Permalänk
Medlem

Världen har förlorat en av sina innovatörer. Han valde sitt arbete framför sin familj, något som många beundrar men ännu fler betraktar som fruktansvärt. Jag vill dock tro att alla kan vara överens om att han har bidragit oerhört mycket både till sitt fält och till vårt samhälle som helhet.

Kommentar som avvekt alltför mycket från trådens ämne borttagen.
Permalänk
Medlem

Rest In Peace. You made one hell of a company!

Visa signatur

Vortex Poker 3 (ISO) MX Clears säljes. Bud på PM!

Permalänk
Avstängd

(F)<3I miss you a lot!(F)<3
Take Care up there in iCloud!:)<3<3

Kommentar till borttaget inlägg borttagen.
Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

mycket tråkigt

aldrig varit något Apple fan, men skrev så sent som för två veckor sedan ett uppsats inom Sociologi när jag behandlade Apple som samhällsfenomen i modern tid

vila i frid

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Jag har tagit bort ett relativt stort antal inlägg. I den här typen av trådar är det viktigt att uttrycka sig på ett respektfullt sätt med tanke på Steve Jobs anhöriga. Det här är inte rätt plats för ingående diskussioner om för- och nackdelar med Apples produkter, kommentarer rörande andra avlidna personer med mera. Jag ber alla i tråden att visa förståelse för detta.

Däremot är det givetvis tillåtet att diskutera Apples produkter i andra mer passande trådar, på samma sätt som en seriös diskussion om vissa av de andra ämnena som berördes i de raderade inläggen säkerligen skulle kunna föras i http://www.sweclockers.com/forum/91-akademiska-amnen-arbetsli....

Permalänk
Medlem

R.I.P

Visa signatur

i7-8700K @ 4.8 GHz | RTX 3070 Ti | Samsung 980 PRO

Permalänk

Vila i frid!

Visa signatur

#1 Antec 300 | P5E X48 Deluxe | Q9550 @ 3,8GHz, Scythe Orochi | 4GB XMS2 @ 1066MHz | 2x HD4870 1GB - CF X - Accelero S1 R2 x2 | Corsair TX650W |
#2 Antec 300 | Gigabyte GA-P35-DS4 | E6850 3Ghz @ 3,6Ghz, Scythe Ninja | HyperX 2GB @ 1066Mhz | NX8800GT 512MB OC | Corsair CX 400W |

Permalänk
Medlem

"iRIP" - Steve Jobs :/

Visa signatur

SLI Titan X - i7 5960x 8-kärnig - Asus Rampage V - 32 GB Corsair Dominator - Intel 750 2200 MB/s Pcie-disk.

Permalänk
Avstängd

Även om jag aldrig gillat Apple, så har jag alltid beundrat människor som kämpat för att bli
framgångsrika och jag har själv förlorat nära så jag lider med anhöriga och övriga berörda.

"I'm the bad guy who makes fun of people that die In plane crashes,
and laughs, as long as it ain't happen to him" - Eminem: Criminal.

\\\ AplAy ///

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Medlem

iSad ... iRIP

Visa signatur

Mobo: Asus Maximus 4 Extreme CPU: Intel Core i7 2600K @ 4,6GHz / Corsair H70 GPU: 2x Asus GTX580 DirectCUII (SLI) RAM: Corsair Vengeance 16GB @ 1866MHz PSU: Corsair AX850 HDD: Intel 120 GB 510 SSD & WD 1 TB SATA3 ODD: LG Blu-ray Case: Corsair Graphite 600T Display: Asus VG236H 120 Hz 3D Speakers: Sound Sticks III Headset: Sennheiser 3D G4ME1 (PC-333D) Keyboard: Razer BlackWidow Mouse/Surface: Razer Mamba / Razer Vespula OS: Windows 7 x64

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Jag har tagit bort ytterligare några inlägg. Vänligen observera att det givetvis är tillåtet att diskutera Apples produkter i andra mer passande trådar, på samma sätt som en seriös diskussion om vissa av de andra ämnena som berördes i de raderade inläggen säkerligen skulle kunna föras i http://www.sweclockers.com/forum/91-akademiska-amnen-arbetsli.... Det är bara det att den här tråden inte är lämplig för sådant. Jag hoppas att ni har förståelse för detta.

Permalänk
Medlem

R.I.P

tråkigt att läsa att han gick bort en stor människa har lämnat jorden. Cancer är ingen barnlek har förlorat min mor i det. Hennes var dock aggresivare och snabbare än jobs

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 

Permalänk
Medlem

tänk att det kan finnas så extremt smarta människor som Steve Jobs. RIP

Permalänk
Medlem

Helt absurt att tråden behöver modereras överhuvudtaget, herregud vad snikna människor det finns. Med frihet kommer ansvar.

