

¯\_(ツ)_/¯

Permalänk
Inet
Skrivet av xOr_89:

Hej! Beställde delar igår och då fanns allt på lager, såg dock idag att mina saker inte skickats och att grafikkortet inte finns i lager längre. Har det lagts undan och reserverats till min order eller måste jag vänta tills ni får in nya? Valde just det för att det var ett av få som ni hade på lager.

Kortet det gäller: http://www.inet.se/artikel/5409115/powercolor-radeon-hd6970-2...

Svårt att svara på utan ditt ordernummer. Och eftersom det är emot forumets regler att ta upp enskilda ärenden här så skicka ditt ordernummer till info@inet.se så kollar vi på det!

Skrivet av sirnicke:

Force GT 90GB ligger 44: - under 120GB, kanske värt att ändra om ni vill sälja något?

Vi fokuserar just nu på 120GB-modellen som vi kör en kampanj på!

Skrivet av Ozzix:

kollade lite noggrannare på kartongen nu och det står pro 750w xxx edition, och på bilden samt agget som var i är fläkten svart, dvs inte som på bilderna på rean sida, alltså stämmer väl namnet men bilderna är gammla?

XFX har ändrat designen på nätaggregatet. Bilderna är nu uppdaterade på hemsidan!

XFX XXX Edition 750W 80+ Silver

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Svårt att svara på utan ditt ordernummer. Och eftersom det är emot forumets regler att ta upp enskilda ärenden här så skicka ditt ordernummer till info@inet.se så kollar vi på det!

Vi fokuserar just nu på 120GB-modellen som vi kör en kampanj på!

XFX har ändrat designen på nätaggregatet. Bilderna är nu uppdaterade på hemsidan!

XFX XXX Edition 750W 80+ Silver

Tjena, såg att ni la till det jag frågade efter, blev supernöjd & snabbt gick det!
Om ni orkar/ser det nödvändigt, kanske det finns möjlighet att ni kan lägga till så man kan välja hur många PCI-E platser det skall finnas på moderkortet? Som ni te.x gjort på ram (0 - 16gb)

Mvh

Visa signatur

öh öh har den äran!

Permalänk
Medlem

När har ni order ; 1737058 i hamn och när kan den skickas ?

Visa signatur

Dator 1: i9 9900k, 16gb 3600Mhz, 2x970 Evo 500gb, RTX 2070 etc.
Dator 2: Macbook Pro late 2018

Permalänk
Medlem

När får ni in Arctic cooling Twinturbo pro?
Verkar vara kass tillgång på de flesta ställen...

Permalänk
Medlem

När får ni in Asus GeForce GTX 560Ti? Får ni in dem inom kort?

Jag la min order (ordernr 1734998) i söndags och idag är det torsdag, vad händer? När jag la min order så var produkten en "beställningsvara" men nu är det istället "obekräftat", jag tycker det är ett jäkla oskick och högst oprofessionellt att ni jobbar så. Särskilt när jag har redan betalat för produkten.

Bokus har iallafall vett nog att informera att maila mig vid förseningar så varför har inte ni det?

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Inet
Skrivet av Sannen:

När har ni order ; 1737058 i hamn och när kan den skickas ?

Det är emot forumets regler att ta upp enskilda ärenden här. Maila din fråga till info@inet.se istället!

Skrivet av Celcius:

När får ni in Arctic cooling Twinturbo pro?
Verkar vara kass tillgång på de flesta ställen...

Är beställt och på ingående men har tyvärr inget datum i dagsläget. Hemsidan uppdateras så fort vi har mer information!

Skrivet av Solaris:

När får ni in Asus GeForce GTX 560Ti? Får ni in dem inom kort?

Jag la min order (ordernr 1734998) i söndags och idag är det torsdag, vad händer? När jag la min order så var produkten en "beställningsvara" men nu är det istället "obekräftat", jag tycker det är ett jäkla oskick och högst oprofessionellt att ni jobbar så. Särskilt när jag har redan betalat för produkten.

