Permalänk
Medlem

Hade mig ett X-box 360 när de kom som sedan såldes...

I dag kom återfallet. Ny box och ett Forza 4

Lirat tills nyss och de har ju hänt lite sen 1:an
Bara positiva intryck än så länge.

Visa signatur

Mycket ström är det!

Permalänk

Den officiella SweClockers klubben är nu igång! SeCl - SweClocksers

Jag hoppas att ni är intresserade att ansluta er så vi kan fylla vårt klubbgarage med vackra SweClockers bilar!

Tyvärr är det någon som har snott våran tag SweC samt SwCl, S C så jag valde "SeCl" som kanske inte är den vackaste taggen men!

Så gå in på Community --> My club --> och sök på SeCl!

Jag vet inte riktigt hur det fungerar med admin eller club leader eller om det ens finns men om det gör så skulle det vara bra ifall någon var interesserad av att bli det och hjälpa mig!

EDIT: Så nu att set finns 3 st CO-LEADER platser så ni som är interesserade svara bara i tråden!

Visa signatur

Dator 1: |Intel i7-3939K | Noctua NH-U12P | Asus P9X79 | ATI 6950 | 16Gb DDR3 | 2 TB HDD | Corsair HX 650W |Fractal Design Define R3| Dator 2: Phenom 9550@2,6Ghz | Gigabyte GA-MA790X-UD3P| ATI 3870 | 4GB DDR2 | 500GB HDD | Seasonic 600W | Cooler Master Elite 333 Bärbar: Acer eee 1000HE Kamera: Nikon D90
http://www.sweclockers.com/galleri/5337-hylla-bli-skrivbord

Permalänk

Nu måste jag fråga övriga spelare en sak. Märker ni av något hackande/dålig framerate i höga hastigheter?
Jag upplever att spelet hackar när jag kommer upp i de lite högra hastigheterna, typ 200+. Känns som om det sjunker ner runt 20 fps.
Huruvida det verkligen är dålig framerate eller någon effekt de lagt på för att öka fartkänslan är jag dock osäker på, men mina ögon uppfattar det som att det hackar iaf :\.
Jag vill minnas att jag läst någonstans att spelet skulle ligga på konstant 60fps, vilket tydligen både skulle gälla för 3:an samt detta. I 3:an märkte jag aldrig av några fps-drop.
Min Xbox (kopplat med HDMI, 1080P) fungerar alldeles ypperligt i övrigt så jag tvivlar på att där är något fel på konsolen, men man vet ju aldrig.

Permalänk
Medlem

Nja snarare att bilden skakar som gör att det ser ut som lagg för dig? Att köra bil över 200 km/h ska vara läskigt Fartkänslan är ju betydligt bättre än förut. I Forza 3 kunde 400 km/h uppfattas som 250 km/h.

Turn 10 sade att det arbetat stenhårt på att hålla 60 fps, fast när jag gör massiva krockar så dippar fpsen liite... även om man burnar som fan. Nåja man kan ju inte få allt..

Permalänk

Slängde ihop ett SweClockers skin!

EDIT: Måste ge credd till orginal bilden som Lofman gjort

http://www.sweclockers.com/image/red/2011/06/14/4+0001.jpg?t=...

EDIT2: bilden blev väldigt mörk märkte jag nu men men!

Visa signatur

Dator 1: |Intel i7-3939K | Noctua NH-U12P | Asus P9X79 | ATI 6950 | 16Gb DDR3 | 2 TB HDD | Corsair HX 650W |Fractal Design Define R3| Dator 2: Phenom 9550@2,6Ghz | Gigabyte GA-MA790X-UD3P| ATI 3870 | 4GB DDR2 | 500GB HDD | Seasonic 600W | Cooler Master Elite 333 Bärbar: Acer eee 1000HE Kamera: Nikon D90
http://www.sweclockers.com/galleri/5337-hylla-bli-skrivbord

Permalänk
Medlem

Nu åker spelet snart upp på hyllan, det är ju löjligt hur dom programmerat AI'n. Dels är den ungefär 1000x svårare än den svåraste AI'n i FM3 sen så rammar den en av vägen så fort man ligger framför. Dom rör inte en bromsen utan siktar på en å rammar så den lilla skadeindikatorn är rödare än en brandbil å sen sitter man planterad i räcket eller vad det nu är där man blir avputtad.

