Spelare som söker klan. [BF3]

Permalänk

Namn: Patrik Larsson
Nickname: -TallRunk_
Ålder: 18 år
Hur länge jag spelat: Spelat FPS sen Cs 1.6
Hur ofta jag spelar: 4 dagar i veckan på rak arm.
Tider jag brukar spela: 1600-2200
Kontaktuppgifter: p.larsson93@hotmail.com, hastglenn(steam)
Klass: recon
Infanteri/Vehicle: Infanteri
Spelstil: Den som ger laget information om fiendens postioner och rörelser.
Erfarenheter i tidigare FPS: CS, MW2, CSS, MoH 2010, CoDBO
Public / Satsande:Vill inte lira public då jag vill ha folk som går att lita på, hade gärna gjort men känner att jag inte har tid att satsa helhjärtat på detta men jag kan lägga ner den tid som krävs.

Annat som kan vara bra att veta: http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/-TallRunk_/stats... = mina Bf3 beta stats. Vill inte hamna i en klan med omogna spelare, utan de ska kunna ta emot och ge kritik.

Visa signatur

Fractal Define R3 | RadeonHD 6970 | Corsair 850AX | I7-2600k | Noctua NH-D14 | Corsair 8GB XMS3 | MSI P67A-GD65 REV B3 |

Permalänk
Medlem

Namn: Fredrik
Nickname: Sgt..X eller drnotnice
Ålder: 17 år
Hur länge jag spelat: cirka 6 år
Hur ofta jag spelar: 5-8 timmar om jag inte har läxor
Tider jag brukar spela: 15:00-22:00
Kontaktuppgifter:
Steam: drnotnice
skype: mutfen
Origin: drnotnice
Klass:Assault eller Engineer (beror på vad som behövs)
Spelstil: jag gillar att var Aggresiv och rusha men jag kan också spela men taktiskt när de behövs
Erfarenheter i tidigare FPS: BF2, BFBC2,cod2,cod4,mw2,black ops,bf3 alpha och betan
Public / Satsande: jag vill spela compedative

Annat som kan vara bra att veta: jag har dyslexi och gillar att FPS spela med spelaer som var va dom gör och jag har en bra mic
http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/drnotnice/stats/...

Permalänk
Medlem

Namn: Samuel
Nickname: samuel3knut3 (origin och steam)
Ålder: 17
Hur länge jag spelat: började väl lite smått vid 10-12 års ålder, CS vid 14 tror jag.
Hur ofta jag spelar: Dagligen
Tider jag brukar spela: Kvällstid
Kontaktuppgifter:
Skype: yummiedummie (hitta inget annat ledigt nick xD )
Klass: Assault / Engineer
Infanteri/Vehicle: Vehicle
Spelstil: Hyffsad helikopter pilot, annars kör jag gärna buggy för snabb förflyttning.
Erfarenheter i tidigare FPS: Har testat BF2, spelat endel MW2 och massor av CS.
Public / Satsande: Public just nu men börjar redan tröttna på stilen alla har... Skulle gärna delta i seriösa klanmatcher av olika typer men har tyvärr ingen erfarenhet av sånt mer än att jag spelat PCW i CS såklart...

Annat som kan vara bra att veta: Jag blir inte arg om nån i laget kraschar helin när jag e gunner tex. Spelar största delen av min fritid och är riktigt taggad inför BF3 releasen, annars är det väl skola, kompisar och annat som gäller.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/samuel3knut3/sta...
Edit: som ni kanske ser har jag spenderat endel tid i helikoptrarna

Visa signatur

Jag brukade ha mina dator komponenter listade här men efter att ha bytt vissa och sedan glömt bort vilka som nu sitter i datorn får jag skriva den här tråkiga texten istället. Om någon mot förmodan läser så här långt kan jag inte annat än be om ursäkt för hur meningslös min signatur nu är...