Bokus har iallafall vett nog att informera att maila mig vid förseningar så varför har inte ni det?

Leveransen har kommit och det ligger ett kort reserverat till din order, om du loggar in och tittar! Om du har fler frågor om din order får du vända dig till oss direkt på info@inet.se eller 031 65 27 00.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

"Hej,

Vi har nu avslutat ditt serviceärende.

Åtgärd:
Fel verifierat.

Utbytt"
Innebär detta att jag får ett nytt kort?
Var fläktarna som var kaiko och slutade fungera.

Visa signatur

6700K / 16GB DDR4 / 1.5 TB SSD / Corsair CS750M / RTX 2070 OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Det är emot forumets regler att ta upp enskilda ärenden här. Maila din fråga till info@inet.se istället!

Är beställt och på ingående men har tyvärr inget datum i dagsläget. Hemsidan uppdateras så fort vi har mer information!

Leveransen har kommit och det ligger ett kort reserverat till din order, om du loggar in och tittar! Om du har fler frågor om din order får du vända dig till oss direkt på info@inet.se eller 031 65 27 00.

Tänkte då ni har skrivit till dem senaste 100 som frågat och sedan inte till mig, men okej, det är det säkert då frågar jag er istället ''När kommer ni lägga in en funktion att man kan se vad som är här och när det kommer att komma in ( som en liten timer som tickar nerråt ) på ordern på eran hemsida, så att man slipper fråga ?

Visa signatur

Dator 1: i9 9900k, 16gb 3600Mhz, 2x970 Evo 500gb, RTX 2070 etc.
Dator 2: Macbook Pro late 2018

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sannen:

Tänkte då ni har skrivit till dem senaste 100 som frågat och sedan inte till mig, men okej, det är det säkert då frågar jag er istället ''När kommer ni lägga in en funktion att man kan se vad som är här och när det kommer att komma in ( som en liten timer som tickar nerråt ) på ordern på eran hemsida, så att man slipper fråga ?

Du frågade om en specifik order. Normalt sett frågas det efter en produkt. Det är bara du och inet som vet vad ordernumret innehåller för delar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av iHenked:

"Hej,

Vi har nu avslutat ditt serviceärende.

Åtgärd:
Fel verifierat.

Utbytt"
Innebär detta att jag får ett nytt kort?
Var fläktarna som var kaiko och slutade fungera.

Japp.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Inet
Skrivet av iHenked:

"Hej,

Vi har nu avslutat ditt serviceärende.

Åtgärd:
Fel verifierat.

Utbytt"
Innebär detta att jag får ett nytt kort?
Var fläktarna som var kaiko och slutade fungera.

Skrivet av Konichiwa:

Som Konichiwa säger, japp!

Skrivet av Sannen:

Tänkte då ni har skrivit till dem senaste 100 som frågat och sedan inte till mig, men okej, det är det säkert då frågar jag er istället ''När kommer ni lägga in en funktion att man kan se vad som är här och när det kommer att komma in ( som en liten timer som tickar nerråt ) på ordern på eran hemsida, så att man slipper fråga ?

Som det ser ut idag så är i stort sett alla datum vi får från leverantör preliminära och sen tar det alltid en viss tid från det att ett leverans kommit till lagret tills det är uppackat, sorterat och lagd på rätt hyllplats så det är plockbart till en order - och den tiden är svår att exakt veta i förväg.

Med andra ord kommer en sån funktion nog aldrig komma tyvärr.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av Kvarnis:

Hej, har ni på inet några planer att börja sälja moderkortet ASrock Fatality 990 FX PRO?

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=940770

Konsensus inom hårdvarusidorna just nu är den att det är ett av de bästa moderkortet med 990 styrkrets (fått fina recensioner med) det vore kul om det fanns i ert sortiment.

Nu ligger det uppe!

ASRock 990FX Professional Fatal1ty

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram