Hjälp med programmering av ny hemsida / tjänst

Permalänk
Medlem

Hjälp med programmering av ny hemsida / tjänst

Hej!

Jag är student vid Uppsala Universitet och läser statsvetenskap c. Till min kommande C-uppsats har jag tänkt att skapa en hemsida som både kommer att kunna nyttjas av allmänheten samt ligga till grund för min undersökning.

Beskrivning:
Jag vill helst berätta mer om projektet vid kontakt och det exakta upplägget. Men koden som måste skrivas är följande: besökaren skriver in en summa. Utifrån olika rubriker ska sedan den summan delas upp utefter en procentsats som jag ger. Det är lite svårt att förklara men uträkningen är riktigt enkel.

Summa (kr) x procentsats = kronor för det området.

Alla procentsatser och rubriker kommer tillhandahållas från mig.

Deadline:
Så snart som möjligt

Kvalifikationer:
Gärna ha tidigare erfarenhet av skapande av hemsidor.

Ersättning:
Efter överenskommelse.

Presentation:
Kontakta mig gärna så snart som möjligt på filiphadenius@gmail.com eller 0735001200.

Vänliga hälsningar

Filip

Permalänk
Medlem

Kan du förklara lite mer vad du försöker att åstadkomma? Så som jag förstår det försöker du hitta någon som kan koda ihop en hemsida åt dig mot ersättning, i vilket fall det faller under §9 i reglerna och du kanske vill omformulera dig lite.

Sedan hade jag rekommenderat att du ger en mer utförlig beskrivning av ditt projekt och kanske bifogar lite skisser på hur du vill att saker skall se ut. Eftersom din C-uppsats kommer bli offentlig handling tror jag inte du behöver oroa dig för att någon snor din idé.

Visa signatur

data, representation av värden, text etc. lämpad för överföring, tolkning eller bearbetning av människor eller maskiner.
dator, digital automatisk beräkningsmaskin som styrs av ett i dess minne lagrat program.

Permalänk
Medlem
Skrivet av filiph:

Hej!

Jag är student vid Uppsala Universitet och läser statsvetenskap c. Till min kommande C-uppsats har jag tänkt att skapa en hemsida som både kommer att kunna nyttjas av allmänheten samt ligga till grund för min undersökning.

Beskrivning:
Jag vill helst berätta mer om projektet vid kontakt och det exakta upplägget. Men koden som måste skrivas är följande: besökaren skriver in en summa. Utifrån olika rubriker ska sedan den summan delas upp utefter en procentsats som jag ger. Det är lite svårt att förklara men uträkningen är riktigt enkel.

Summa (kr) x procentsats = kronor för det området.

Alla procentsatser och rubriker kommer tillhandahållas från mig.

Deadline:
Så snart som möjligt

Kvalifikationer:
Gärna ha tidigare erfarenhet av skapande av hemsidor.

Ersättning:
Efter överenskommelse.

Presentation:
Kontakta mig gärna så snart som möjligt på filiphadenius@gmail.com eller 0735001200.

Vänliga hälsningar

Filip

Har skickat ett mail.