Permalänk
Medlem

Namn: Dennis
Nickname: decal92 i bf3, förövrigt ztol
Ålder: 19 (1992)
Hur länge jag spelat: har inte spelat bf så mkt men har spelat andra fps spel väldigt länge
Hur ofta jag spelar: för ofta
Tider jag brukar spela: 13.00 - 03.00 kanske beror på
Kontaktuppgifter:
Skype: decal-_-
- Steam: ztol
- Mail: decal@live.se

Klass: spelar ingen roll, men om jag måste välja är det Engineer och Sniper
Infanteri/Vehicle: spelar ingen roll
Spelstil: Gör allt för teamets bästa
Erfarenheter i tidigare FPS: kört mkt cs 1.6 cod mw2 och medal of honor
Public / Satsande: satsar sten hårt

Annat som kan vara bra att veta: Sjukt sugen på att spela med svenskar!

Visa signatur

Processor: Intel i7 2600K 3.4 GHz antec Vattenkylning| RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: GTX 560 ti 448 cores | Nätaggregat: Fractal design Newton R2 650W | Skärm: BenQ XL2410T 120Hz | Tangentbord: QPAD|MK-85| Mus: Qpad OM|-75 Steel series Ikari, razer naga, zowie ec1 | Musmatta: Qpad XL HeatoN Steel series (hereos of newerth) och zowie mattan

Permalänk
Medlem

Jag är bara intresserad av en "casual klan", inga fast speltider eller sånt. Men det vore kul att spela med svenskar!
Namn:Pär
Nickname:Skokloster
Ålder:Dubbelt så gammal så dig
Hur länge jag spelat:Sen 70-talet
Hur ofta jag spelar:Varje kväll
Tider jag brukar spela:21-23
Kontaktuppgifter:Skickat ett PM hit
Klass:Flexibel, beror på bana etc. Gärna assault eller ingeniör
Infanteri/Vehicle:Gärna Vehicle
Spelstil:Agressiv, rushar in och mäpprar. Lyckas ofta aptera bomberna. Lagspelare.
Erfarenheter i tidigare FPS:Öhh jag har spelat det mesta. Jag var en bäst i min hemstad på Hexen. På sistone har jag spelat mycket BFBC2, rank 42 eller nåt.
Public / Satsande: Va ?

Annat som kan vara bra att veta:

Permalänk
Medlem

Namn: Oscar
Nickname: Thunderbunny
Ålder: 16 snart 17.
Hur länge jag spelat: Jag började spela BF1942 sen har de blivit Battlefield: Vietnam, Bf2 Cs 1.6 / Cs:s, BF:bc2 Bc2 Vietnam.
Hur ofta jag spelar: Jag lägger 3 timmar per dag då jag gör annat innan
Tider jag brukar spela: Kvällar o helger.
Kontaktuppgifter:
Skype: Sposckis
Mail: O.sposckis@gmail.com
PM hit går också bra
Klass: Assault / Support gillar att kunna vara mobil kunna springa in i närkamp och campa med maskin gevär
Infanteri/Vehicle: Det beror på.. Jag har flugit flygplan sedan bf 1942 och det är kul fortfarande :), I vietnam så tog jag gärna helikoptern och hade jävligt kul på servern jag spelade på.. Kunde få kommentarer när jag kom in som "Leave the choppers for Thunder please" så jag gillar att vara i luften har inte testat helikoptrarna fullt ut i betan ännu.
Spelstil:Agressiv, Search and destroy typ gillar att gå i trupp hatar att vara en lonewolf.
Erfarenheter i tidigare FPS:Som sagt mycket erfaren bf spelare men har väl tonat av senaste åren. Har inte spelat så mycket i klaner förutom min och mina kompisars i Bf och Cs.
Public / Satsande: Satsande

Annat som kan vara bra att veta:

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Namn: Kalle
Nickname: SnearN
Ålder: 15
Hur länge jag spelat: BF3 har ja spelat sen demot kom ut.
Har spelat sen ja va 10. Har spelat dom flest generer.
Hur ofta jag spelar: Varje dag om ja inte träffar folk/Tjenen.
Tider jag brukar spela: Vardagar: 15:00 om ja inte träffar folk annars från 21:00 o frammåt
Kontaktuppgifter: Skype: Kalle9612
Klass:Spelar allt!
Spelstil: Är ganska aggresiv av mig. Rushar för det mesta. Kan även köra Sniper. Gör allt för att vinna!
Erfarenheter i tidigare FPS: Har spelat MW2 sen det kom ut. Har sjukt bra erfarenhet av det. Tycker själv att jag e bra på de.
Har spelat Cs 1.6, CoD 4.
Public / Satsande: Kommer jag med i en bra Klan så kommer jag satsa på compedative o försöka bli bra med de.

Annat som kan vara bra att veta: Älskar att spela spel. Har gjort det hela livet!
Spelar även Xbox. Har även varit med i bra klaner i MW2 för jag hade ganska flyt i det spelet. Är mogen av mig.
/ Kalle

Visa signatur

Intel core i7 4790K @ 4,9 ghz med CM Seidon 240M Gigabyte GTX 670 SLI @ 1,125 ghz Gigabyte G1 Sniper Z97 8GB G-Skill Ripjaws @ 2133 mhz FD Newton 1000W PSU FD Define R2 XL Samsung 128 GB SSD WD Caviar 500 GB

Asus VG278HE

Permalänk

Namn: Robin Edquist
Nickname: GoldenWing123
Ålder: 16 år
Hur länge jag spelat: Jag har i princip spelat sen jag var 4 då jag började med vicke virus och andra plattformspel. Sen blev det mycket singleplayer RPG så som Mass effect dragon age och lite tidigare var det peka klicka (monkey island osv). När MW 2 kom spelade jag det med lite kompisar och hade jätte kul ett tag (i ca 700 speltimmar). efter det kom ju BC 2 och då var jag helt fast i några veckor tills jag tröttnade på att spela själv (mina kompisar tyckte det gick för långsamt). Sen började jag med starcraft 2 som jag blev helt frälst av så varade det fram tills mars i år då jag mest spelat singleplayer spel tills nu när det ska dra igång med BF 3 och hoppas få några att spela med
Hur ofta jag spelar: På vardagarna 1-2h om dagen kanske beroende på läxor, skolan kommer ju trots allt för hobbyn, fast på helger blir det nog mellan 4-8h.
Tider jag brukar spela: Vardagar 19-22 helger 13 (brukar vakna då annars tidigare) - 02 (dock inte rakt över men det är mellan dom tiderna
Kontaktuppgifter: Skype: Robin Edquist, Steam: SparsePrism6, Origins: GoldenWing123
Klass: Spelar allt utom Recon
Infanteri/Vehicle: Allt på marken, jag är helt efterbliven på att flyga (även om det är riktigt kul) men gillar marken och är bättre på det också
Spelstil: jaa man kan väll sammanfatta det som jag gillar att flanka och attackera där folk minst väntar sig det. Och så gör jag alltid allt för att vinna, jag tar gärna en jet och flyger så snabbt som möjligt till B för att krasha rakt in i en tank om det skulle behövas för att få oss att få övertaget. Jag går hellre 5-20 och vinner än 30-2 och förlorar
Erfarenheter i tidigare FPS: Som sagt är det MW2, Blops, BC2 och på senare tid lite av dom föregående cod:en då dom är lite roligare att "leka" i. Cs spelade jag för något år sedan och sen har jag spelat lite singleplayer FPS som crysis 1/2 Medal of honor (tidigare av dom) BF 1943, metro 2033 och säkert några till som jag glömt
Public / Satsande: Satsande

Annat som kan vara bra att veta: Jag spelar helst inte med folk under 15 år då det lätt spårar ur och blir bara en ren gröt av det ingen ger call outs eller och så vidare.

EDIT: fråga gärna om någon vill veta något mer

Visa signatur

Citera så hittar jag tillbaka :)

Permalänk

Euro Gamers söker folk som är 16+ (kan göras undantag). Klanen började i Section 8 men har mest handlat om BC2 sedan det kom ut och nu när BF3 släpps ska vi gå över till det.

Vi söker dig som är mogen och gillar teamwork, både casual och mer "hardcore" spelare är välkomna. Bra attityd är det som räknas.

Vi använder teamspeak för att prata med varandra och har en 32-spelare BC2 server som kommer att bytas ut mot en 64-spelare server när BF3 släpps.

Om du söker blir du rekryt i en månad där vi utvärderar dig och du kan säga vad du tycker om oss, därefter blir du medlem.
Donationer är inte ett måste som medlem men om du gör det får du några bonusar t.ex. adminrättigheter till servern.