RIP Steve Jobs

Permalänk
Medlem

Som så många andra sagt,

Tycka vad man vill om Apple idag och deras produkter men Steve Jobs var och kommer alltid förbli ett geni.

Permalänk
Medlem

Vila i Frid Steve

Visa signatur

Dator: Fractal Design ARC ~ ASUS P8P67 pro ~ 8 gb Corsair Vengeance 1600 mhz ~ Intel 2500k 4.5 Ghz ~ R9 380 2 GB ~ XFX Core 650 w ~ SSD Kingston Hyper X 120 GB ~ 500GB Samsung Spinpoint F3

Permalänk
Medlem

R.I.P

Först datorn jag någonsin hade var en Macintosh, jag vände sedan till PC. Under en utbildning i informations och mediateknik var det dock Mac som gällde. Men det var inte förren så sent som två veckor sedan jag köpte min första egna Mac. Det blev en Mac Mini, en fantastiskt liten maskin.

Man må tycka vad man vill om Steve Jobs, men han låg bakom mycket av den teknologi vi idag använder. Vila i frid!

Visa signatur

AMD FX-8350 | Enermax Liqtech 120X | 8GB Kingston HyperX Grey 1600mhz | SSD: Samsung 840 120GB |HDD: Samsung F3 1TB, Western Digital Green 500GB | Gigabyte 990FXA-UD3 | Sapphire R9 290 | OCZ ZT 550w | Fractal Design Define R2 Black Pearl |Toshiba Chromebook 2 | Mac Mini 2011| BF3: Thursfield | Citera så svarar jag snabbare.

Permalänk
Medlem

Vila i frid Steve. Har varit, är och kommer alltid att vara en stor beundrare av dig.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av pcw:

Vila i frid Steve. Har varit, är och kommer alltid att vara en stor beundrare av dig.

Samma här.:)<3 Jag kommer minnas honom med respekt, beundran och saknad!<3(F)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk

Sällan jag blivit såhär berörd av en sånhär nyhet.
Vila i frid Steve!

Permalänk
Avstängd

Kolla talet från Stanford med förordet från rektorn för att få lite perspektiv.

http://www.youtube.com/watch?v=Hd_ptbiPoXM

Min totala respekt och saknad för en av världens mest framgångsrika entrepenörer som gett mig Toy Story, Mac, iPhone och mitt yrke som programmerare.

Permalänk
Medlem

Jag fattade inte att de var så illa när han slutade som VD... men men död 2 månader senare... Då är de inte bra.

Men han har i vart fall lyckas väl med sitt livsverk... världens högst värderade varumärke precis innan sin död.

Visa signatur

Har en tyst dator.

Permalänk

Vila i frid

Visa signatur

Intel Core i7 4770k 4.4GHz | EVGA 660Ti SC | 2x4GB XMS3 1600MHz | Crucial M500 240GB | Samsung 1TB | Logitech MX518 / QPAD MK-50

Permalänk

Han har satt sina spår i denna värld, tack vare honom har vi tillgång till allt vart vi en är på ett smidigt sätt.

Rest In Peace Steve

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

RIP Steve Jobs

Visa signatur

i7-4790K | Noctua NH-D14 | ASUS Z97-A | Geforce 780 GTX | Samsung 850 PRO 512GB | Plextor M3PRO 128 GB | Fractial Design XL | MacBook Pro Retina 13"

Permalänk
Medlem

Vila I frid Steve.
En av dom största IT hjärnorna genom historien..

Visa signatur

ASRock P67 Extreme 4 REV B3 | Corsair 8GB (2x4096MB) 1600MHz| Intel Core i5 2500K , 4.3GHz | Gigabyte GeForce GTX 660 TI | Corsair TX 550W 80+ | Fractal Design Define R3

Samsung Galaxy S III

Permalänk
Medlem

Oerhört tråkigt för hans familj och vänner. Tråkigt att han gick bort i förtid.

Vila i frid Steve Jobs

V.v. kontakta oss om du har synpunkter på modereringen.
Permalänk
Medlem

det är ju rent utsagt förjävligt :/

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

Steve lär ju dock ha haft ett finger med i utvecklingen många av de kommande lanseringarna från Apple

Visa signatur

ASUS K7M, AMD Athlon 1000 MHz Slot A, 3dfx Voodoo5 5500 64 MB AGP, 512 MB SDRAM @ CL 2-2-2-5, Cooler Master ATC-100-SX Aluminum Mid Tower.

Permalänk
Medlem

Vila i frid Steve, du var en fantastisk entreprenör och visionär som ändrade hur vi ser på många saker idag

Och varför känner jag mig extremt ledsen för, jag kände ju inte ens Steve!? :'(

Visa signatur

Tofu bud