Permalänk
Avstängd
Skrivet av AlbertMwugabi:

Vila i frid Steve, du var en fantastisk entreprenör och visionär som ändrade hur vi ser på många saker idag

Och varför känner jag mig extremt ledsen för, jag kände ju inte ens Steve!? :'(

Jag förstår din sorg och att du är ledsen...<3 Jag känner precis likadant!:'(

Steve Jobs kommer för alltid att ha min totala respekt och beundran!<3(F)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk

Det var väldigt olyckligt att läsa detta när man gick in på Sweclockers idag. Kom som ett chockbesked även om jag förstod att hans hälsa var dålig sen tidigare. Jag har inte några direkta Apple-produkter själv, men jag kommer att sakna hans keynotes! Saknar honom redan.

Visa signatur

📟 AMD Ryzen 9 7900X | Asus ROG STRIX X670E-A | 32 GiB Corsair Vengeance DDR5 | Noctua NH-D15 | GeForce RTX 3060 Ti | Samsung SSD 980 Pro 1 TB + 2 TB WD Black 7200 RPM | LG 27" UltraGear 27GP850 | Fractal Design Define R4 | Corsair RM1000x | Varmilo VEA88 Moonlight V2 (Cherry MX Brown) | Mionix Naos Pro

🎧 Sennheiser HD 650 | Topping E30 II DAC | Topping L30 II AMP | 🎤 Shure SM58 | MXL 770 | MOTU M4

Permalänk
Avstängd
Skrivet av flashen:

Som jag skrev i en annan tråd, alltid jobbigt när någon går bort

Steve har gett så mycket åt världen och jag hoppas han har det bra i Himlen

Har nog inte smällt det än, känns overkligt

Det känns väldigt overkligt!:'( Fy fan...:'( Att en sådan fin visionär och människa går bort alldeles för tidigt.:'(

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Rest in peace!

Permalänk
Medlem

R.I.P :*(

Permalänk
Avstängd
Skrivet av m0rk:

Mycket tråkigt.... Finns ingen annan person som kan hålla i en presentation som Steve

R.I.P

Nej tror inte det om jag ska vara ärlig.:(

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Vila i frid!

Visa signatur

¯\_(ツ)_/¯

Permalänk
Avstängd
Skrivet av m1ntos:

När en människa som bidragit till världens utveckling dör, sörjer man.

När man är klar med sörjande tittar man på sig själv och frågar "Vad kan jag göra för världen?".

Precis så känner jag idag!:'(<3

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Detta kom som en stor chock!
jag är ingen 100% fan av Apple men de har förändrat världen och det med respekt! De har gjort saker ännu bättre de har varit otroligt duktiga med att göra nya saker så RIP Steve!

Permalänk
Medlem

RIP Steve... Jag har aldrig gillat Apple men han har varit en fattig ung man som drivit ett företag i från garaget til bland de mest framgångsrika i historien, og skapat produkter som om man gillar dom eller inte är bland de bästa och mest eferfrågade i världen. Hans visioner kommer leva in i framtiden och hans koncepter har förändrat vårat syn på saker för all framtid. Världen har i sanning förlorat en viktig del av den utvecklande kraften, hans önskan var att bli utbytt mot ännu mer fritänkande människor, så jag hoppas han kan inspirera til ytterligare stordåd efter sin bortgång.

Permalänk
Medlem

Det var ju inte länge sedan han avgick från sin position..... Han visste kanske att han skulle dö inom en snar framtid, klart han inte vill jobba det sista han gör.
Både älskad och hatad som appels-talesman, i vilket fall har man känslor för denna man!

RIP !

Permalänk

Märkligt att man blir mycket berörd av en person som man aldrig träffat... Apple har jobbat sig upp från askan runt 1997 och blivit den innovatör de ska vara. Detta är Steve Jobs förtjänst. Apple för mig är idag “verktyg i min vardag”. För 10 år sedan var jag mer ideologiskt styrd och såg Apple i underdog-perspektiv. Idag behövs inte det och jag hoppas Tim och alla andra förvaltar det Steve byggt upp väl.

RIP Steve!

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

RIP.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Avstängd

En viktig person i Teknikvärlden är död.....

R.I.P Steve Jobs

Visa signatur

Asus P8Z77-V Deluxe || Intel Core-i7-3770K || Palit GTX 680 Jetstream Edition || 16 GB Corsair Venegance 1600Mhz || 2TB Seagate Barracuda XT || OCZ Vertex 2 120GB ||

Permalänk

Tänk att man kan bli såhär berörd av att en person gått bort som jag aldrig träffat eller äns sett. Jag har aldrig känt mig speciellt ledsen vid naturkatastrofer, kärnkraft olyckor eller terror dåd. Men det här får jag en stor tung klump i magen av och känner mig mest tom.
En stor man lämnat oss och det känns bokstavligt som om modern tids största geni har lämnat oss alla.

Visa signatur

Citera så hittar jag tillbaka :)

Permalänk
Avstängd

My thoughts and hart goes out to the family and relatives!

