Battlefield 3 Beta - allmän diskussion

Permalänk
Medlem

kan de inte börja snart !! vill testa min rig

Visa signatur

CITERA ANNARS HITTAR JAG EJ TILLBAKA

Cpu: i5 2500k @ 3.8Ghz | Mobo: ASrock Z68 extreme3 gen3 | Ram: Coresair8gb 1600mhz Vengeance | Graffe: Gainward GTX 570 Phantom | Nätdel: Corsair HX650W | Kylning: Noctua D14

Permalänk
Medlem

nu ligger battlelog nere igen:) gud så nära det är för den öppna betan!

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Tastyandy:

Eey dudes! Jag var så pass ivrig när jag skulle installera spelet så jag snabb-läste bara " Terms of Use " för att se "ytan" på texten. Jag tog för givet att det inte skulle vara tillåtet att ladda upp saker på Youtube.

Men nu vid närmare eftertanke så öppnas betan för allmänheten idag - vilket innebär att alla har tillgång till den. Alltså borde jag få klipp och klistra lite och ladda upp?

Någon som läste igenom Terms of Use mer noggrant en mig som kan besvara detta?

Tack!

Skrivet av MiLeS:

Inte lusläst den men Open Beta brukar väl i 37 fall utav 38 vara = ingen NDA? Tror inte det är så farligt, dykt upp en hög med videos efter early access så fram med limmet och saxen och gör något fint

Ahmen brother!

Fel, betan är fortfarande under förbud mot reproduktion. Det står i texten.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Skrivet av Jesper943:

Du borde vänta och se hur bra ett tredje skalar först.

Sant , får väl hålla igen köpbegäret ett tag till

Visa signatur

| Intel Core i7 4790K |NZXT Kraken X61 | ASUS Z97-A |Asus GTX 780 DCII OC 3GB SLI |16 gb Corsair 1600Mhz vengeance |Cooler Master V1200 | Kingston Hyper X 240GB , Corsair force series3 120GB, 1TB WD Caviar Black | Fractal Design Define XL R2 | Acer Predator XB270HU| Win 10 Pro 64 bit |

Permalänk
Medlem

villken tid kan jag ladda ner open för xbox? 1400?

kan lägga till. man ska kunna se fps om man trycker ctrl + alt + s

http://www.enterbf3.com/viewtopic.php?t=4521&sid=78909f7f49d5...

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stokstad:

Sitter på liknande configuration som er fast med bara ett 6950 och försöker bestämma mig om det är värt att köpa ett extra. När ni kör med 2x MSAA märker ni stor skillnad i prestanda då?

Jag sitter på 2x 6950 och jag kan säga dig att det flyter på något så gudomligt med 4x AA, Ultra, 16x Anisotrophic och 1920x1080.
Detta även på Caspian Border där jag aldrig dippar under 80 fps. Misstänker att min 2500k på 4.6 GHz nyttjar överklocken där.

Visa signatur

Citera för svar!

i5 2500k @ 4.6 GHz - 2x HD6950@CF - 8 GB CL8 VENGEANCE @ 1866 MHz

Permalänk
Entusiast
Skrivet av KRQKAN:

villken tid kan jag ladda ner open för xbox? 1400?

Antagligen. Men kan verkligen rekommendera att köra det på pc

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem

Låg i buskarna och tryckte när jag hörde fiende nära, kastade en handgranat som fastnade på ett löv...jag dog.

Permalänk
Medlem

Ska faktiskt testa det på PS3 också bara för att få se skillnaden myself. Men självklart ska det nötas på PC.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av petehell:

Låg i buskarna och tryckte när jag hörde fiende nära, kastade en handgranat som fastnade på ett löv...jag dog.

Hahahahaha

Permalänk
Skrivet av Stokstad:

Sitter på liknande configuration som er fast med bara ett 6950 och försöker bestämma mig om det är värt att köpa ett extra. När ni kör med 2x MSAA märker ni stor skillnad i prestanda då?

Har inte testat med 2x MSAA , kör mitt på 4x MSAA.
Lite bättre blir det nog.
Har du pengarna så är mitt råd att köra på ett 6950 till.
Funkar ju att spela på ett 6950 men vill du ha ut lite mer ur spelet så kör på crossfire
Men det är ju upp till var och en hur mycket pengar man vill lägga på sin rigg.

Visa signatur

| Intel Core i7 4790K |NZXT Kraken X61 | ASUS Z97-A |Asus GTX 780 DCII OC 3GB SLI |16 gb Corsair 1600Mhz vengeance |Cooler Master V1200 | Kingston Hyper X 240GB , Corsair force series3 120GB, 1TB WD Caviar Black | Fractal Design Define XL R2 | Acer Predator XB270HU| Win 10 Pro 64 bit |

Permalänk
Medlem

dygnat för att spela detta, någon som vet om uppgifterna om att betan släpps runt 12-14.00 stämmer?

Visa signatur

MSI P67A-C45, 2600k @ 4.7ghz + Corsair H50, Corsair 8GB XMS3 ddr3 1600mhz, Chieftec 1000W, MSI 480 @ 845/2000, WD black 1TB + 3st WD green 2TB, Fractal Design R3 XL. Benq G2420HD
-----------------------------------------------------------------------------------
Lenny

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Eptk:

Ska faktiskt testa det på PS3 också bara för att få se skillnaden myself. Men självklart ska det nötas på PC.