Träning är 2 gånger i veckan - på tisdagar och torsdagar kl 20.00-22.00 men det är ofta några du kan spela med på veckans dagar.
Vi spelar mest för att ha kul men vi är också med i en bf3 turnering samt håller våra egna turneringar då och då.

Intresserad? Gå in på http://eurogamers.eu/ och ansök!

Permalänk

Namn:Erik
Nickname:Erik111(BF3)
Ålder:15
Hur länge jag spelat:spelat FPS-spel i cirka 3 år nu, och jag kan väl medge att jag är hyfsat skicklig
Hur ofta jag spelar:Varierar mellan veckorna pga plugg,träningar osv men 15 timmar i veckan kanske
Tider jag brukar spela:17-21 och på helger 15-01:00 ungefär
Kontaktuppgifter:Skype: erkapekka SweC
Klass:Beror på vad som behövs
Infanteri/Vehicle:Infanteri skulle jag nog säga men vehicles är kul
Spelstil:Balanserat offensivt, defensivt
Erfarenheter i tidigare FPS:BFBC2, MW2, BF2, BF Vietnam
Public / Satsande:Public är väl roligt och så men man förlorar på att inte kunna kommunicera... Satsande är skitskoj!

Annat som kan vara bra att veta: Spelar för att vinna men om jag förlorar så är jag aktiv i att förbättra det som kanske gjorts fel!

Permalänk
Medlem

Namn: Johannes
Nickname: Cookiecutters
Ålder: 16
Hur länge jag spelat: Ganska mycket BF2, till och från. Lite BC2 till och från och nu spelat lite BF3 varje dag sedan det släpptes
Hur ofta jag spelar: Varje dag
Tider jag brukar spela: runt 17-18 tiden på skoldagar. Annars spelar det ingen roll
Kontaktuppgifter: Cookiecutters på Origin
Klass: Engineer / Support. Helst Engineer
Infanteri/Vehicle: Vehicle
Spelstil: Håller mig gärna undan och brukar ligga i ett hörn och skjuta ner plan och dylikt med stingern samtidigt som jag lägger ut minor mot tanks. Brukar spendera väldigt mycket tid i flygplanet och jag är inte helt kass på det
Erfarenheter i tidigare FPS: CS, Äldre BFs, CS legat ganska högt men spelar ganska mycket annat FPS så duger nog
Public / Satsande: Både. Kan va dels att jag villa tycka att det är roligt att spela med en klan först.

Annat som kan vara bra att veta:

Visa signatur

Mannagrynsgröt är nog det bästa som finns.

Permalänk
Medlem

Namn:Oscar

Nickname:ToyBear

Hur länge jag spelat: Länge, börja ordentligt när BF2 kom men har även kört 1942. efter de så har jag kört BFbc och BFbc2 på ps3 men gick över till PC med BFbc2. och nu lirar jag BF3 på PC.

Hur ofta jag spelar: Varje dag på kvällarna, blir också en heldel på helger. brukar inte kunna spela på dagen då jag måste plugga.

Tider jag brukar spela: 17:00-00:00 på vardagar. annars kan det bli när som helst.

Kontaktuppgifter:
SweC PM
Klass: just nu set det ut såhär:

Infanteri/Vehicle: kör mycket flygplan och jag kommer utrustad med en joystick, annars är det mest infantry som gäller.

Spelstil: PTFO! (play the fuking objective)

Erfarenheter i tidigare FPS:
PC:
BF: 1942, 2, Bad company 2 och 3

har också kört en del RTS och RPG spel.
PS3:
BF: 1943, bad company, Bad company 2.

Public / Satsande: satsar alltid för att vinna, och vara en bra lagkamrat.

Annat som kan vara bra att veta: Är intresserad av en PC klan som kör pub och vill vinna, kanske även att lira lite klan strider.