Fattar inte hur dom kan ha programmerat AI'n så jävla kasst.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Nu åker spelet snart upp på hyllan, det är ju löjligt hur dom programmerat AI'n. Dels är den ungefär 1000x svårare än den svåraste AI'n i FM3 sen så rammar den en av vägen så fort man ligger framför. Dom rör inte en bromsen utan siktar på en å rammar så den lilla skadeindikatorn är rödare än en brandbil å sen sitter man planterad i räcket eller vad det nu är där man blir avputtad.

Fattar inte hur dom kan ha programmerat AI'n så jävla kasst.

Hehe efter att ha kört nu till lvl 25 vet jag hur AI'n funkar, jag tycker den är mycket bättre än tidigare, jag gillar utmaningen och den gör att man får en bra körstil.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Hehe efter att ha kört nu till lvl 25 vet jag hur AI'n funkar, jag tycker den är mycket bättre än tidigare, jag gillar utmaningen och den gör att man får en bra körstil.

Jag är lvl26 å AI'n är den sämsta jag sett på länge, det är inte svårighetsgraden, jag gillar utmaningen. Men att aldrig få köra ett "rent" race är värdelöst. Fram till expert division så var man ju till 90% alltid en bit före i första kurvan å sen drog man ifrån, men nu om dom ligger för nära så bromsar dom ALDRIG utan rammar rätt in i dig. Inte lätt då att köra resten av racet med en bil där som sagt skadeindikatorn lyser starkare rött än en brandbil.

Jag tycker det är bra att AI'n är svårare men att dom programmerat den att med alla medel möjliga försöka sätta din bil ur spel är värdelöst. Hade jag velat spela demolition derby så hade jag köpt ett sånt spel.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Nu åker spelet snart upp på hyllan, det är ju löjligt hur dom programmerat AI'n. Dels är den ungefär 1000x svårare än den svåraste AI'n i FM3 sen så rammar den en av vägen så fort man ligger framför. Dom rör inte en bromsen utan siktar på en å rammar så den lilla skadeindikatorn är rödare än en brandbil å sen sitter man planterad i räcket eller vad det nu är där man blir avputtad.

Fattar inte hur dom kan ha programmerat AI'n så jävla kasst.

Skrivet av krrjon:

Jag är lvl26 å AI'n är den sämsta jag sett på länge, det är inte svårighetsgraden, jag gillar utmaningen. Men att aldrig få köra ett "rent" race är värdelöst. Fram till expert division så var man ju till 90% alltid en bit före i första kurvan å sen drog man ifrån, men nu om dom ligger för nära så bromsar dom ALDRIG utan rammar rätt in i dig. Inte lätt då att köra resten av racet med en bil där som sagt skadeindikatorn lyser starkare rött än en brandbil.

Jag tycker det är bra att AI'n är svårare men att dom programmerat den att med alla medel möjliga försöka sätta din bil ur spel är värdelöst. Hade jag velat spela demolition derby så hade jag köpt ett sånt spel.

Jag är level 36 och jag tycker inte att det stämmer att de försöker ramma så som du beskriver, visst kan det puttas lite väl mycket ibland men det tycker jag enbart är i första kurvan när det är riktigt tight. När det sedan öppnar upp så är det bara riktigt bra kodad AI som tar för sig när man ger dem tillfällen och bromsar in även om de har mer fart och man blockar dem.