Har en kompis som testade det på ps3. Han tyckte det sög riktigt hårt. Fult och laggigt och bara drygt typ :-P. Pc ftw

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Skrivet av HarkL:

dygnat för att spela detta, någon som vet om uppgifterna om att betan släpps runt 12-14.00 stämmer?

Early Access startade 14.00 i förrgår som skulle vara 48h lång. På så sätt så..............

Permalänk
Medlem

Någon som vet var man vänder sig för att rapportera buggar i spelet?
Länk?

Permalänk
Skrivet av HarkL:

dygnat för att spela detta, någon som vet om uppgifterna om att betan släpps runt 12-14.00 stämmer?

Så du menar att du sov inget i natt för att vara vaken vid release?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av MrAdde:

Antagligen. Men kan verkligen rekommendera att köra det på pc

gav min dator till min syster,sitter på min mors gamla hp laptop atm

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem

haha ! hittade en tråd på forumet som gör att om du har chrome så går den förbi passwordet på alla caspian border servrar, det är nån plugin. fungerar skitbra , dock så stängde jag ner fönstret o hittar inte tråden igen atm .

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrAdde:

Har en kompis som testade det på ps3. Han tyckte det sög riktigt hårt. Fult och laggigt och bara drygt typ :-P. Pc ftw

Inte förvånad :). En polare sålde sin dator värd 15k och envisas om att han ska lira på PS3. Undrar hur lång tid de tar innan han ändrar sig

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Tror ni att det är värt att byta ut ett 6970 som jag äger just nu mot 2st 6950? Har ett HX 650W Corsair nätagg just nu.

Klarar den att driva 2st 6950? Blir ju sugen på att byta om det ger betydligt mer..

Såg förövrigt TotalBiscuits video från CB och det ser verkligen fantastiskt ut.

Visa signatur

Citera för snabbare svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fiskenlars:

Så du menar att du sov inget i natt för att vara vaken vid release?

Inte helt korrekt. Jag låg i sängen o försökte sova vid 5 tiden, när jag insåg att det var den 29:e idag och hoppade då upp genast ur sängen för o kolla om betan var släppt. Hade då ingen aning om att det skulle släppas vid 14.00. Och nu är det inte direkt lönt o sova!

Visa signatur

MSI P67A-C45, 2600k @ 4.7ghz + Corsair H50, Corsair 8GB XMS3 ddr3 1600mhz, Chieftec 1000W, MSI 480 @ 845/2000, WD black 1TB + 3st WD green 2TB, Fractal Design R3 XL. Benq G2420HD
-----------------------------------------------------------------------------------
Lenny

Permalänk
Medlem

KAN INTE VÄNTA!

Måste vänta på betan som alla andra även fast jag har MoH teir 1.. jäkla skit.. ja har ingen access.. vet inte varför

väntar som bara den!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Battlelog will open soon, please try again in a while

Edit loggen är uppe igen!

Visa signatur

CITERA ANNARS HITTAR JAG EJ TILLBAKA

Cpu: i5 2500k @ 3.8Ghz | Mobo: ASrock Z68 extreme3 gen3 | Ram: Coresair8gb 1600mhz Vengeance | Graffe: Gainward GTX 570 Phantom | Nätdel: Corsair HX650W | Kylning: Noctua D14

Permalänk
Medlem

Någon som tror att spelet kommer fungera bra på en core 2 duo 2,8ghz? och ett geforce 560/570?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

haha ! hittade en tråd på forumet som gör att om du har chrome så går den förbi passwordet på alla caspian border servrar, det är nån plugin. fungerar skitbra , dock så stängde jag ner fönstret o hittar inte tråden igen atm .

Du hittar den säkert i historiken!

Visa signatur

WROOOOOOM
Citera så hittar jag tillbaka!

Permalänk

WOOP WOOP!

Permalänk
Medlem

Någon som vet var man vänder sig för att rapportera buggar i spelet?
Länk?

Permalänk
Medlem

Battlelog är uppe igen, jag kom precis in.

Visa signatur

Intel 9600k - 1080Ti - 32gb ram
AMD Threadripper 1920x - Asus GTX 1070 - 48gb ram
Intel 5820k - MSI GTX 1070 - 16gb ram

Permalänk
Medlem

Är det något mer man måste göra för att få tillgång till den öppna betan än att ha Origin med inlogg etc.

Jag får "Your account is not allowed to login" just nu, men jag antar att det är för att den riktiga öppna betan inte har börjat ännu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av S0Me0n3:

Battlelog är uppe igen, jag kom precis in.

har du 48h innan alla andra ?

Edit: Your account is not allowed to login

Visa signatur

CITERA ANNARS HITTAR JAG EJ TILLBAKA

Cpu: i5 2500k @ 3.8Ghz | Mobo: ASrock Z68 extreme3 gen3 | Ram: Coresair8gb 1600mhz Vengeance | Graffe: Gainward GTX 570 Phantom | Nätdel: Corsair HX650W | Kylning: Noctua D14