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk

Namn: Alex
Nickname: Vanyaus
Ålder: 16
Hur länge jag spelat: Så länge jag kan minnas.
Hur ofta jag spelar: Par dagar under veckan, mesta helgen.
Tider jag brukar spela: 18.00+
Kontaktuppgifter: Orgin: Vanyaus
Sweclockers: Eatyourdog
Klass: Mest Engineer och en bra Recon
Infanteri/Vehicle: Tank+flygplan när de är tillgängliga
Spelstil: Varierar
Erfarenheter i tidigare FPS:
PC:
Bc2, OF-Red River, Cod4, Borderlands och Alla Crysis
PS3:
Bc1, Bc2, BF1942, Cod4 , Mw2, BO, Cod5, Brothers in Arms
Public / Satsande:Satsa för att vinna och ha kul!

Annat som kan vara bra att veta: Inget speciellt

Visa signatur

GPU: RTX 2070 Super CPU: Ryzen R5 5600x Kylning: Corsair H90 PSU: Corsair RM850x RAM: 16GB@3000MHz MOBO: PRIME X370 PRO Chassi: Fractal Design R4 HDD: 2x WD Caviar Green 1TB SSD: Samsung 850 evo 500GB & 250GB M.2
Mus:G Pro Wireless Tangentbord: Model M / VA88M Headset: Fidelio X2 / HD6XX Skärm: Asus MX299Q 21:9 + BenQ xl2730z

Permalänk

Ojoj, nu var det många som skrev här. Får väl hålla tummarna för att någon lägger märke till just mig.

Namn: Christian
Nickname: Gremby/mADASS
Ålder: 21
Hur länge jag spelat: PC sedan BF1942.
Hur ofta jag spelar: Dagligen
Tider jag brukar spela: 17:00-05:00
Kontaktuppgifter: Föredrar TS3, men jag kan köra på vad som helst. Jag finns även på Steam (CGremby) och Xfire (cryckan90).
Klass: Medic
Infanteri/Vehicle: Infanteri
Spelstil: Rusha!!!
Erfarenheter i tidigare FPS: Nästintill alla BF-spel, CoD4 Promod, CSS, CS.
Public / Satsande: Jag går helhjärtat in för att satsa och förhoppningsvis hitta en trevlig klan.

Annat som kan vara bra att veta: Jag är som sagt 21 år, kan verka lite blyg men jag vill helt enkelt inte bara babbla om nonsens grejer när jag spelar. Jag är väldigt fokuserad och jag har ett väl tränat aim. Jag är trevlig och respekterar alla, ålder som hudfärg.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Namn: Oliver Andersen
Nickname: Mir4z
Ålder: 15
Hur länge jag spelat:FPS i ca 4 år
Hur ofta jag spelar: Nästan varje dag
Tider jag brukar spela: Kväll
Kontaktuppgifter:Skype: JokeRn_97
Klass: Mest assault
Infanteri/Vehicle: kör inte så mycket vehicle, är en sprintare
Spelstil: MEDIC!:D Rushar eller defensiv
Erfarenheter i tidigare FPS: COD black ops, COD MW2, COD MW3, Battlefield bc2
Public / Satsande: Kör så bra jag kan och kämpar för att reviva, hjälpa andra!

Annat som kan vara bra att veta: Jag är en rackare med defribrillatorer!:D ligger ofta i toppen med bara någon ynka kill xD

Permalänk
Medlem

Namn: Jacob Ahlin
Nickname: Glennhs http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Glennhs/
Ålder: 22
Hur länge jag spelat: Aktivt på en hög nivå sedan jag var 14.
Hur ofta jag spelar: Varje dag i stort sett.
Tider jag brukar spela: 17-23
Kontaktuppgifter: Släng iväg ett meddelande här på Swec eller hör av er på battlelog
Klass: Medic, men har inga problem att spela andra klasser.
Infanteri/Vehicle: Lika bra både och.
Spelstil: Ser mig själv som en smart spelare som följer taktik till 110%. Anpassar spelstilen efter hur matchen vi spelar artar sig, aggressivt eller defensivt.
Erfarenheter i tidigare FPS: Spelat cs på hög nivå sedan jag var 14, så i 8 år har jag varit aktiv.
Public / Satsande: Satsar väldigt hårt, jag hatar att förlora! Men bakom datorskärmen döljer sig också ett liv, har jobb och flickvän. Så lite fritid har jag allt. Men sen är det viktigaste att ha kul så hoppas att jag hittar ett gött gäng att spela med.

Permalänk

Finns fortfarande klaner som söker, inklusive vi på 1st Line Assault. Så är ni intresserade så släng gärna in ett inlägg här!

Visa signatur

Chassi: Master Cooler Haf X-----Moderboard: Sabertooth Z77-----PSU: Corsair HX 650W-----CPU: Intel I5 2500k @ 4,5Ghz)-----CPU-Cooler: Noctua NH-U12P SE2-----GPU: Gigabyte 680 Winforce OC-----RAM: Ripjaws 16GB 1600mhz-----SSD: Samsung 830-----HDD: 1TB WD

[URL="http://www.inwaves.se[/URL]

Permalänk
Skrivet av jaramillo:

Finns fortfarande klaner som söker, inklusive vi på 1st Line Assault. Så är ni intresserade så släng gärna in ett inlägg här!

Namn:David
Nickname:Davidolw
Ålder:16
Hur länge jag spelat: Bf3 sen 2-3 månader tillbaks
Hur ofta jag spelar:Spelar var dag, runt 4h eller mer
Tider jag brukar spela:Vardagar 15-21 på sommarlovet blir det mer
Kontaktuppgifter:Pm på swec
Klass:Lirar väll det mesta assault eller engineer
Infanteri/Vehicle:Lirar infaltry/vehicle 50/50, föredrar fordon såsom tank eller attack helicopter. Kan köra chopper ganska bra men på jet kan jag nästan bara ta ut noobs i dogfights.
Spelstil:Försöker tänka strategiskt och flanka istället för att springa pang på mitt i eldstriden. Försöker även ta ut tanksen som kontrollerar hela mappen när alla andra kör assault på exempelvis seine crossing.
Erfarenheter i tidigare FPScs 1.6 började man väll lira till och från när man var 8 år. Lirade inte mycket fps alls innan Bf3 förutom cs i dem unga åren:
Public / Satsande:Tycker det kan vara kul med public om man teamworkar med en kompis, men satsa på klanmatcher hade varit fett. När man kör med folk som har 100% fokus på matchen.

Annat som kan vara bra att veta:inget som jag orkar skriva iallafall

Permalänk
Medlem

Namn: Oscar/Ogge
Nickname: xThe0gge
Ålder: 14
Hur länge jag spelat: Spelat så länge jag kan minnas, FPS har alltid varit en favorit, började med CS 1.6/Source och gick sedan över till COD4.
Hur ofta jag spelar: Någon timme per dag, beror på.
Tider jag brukar spela: 15:00-22:00/23:00
Kontaktuppgifter: PM.
Klass: Assault och Engineer beroende på karta/situation.
Infanteri/Vehicle: Infanteri men även tank. Kan spela det mesta.
Spelstil: Spelar alltid för laget/vinna.
Erfarenheter i tidigare FPS: COD 4/MW2, BF2 BC2, COD4. Mest spelat public men även PCW någon gång ibland med polare.
Public / Satsande: Satsa.

Annat som kan vara bra att veta: Letar efter en seriös klan som satar högt. Vill inte spela med folk som ber en att dra åt helvete om man inte gör som de säger.

Permalänk
Medlem

Hittat platoon. är medlem i HeXagon Public

Namn:
Andreas

Nickname:
Nivius

Ålder:
24

Hur länge jag spelat:
har 80H i skrivande stund på bf 3, men spelade inte på några månader för jag hade lite krångel med spelet, men nu är jag tillbaka.
menar ni generellt så har jag spelat spel sen Age of Empires, GTA, Diablo 1 kom ut (ca 1997).
så ca 15 år (+ div år på mitt sega 16-bit <3)

Hur ofta jag spelar:
typ varje kväll/dag beror helt på vad jag ska göra i övrigt... (studerar på högskolan)

Tider jag brukar spela:
~20-1 men även andra tider på dagarna och andra tider på kvällarna. det beror på

Kontaktuppgifter:
skype: niviuz
eller skicka ett PM här på SC

Klass:
Assault/Support/Recon
är väldig mångsidig och tycker det mesta är kul att spela.
men jag flyger inte.

Infanteri/Vehicle:
Infanteri

Spelstil:
beror på vad jag ska uppfylla för roll. jag kan ligga och smyga som recon eller vara aggressiv som assault/support. handlar mest om vad som behövs för stunden.
har tillräckligt med erfarenhet och lugn för att spela på alla sätt och vis.