Visa signatur

7800x3D, 32GB G.Skill Trident @ 6000Mhz CL30, Gainward Phoenix 3080, ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI, Corsair H115i Elite Capellix, Samsung 950 EVO 1TB, Corsair RM750X v2, Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart, LG 27'' 27GL850

Permalänk
Medlem
Skrivet av blagi:

Jag är level 36 och jag tycker inte att det stämmer att de försöker ramma så som du beskriver, visst kan det puttas lite väl mycket ibland men det tycker jag enbart är i första kurvan när det är riktigt tight. När det sedan öppnar upp så är det bara riktigt bra kodad AI som tar för sig när man ger dem tillfällen och bromsar in även om de har mer fart och man blockar dem.

Tänk om man kunde ha sån AI, inte ett race i expert division har skadorna kostat mindre än 2500CR å då e det påkörningar bakifrån när jag bromsat in för en kurva. Jag har brake line på och kör jag så pass sakta att den är gul-orange så blir jag rammad så hårt att det blir rött på skadeindikatorn direkt. Dom skriver ju att dom programmerat AI'n så den ska vara mer "dynamisk" så den ska bättre passa varje individs skicklighet vilket är jättebra, men att det ska bli demolition derby tycker jag är värdelöst.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Tänk om man kunde ha sån AI, inte ett race i expert division har skadorna kostat mindre än 2500CR å då e det påkörningar bakifrån när jag bromsat in för en kurva. Jag har brake line på och kör jag så pass sakta att den är gul-orange så blir jag rammad så hårt att det blir rött på skadeindikatorn direkt. Dom skriver ju att dom programmerat AI'n så den ska vara mer "dynamisk" så den ska bättre passa varje individs skicklighet vilket är jättebra, men att det ska bli demolition derby tycker jag är värdelöst.

Då ifrågasätter jag mer din körstil. Jag brukar få någon hundring i reparationskostnader om jag ens får några. Ett tips är att inte ligga på i början utan kanske hålla sig i mitten och ta sig förbi när du känner att du får chansen.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Tänk om man kunde ha sån AI, inte ett race i expert division har skadorna kostat mindre än 2500CR å då e det påkörningar bakifrån när jag bromsat in för en kurva. Jag har brake line på och kör jag så pass sakta att den är gul-orange så blir jag rammad så hårt att det blir rött på skadeindikatorn direkt. Dom skriver ju att dom programmerat AI'n så den ska vara mer "dynamisk" så den ska bättre passa varje individs skicklighet vilket är jättebra, men att det ska bli demolition derby tycker jag är värdelöst.

Jag håller inte med dig. Ai'n är iofs aggressiv i sin linje ibland men dom rammar inte folk. De gånger jag har kontakt med AI är när jag och AI satsar lite väl mycket för att bli först ut ur kurvan, precis som racerförare IRL

Jag gillar utmaningen i detta spelet och jag tycker att AI'n är bra. Känns ofta som att man kör mot riktiga personer

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Tänk om man kunde ha sån AI, inte ett race i expert division har skadorna kostat mindre än 2500CR å då e det påkörningar bakifrån när jag bromsat in för en kurva. Jag har brake line på och kör jag så pass sakta att den är gul-orange så blir jag rammad så hårt att det blir rött på skadeindikatorn direkt. Dom skriver ju att dom programmerat AI'n så den ska vara mer "dynamisk" så den ska bättre passa varje individs skicklighet vilket är jättebra, men att det ska bli demolition derby tycker jag är värdelöst.

Jag är i level 41 och ser nog bara fördelar med denna svårighetsgrad..
*Man är tvungen att anstränga sig mer och tiden går snabbare, det blir roligare.
*Det är inte längre självklart att man ligger 1:a efter första varvet och får varva etc.
*De beter sig likt som viljestarka människor, de släpper inte fram en, de är fula, ibland gör de fel, de kör bra.
(Kan hålla med om att de går övergränsen ibland med att tacklas och kör in i en, det skulle inte funka på rikigt.)
*Men av detta blir man skickligare och får bättre varv tider.

Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Tänk om man kunde ha sån AI, inte ett race i expert division har skadorna kostat mindre än 2500CR å då e det påkörningar bakifrån när jag bromsat in för en kurva. Jag har brake line på och kör jag så pass sakta att den är gul-orange så blir jag rammad så hårt att det blir rött på skadeindikatorn direkt. Dom skriver ju att dom programmerat AI'n så den ska vara mer "dynamisk" så den ska bättre passa varje individs skicklighet vilket är jättebra, men att det ska bli demolition derby tycker jag är värdelöst.

Skrivet av RobCar:

Jag är i level 41 och ser nog bara fördelar med denna svårighetsgrad..
*Man är tvungen att anstränga sig mer och tiden går snabbare, det blir roligare.
*Det är inte längre självklart att man ligger 1:a efter första varvet och får varva etc.
*De beter sig likt som viljestarka människor, de släpper inte fram en, de är fula, ibland gör de fel, de kör bra.
(Kan hålla med om att de går övergränsen ibland med att tacklas och kör in i en, det skulle inte funka på rikigt.)
*Men av detta blir man skickligare och får bättre varv tider.

Måste hålla med RobCar, tycker det blir mer race nu än i 3:an, jag blir också knuffad och buffad men det är väl smällar man får ta, sitter med 135% på difficulty så de småskador jag får drar inte direkt ner min vinst. I och med att de knuffar dig, knuffa tillbaka, det är ofta jag vänder runt dem, riktigt roligt att se dem snurra

Visa signatur

Spelburk: Lian Li O11D XL | R9 Ryzen 5950X |
Phanteks Revolt X 1000W | EVGA RTX 3090 FTW3 Ultra | G.Skill 3600MHz 64GB RAM | Samsung 49" C49RG90
HTPC 1: Streacom F1C | AMD A-5600K | Crucial M4 64 GB | 8 GB RAM @ 1866 MHz
HTPC 2: Raspberry Pi -> Raspbmc

Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Tänk om man kunde ha sån AI, inte ett race i expert division har skadorna kostat mindre än 2500CR å då e det påkörningar bakifrån när jag bromsat in för en kurva. Jag har brake line på och kör jag så pass sakta att den är gul-orange så blir jag rammad så hårt att det blir rött på skadeindikatorn direkt. Dom skriver ju att dom programmerat AI'n så den ska vara mer "dynamisk" så den ska bättre passa varje individs skicklighet vilket är jättebra, men att det ska bli demolition derby tycker jag är värdelöst.

Om din brakingline är orange kör du för långsamt enligt mig, i både forza 2 och 4 kör jag utan brakingline, men slog på den häromdan för att det var skoj. Den var mörkröd hela vägen in i apex när jag körde som jag brukar, dvs. den är nog designad för att du lätt ska ta kurvan om du följer den.

Jag lovar det går att pressa mer, och man vinner absolut mer tid på att ha högre medelhastighet än att ha hög toppfart!
Det är såklart inte alltid man kan ligga på så hårt, men man lär sig vilka kurvor man kan ge fullt i med de flesta bilar (t.ex. första stora 180graders svängen på maple valley, ligger man rätt har man gasen i botten från apex och ut;))

ps. jag kör med dosan, inget rattande ds.

//Klirre

Visa signatur

| R7 5800X3D @-30 i PBO2 + Noctua NH-U12s | ROG Strix B450-F | 32GB HyperX Fury Black 3200MHz | RTX 3080 TUF OC | Define R4 + Noctua NF-A14 (x2) & NF-S12A + Noctua NA-FC1 | Corsair RM 850X v2 | Samsung 970 Evo Plus 1TB + Crucial MX300 2TB | LG 27GL850

Permalänk
Medlem

Tycker AI:n har sina bra o dåliga sidor. Men det är rätt ofta direkt vid start som den sidan om gör fullt rattutslag och drämmer in i sidan på mig. Men men, kanske är så att just den föraren har minne från något annat race där jag råkat toucha honom. Minsta lilla man rör vid vissa så verkar dom bara ha hämnd som mål resten av loppet. Så ibland blir det lite mer bumper cars av det hela

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

Nu har jag hunnit köra några timmar, Fyfan vad kul det är! Riktigt svårt att slita sig.
Tycker att AI'n är lite väl på ibland, men man lär sig att inte ligga för nära på fel ställe. Kul med lite utmaning! Nu händer det faktiskt att man kommer tvåa ibland eller tar första plats på sista varvet!
Körkänslan är ett kapitel för sig, vägkänsla, viktförflyttning, riktigt elaka retursladdar.. Fruktansvärt bra T10.