Steve, I Will always respect you for what you gave to the world!

You made this world a better place to live in!<3
I miss you a lot Steve! I will always miss you!<3

So We'll go no more a-roving! :'(
See you up in the iCloud!<3

Respectfully yours!

MacEnkronan

Sweden, Stockholm

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

trots mitt ogillande av apple så var han en stor man för tekniken! r.i.p!<3

Visa signatur

2600k @3,8 med stockkylare, msi p67-gd55, sparkle gtx580, FD newton r2 650w, nzxt phantom, seagate baracuda 7200rpm 500gig, xms3 1600mhz 4gig, episk doftgran!
Kringutrustning: Packard-Bell Viseo 240DX, Razer Deathadder, Sidewinder X6, SteelSeries QcK Iron.lady(budget..),SteelSeries Siberia V.2 blå, Kenwood KRF-V6100D, Proson Libra 653(x2), MDS FSB300(x2), sunkiga fronthögtalare(x2), sunkig center. kolla gärna här

Permalänk
Medlem

Den här industrin hade sett otroligt annorlunda ut utan Steve Jobs, tråkigt att han inte finns längre Rest In Peace

Permalänk
Avstängd
Skrivet av RobinEdquist:

Tänk att man kan bli såhär berörd av att en person gått bort som jag aldrig träffat eller äns sett. Jag har aldrig känt mig speciellt ledsen vid naturkatastrofer, kärnkraft olyckor eller terror dåd. Men det här får jag en stor tung klump i magen av och känner mig mest tom.
En stor man lämnat oss och det känns bokstavligt som om modern tids största geni har lämnat oss alla.

Du sätter ord på vad jag - och säkert många med mig - känner i denna sorgens stund!:'(

Saknar Steve!:)<3

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Vila i frid Steve Jobs.

Kommentar som i sammanhanget var olämplig borttagen.
Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem

Vila I Frid Steve Jobs. Du var ett geni när det gäller att marknadsföra dataprylar för medelsvensson. Tråkigt att du inte fick uppleva Apples fortsatta framgång eller att din fru och ungar fick ha dig kvar.

Visa signatur

Dator 1: AMD Ryzen 9 7950X3D, 64 GB Kingston Fury DDR5 5600 MHz CL36 , Asus Radeon 7900XTX TUF OC, Be Quiet Dark Base Pro 900 rev.2 Black Case, Asus ROG Crosshair X670E Hero Mobo , Be Quiet 1500W PSU, Win10 Pro 64-bit, Creative Soundblaster AE7

Dator 2: Intel Core i7 9700k, 32GB DDR4 Corsair 3000 MHz, Asus TUF Z390 Mobo, Asus Radeon 6800 XT TUF, Be Quiet 850 PSU, Win10 Pro 64-bit, Asus TUF GT502 Case

Permalänk
Konsolgrävare

R.I.P

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Vila i frid!

Visa signatur

[ Intel Core I7 930 4.2GHz HT på ] - [ Corsair Dominator GT 12GB DDR III 2000Mhz CL9-10-0-27 2N ] - [ ASUS P6DX58 Premium ] - [ MSI Gaming 4G GTX 970 - [ Creative SB X-FI Fatal1ty Pro ] - [ 1TB-750-500-Intel 80 G2 SSD] - [ Corsiar AX860 ] - [ Logitech Z530 ] - [ Antec P182SE ] - [ ASUS PA246Q ] - [ LG Blu-Ray Burner ] - [ Windows 7 64 Ultimate Swe ] - [Acer Aspire 8920G]

Permalänk

R.I.P Steve

Visa signatur

- i3 540 @ 3Ghz, HD 5570 -
- Samsung Galaxy S II -

Permalänk

tråkigt att han dog vid sådan låg ålder

Permalänk
Permalänk
Medlem

Tomhet är vad jag känner just nu. Vila i frid, Steve...

Visa signatur

Nån liten HP-desktop, ASUS EeePC 1215N, Mac Mini, Macbook C2D

Permalänk
Medlem

Vad fan man än tycker om apple så var steve jobs en av dem mest framgånsrika i vår tid. Hoppas det inte går åt skogen för apple nu då steve var en väldigt stor ikon för just företaget.

R.I.P

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem

Känner mig också extremt ledsen även fast jag inte kände han. Skumt.

Vila i frid Steve.

Visa signatur

Chassi: Define C ll RAM: Vengeance CL15 16GB ll Kylare: Noctua ND14 ll Mobo: Asus prime z270-p ll CPU: i5 7600k ll PSU: Supernova G3 650w ll GPU: MSI GTX 1060 6GB Gaming X ll Lagring: Samsung 850 EVO 250GB, Seagate 1TB HDD

Permalänk

Tack för en lysande tid

om alla brunnit lika klart som du, hade datorutvecklingen varit långt längre fram idag än den är.

Bara en sådan sak som att våga satsa på Display Postscript och graphic resolution indepence 1989,eller långsiktigt satsa pengar på digital animerad film som ingen trodde på. Who dares wins!