Erfarenheter i tidigare FPS:
CS ofc i några år.
Sniper/tank i ETQW där jag och min klan regelbundet spelade mot klaner som EYE och det där gänget. tyvärr så blev inte spelet så stort så scenen dog och jag slutade.

Public / Satsande:
Socialt spelande. föredrar att inte göra spelet till något nytt WoW med raid tider. jag vill inte hålla på med sånt längre. jag spelar för att ha kul på vilken nivå som helst. Public eller matcher... spelar inte mig någon roll.
Söker mest ett nytt trevligt umgänge att spela tillsammans med.

Annat som kan vara bra att veta:
bor i lägenhet i centrala Skövde tillsammans med min flickvän.
Går Dataspelsutveckling - Design på högskolan.
ska börja 3e året.
spelar såklart andra spel med (t.ex. Diablo 3, League of Legends osv) (jag försöker testa DayZ med men det är rätt krångligt!)
Varit Admin på "vanilla.se" i _många_ år det var ett stor CS community som dog pga inaktiva site admins. tog hand om irc/ventrilo.
finns massor av saker att dra upp, är ni intresserade att få med mig så kontakta mig gärna.

Ser fram emot att få spela med lite nytt folk!

Visa signatur

Censorship is for the weak
----------------------------------
i5 6600K @ 4.7 | MSI GeForce GTX 980 Ti 6GB Gaming | ASUS Z170 PRO GAMING | 16GB 2400mhz | 850 EVO 250GB SSD | 2+1+1TB HDD | NH-U12P SE2 | Define S | XL2411Z 144Hz |

Permalänk
Medlem

Namn Elias

Nickname Prodorf

Ålder 30

Hur länge jag spelat:
Sedan BF3 släpptes, ungegär 640h (innan jag nollställde statsen)

Hur ofta jag spelar: 3-5 h/dag

Tider jag brukar spela: Vardagar 16-21, Helger 10-17

Kontaktuppgifter:
Teamspeak: prodorf
Mumble: Prodorf

Klass:
Hälst 1.Assult 2.Support
Hälst inte 3.Engineer 4.Recon
Flyger mkt bra!

Infanteri/Vehicle:
Infanteri!!!

Spelstil: Tänker motståndares tankar!

Erfarenheter i tidigare FPS: Deltaforce Online 90-tal BF2, BF2142, BFBC,BC2

Public / Satsande: Eftersom min nuvarande klan inte spelar så ofta som jag gör blir det väldigt ensamt på Mumble.
Hoppas på lite bättre samarbete via P2P talk. Är inte så road av "Armored kill" faktiskt, utan mer "Close quarters".

Annat som kan vara bra att veta:[/HTML]
Bor i Stockholm
Spelar endast BF3. Om någon vill spela BC2 så gör jag gjärna det för omväxlingskull.
Har byggt min egen dator och använder headsetet "Logitech G35" (Rekommenderas varmt)

Permalänk
Medlem

Namn: Marco
Nickname: MacAtax
Ålder: 25 år
Hur länge jag spelat: BF3 sedan det släpptes, Xbox och PC
Hur ofta jag spelar: 3-5 ggr i veckan
Tider jag brukar spela: 1730-2200
Kontaktuppgifter: Mumble? TeamSpeak?
Klass: Mest Recon/Assault
Infanteri/Vehicle: Infanteri/Jet/Heli
Spelstil: Feg Recon vid försvar, All in Assault vid anfall
Erfarenheter i tidigare FPS: CS, CoD, Halo
Public / Satsande: Har inga problem med att spela solo men det är alltid roligare att ha någon att prata med i squaden.. Måste ju bättra på min Win/Loss-ratio!

Visa signatur

Intel i7 2700k@4.3 | Gigabyte Z68X-UD3H-B3 | Gigabyte R9 280X | Fractal Design Define R3 |
Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Corsair SSD 120GB Force GT | Templarius Imperator 850W | Corsair Hydro H60 |
BenQ XL2410T | BenQ GL2450 | SteelSeries Siberia v2 | Razer BlackWidow | Zowie EC1