Permalänk
Medlem
Skrivet av klirre:

Om din brakingline är orange kör du för långsamt enligt mig, i både forza 2 och 4 kör jag utan brakingline, men slog på den häromdan för att det var skoj. Den var mörkröd hela vägen in i apex när jag körde som jag brukar, dvs. den är nog designad för att du lätt ska ta kurvan om du följer den.

Jag lovar det går att pressa mer, och man vinner absolut mer tid på att ha högre medelhastighet än att ha hög toppfart!
Det är såklart inte alltid man kan ligga på så hårt, men man lär sig vilka kurvor man kan ge fullt i med de flesta bilar (t.ex. första stora 180graders svängen på maple valley, ligger man rätt har man gasen i botten från apex och ut;))

ps. jag kör med dosan, inget rattande ds.

//Klirre

Tyvärr är inte alla lika duktiga som dig, om jag har röd linje så går bilen rakt fram inte en chans att svänga. Sen så tvivlar jag att någon racingserie tillåter ens i närheten av "gruff" som ai'n kör med i Forza 4. Dom gånger jag har lyckats undvika smällarna har AI'n hamnat väldigt långt ut i sandfållan och när jag kollat replay har deras bromsljus inte tänts och bilen har hållit kurs rakt mot mig. Skulle detta ske t.ex. i STCC gissa om den killen skulle få fortsätta racet(om nu bilen klarat smällen vilket jag tvivlar). Visst det är amerikaner som gjort spelet men som sagt ville jag spela demolition derby hade jag köpt ett sånt spel.

Små tjuvsmällar är väl ingen fara att stångas lite gör ju t.o.m. jag för att hålla min linje. Men ligger man ~30-50m bakom å sen aldrig rör bromsen när man närmar sig kurvan å sen rammar skiten ur framförvarande då är det något fel. Som sagt hamnar AI som ligger ~30m bakom mig långt ute i sandfållan bara för att jag gör en undanmanöver(som i sin tur ser till att jag hamnar utanför banan på "fel sida") så är något mycket fel.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Små tjuvsmällar är väl ingen fara att stångas lite gör ju t.o.m. jag för att hålla min linje. Men ligger man ~30-50m bakom å sen aldrig rör bromsen när man närmar sig kurvan å sen rammar skiten ur framförvarande då är det något fel. Som sagt hamnar AI som ligger ~30m bakom mig långt ute i sandfållan bara för att jag gör en undanmanöver(som i sin tur ser till att jag hamnar utanför banan på "fel sida") så är något mycket fel.

Jag är lvl 44 med 97% av min level i World Tour och har aldrig haft problem med att AI'n rammar mig så som du beskriver..och om du inte gillar AIn kan du ju alltid köra Rivals...skitkul

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk

krrjon: Inte för att vara sån men har spelat ett antal timmar jag och en polare och dom rammar knappt aldrig ut en från banan. Det brukar vara jag som gör det. Nej, du kan inte svänga i maxfart på röd linje du måste bromsa. lol

Detta är det första Forza jag spelar och jag älskar det. Lite lätt kanske hoppas det blir svårare snart (level 25). Kör automat och allt på det svåraste utom gröna o röda sträck.

EDIT: nu ska jag till jobbet FAN va de tar emot!!!
Vrida upp volymen på ett 5.1 system så basen mullrar i detta spel går inte förklara. Helt otroligt och ändå är jag inte bilintressead.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

Förmodligen beror de väl på att jag är för kass helt enkelt måste ju vara fel på mig. Vet inte vad jag gör för fel för att dom ska ramma mig med det gjorde dom. Det var under expert division och halva professional division sen så tog det slut i alla fall rammandet nu bromsar dom även om det gruffas å bufflas så inget fullfarts rammande längre. Dock så har jag gått tillbaka till att bara köra F-klass så länge det nu går. Visst nån enstaka S och A-klass race har jag varit tvungen att köra men annars F-klass hela tiden.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Förmodligen beror de väl på att jag är för kass helt enkelt måste ju vara fel på mig. Vet inte vad jag gör för fel för att dom ska ramma mig med det gjorde dom. Det var under expert division och halva professional division sen så tog det slut i alla fall rammandet nu bromsar dom även om det gruffas å bufflas så inget fullfarts rammande längre. Dock så har jag gått tillbaka till att bara köra F-klass så länge det nu går. Visst nån enstaka S och A-klass race har jag varit tvungen att köra men annars F-klass hela tiden.

Tycker att det är väldigt lite knuffande i b-klass.

Permalänk
Medlem

Fick äntligen hem mitt exemplar av collectors edition idag fast ja förbokade det för en månad sedan. Jäklar va kul det va Såg just på klockan och undrade vart hela dagen tog vägen. Gick även med i Sweclockers klubben, mitt gamertag är MowCow90

Permalänk
Medlem

Har valt att joina SeCl på Forza 4 men inte fått nåt godkännande än. Tror jag.. leftroom är mitt gamertag

Visa signatur

MacBook Pro 15.4" Retina | 2.3 GHz i7-3615QM | 16 GB DDR3L 1600 MHz | 256 GB SSD | 10.9.3 Mavericks
PowerBook 12" | 1.5 GHz PowerPC G4 | 1.25 GB DDR PC2700 | 80 GB Toshiba | 10.5.8 Leopard

Permalänk
Medlem

Hyfsat kul när medtävlanden får spel och kör inte i andra bilar i full fart hela fältet åker ut
Finns andra exempel som att köra rakt fram i en kurva in i däcken och vollta ... hehe

Jag gillar verkligen när man ska ta en "target" på 48 bilar eller vad det kan va.. rikigt kul.

Ligger på lvl 50 nu så jag ska lungna ner mig lite nu.

Permalänk
Skrivet av 1331891:

Har valt att joina SeCl på Forza 4 men inte fått nåt godkännande än. Tror jag.. leftroom är mitt gamertag

Samma för mig... Min gamertag är naturligtvis Spiralkinder.

Visa signatur

Thermaltake Core P5 | 5960X @ 4,3Ghz | H2O | ASUS Rampage V Extreme | Corsair Dominator Platinum 64GB | Zotac 3080 | Samsung 950 Pro 512GB M.2

Permalänk
Medlem

Några klubbfrågor.
Hur många medlemmar har SeCl? Hur många kan man vara i en klubb?

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av krrjon:

Några klubbfrågor.
Hur många medlemmar har SeCl? Hur många kan man vara i en klubb?

Just nu tror jag att vi är en 11-12 stycken och jag har inte en aning om det finns en gräns!

Visa signatur

Dator 1: |Intel i7-3939K | Noctua NH-U12P | Asus P9X79 | ATI 6950 | 16Gb DDR3 | 2 TB HDD | Corsair HX 650W |Fractal Design Define R3| Dator 2: Phenom 9550@2,6Ghz | Gigabyte GA-MA790X-UD3P| ATI 3870 | 4GB DDR2 | 500GB HDD | Seasonic 600W | Cooler Master Elite 333 Bärbar: Acer eee 1000HE Kamera: Nikon D90
http://www.sweclockers.com/galleri/5337-hylla-bli-skrivbord

Permalänk
Medlem

Fan nu när man precis lära sig köra får man ställa om sig igen, började köra GT3 bilar igår och då ska man ju inte bromsa förrän man nästan når apex, så sjukt svårt nu när dom fixat fartkänslan.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

har också skickat förfrågan till klubben! tag: Platina legend

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra