Bra singelplayer spel

Permalänk
Medlem

Bra singelplayer spel

Tyvärr kommer jag behöva vara hemma i 1-2 veckor och behöver något att göra, så varför inte lira några bra singelplayer spel

Så rekommendera några singelplayer spel
Är öppen för alla typer av spel

Permalänk
Medlem

Får väl börja med att säga minecraft.

Survival-versionen såklart.

Visa signatur

Слава Україні!

Permalänk
Medlem

Kör redan det men blir små segt även med mods installerade

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wully:

Tyvärr kommer jag behöva vara hemma i 1-2 veckor och behöver något att göra, så varför inte lira några bra singelplayer spel

Så rekommendera några singelplayer spel
Är öppen för alla typer av spel

Mass Effect 1 och 2 borde räcka i en vecka om du gör allt som går att göra. Är konsolspel intressant? Har isf lite tips om du känner för att spela i soffan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haglund:

Mass Effect 1 och 2 borde räcka i en vecka om du gör allt som går att göra. Är konsolspel intressant? Har isf lite tips om du känner för att spela i soffan.

Sålde min xbox för en vecka så tyvärr funkar inte konsol spel :/

Mass effect spelen har aldrig intresserat mig tyvärr (samma sak med dragon age)

Permalänk
Medlem

Mm du gillar strategispel så har Total War spelen väldigt bra singleplayer kampanjer! Dem har jag spelat massor av timmar och jag är annars inte så mycket för singleplayer.

Visa signatur

Chassi HAF 922 | Mobo P67 Sabertooth | CPU i5 2500k | GPU Gainward GTX 970 | PSU Corsair HX 750 | RAM 2x8GB Corsair Vengeance 1600mhz | HDD 1TB + 2TB + 3TB | SSD Samsung 830 128gb | Cooler Zalman CNPS 9900 Max | Bildskärm 2x Dell U2312HM | Tangentbord G510 | Mus Corsair Ironclaw | Ljudkort ASUS Xonar D2X/XDT

Permalänk
Medlem

Att inte Baldurs Gate I & II kommer som första svar gör mig lite ledsen...

Om du tycker om rollspel med inte så stort fokus på dagens grafikhype

Visa signatur

Spelburk: Lian Li O11D XL | R9 Ryzen 5950X |
Phanteks Revolt X 1000W | EVGA RTX 3090 FTW3 Ultra | G.Skill 3600MHz 64GB RAM | Samsung 49" C49RG90
HTPC 1: Streacom F1C | AMD A-5600K | Crucial M4 64 GB | 8 GB RAM @ 1866 MHz
HTPC 2: Raspberry Pi -> Raspbmc

Permalänk
Medlem

Metro 2033 är sjukt värt att köra om du inte har gjort det

Permalänk
Medlem

Borderlands eller Dead Island är helt okej i SP, även om de är bättre i CO-OP

Visa signatur

System:\Dator\Spel>2600k¤5ghz_-_32Gb_-_MSI_3070.exe
System:\Dator\Lab>RaspberryPi_4_-_8Gb.com

Permalänk
Medlem

The witcher spelen är rätt bra .

Visa signatur

not so fast

Permalänk

Diablo II. Underbart.
Deus ex ser ju lovande ut också

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera gärna för svar.

Permalänk
Medlem

Borderlands,
Civ5,
RAGE,
NFS Shift 2,
Dead Island,
Deus EX Human Revolution...
Det finns så mycket att välja på!

Permalänk
Medlem

Mafia 1 & 2

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Medlem

Borderlands, redan avklarat
Deus ex, redan avklarat
nfs och andra liknande spel, nej tack klarar inte av dom på datorn

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wully:

Sålde min xbox för en vecka så tyvärr funkar inte konsol spel :/

Mass effect spelen har aldrig intresserat mig tyvärr (samma sak med dragon age)

OK. Jag tyckte heller aldrig att de var intressanta, tills jag tog mig lite tid att sätta mig in i dom. Det är pga. Mass Effect-beroendet som jag fick göra om en kurs på komvux förnåt år sen, de var helt enkelt så gripande att jag inte kunde sluta spela... och har man 2 veckor till övers vore det dumdristigt att missa Mass Effect..

Permalänk
Medlem

Monkey Island 1 & 2 ! Finns fan inget bättre! ;D

Visa signatur

CPU : AMD Phenom | X6 1055T GPU : NVIDIA Gtx 560ti Nätaggregat: Corsair TX850 Chassi: Fractal Design R4 Minne: Corsair 8GB Moderkort: Gigabyte GA-990FXA-UD3 Kylare: Zalman CNPS9900A Tangentbord : Key Tronic Mus : Razer DeathAdder 3500dpi

Permalänk
Medlem

Star Wars: Jedi Academy. =P Det är faktiskt smått underhållande.

Visa signatur

Intel i9 9900k | ROG STRIX Z390-F GAMING | Corsair 16GB 3000MHz | ASUS RTX 2080 Ti ROG STRIX GAMING OC | Fractal Design Define R6 | Corsair AX1200 | Corsair Hydro H115i RGB Platinum

Permalänk
Medlem

Might & Magic: Heroes VI - grymt kul omgångsbaserat strategispel, vill du komma billigare undan så fungerar ju alltid dek tre i serien.

Permalänk
Medlem

Säger Dead Island. 30-50 speltimmar om du inte stressar igenom spelet. Fina miljöer och mycket stämning. Älskar du som jag Zombie/apocalypse-genren är ju även det ett + i kanten.

Permalänk
Medlem

Singularity
Call Of Juarez (ettan)
Prey
Fallout 3 och New Vegas
Mass Effect 1 och 2
Dead Space 1 och 2
Bioshock
Resident Evil 5
Duke Nukem Forever

o.s.v.

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av Rosslan:

Att inte Baldurs Gate I & II kommer som första svar gör mig lite ledsen...

Om du tycker om rollspel med inte så stort fokus på dagens grafikhype

Hör denna kommentaren, Baldurs Gate är oslagbara om man kan se förbi bristerna i grafiken. Glöm inte expansionen på ettan då den förgyller storyn otroligt mycket. Så ska en expansion vara, inte några nya banor;)

Visa signatur

FD Define XL | Crosshair IV Formula | 1090T @ 4,1GHz | Corsair H70 PnP(insug) | 8Gb Corsair Vengeance @ 1600Mhz-ish | HD6970 2GB @ 925/1400 | Corsair AX850W 80+ Gold| F3 1TB | 3xG2420HDBL @ 6024x1080 Eyefinity | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser PC350 |

Dator

Permalänk
Medlem

Far Cry 1 & 2

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Europa Universalis 3?

Permalänk
Medlem

The Witcher 2
GTA IV
Mafia 2

Visa signatur

| Corsair HX850 | VTX3D HD5870 @ 900/1300 med Accelero Xtreme Plus | Corsair 4GB 1600MHz XMS3 | AMD 1090T BE @ 3,8 GHz med H50 GT 1450 PnP | HAF 912 Plus | ASUS M4A89GTD Pro/USB3 |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk

Half-life?

Amnesia:The Dark Descent, definitivt.

Permalänk
Medlem

Bara PC-spel som är aktuellt?
Annars kan jag tipsa om Dark Souls. Timmarna bara flyger iväg!

Visa signatur

#framtiden

Permalänk

Portal 2 och ettan om du inte spelat igenom det. Hmm, får se, det var en dags spelande. Därefter grindar du dig igenom Assassin's Creed medan du irriterar dig på hur repetitivt det är men spelar ändå eftersom det är bra story och ganska snyggt. Bioshock ger dig ca en dag. Medan du pausar för mat mellan spelsessionerna sitter du vi dator och äter tillsammans med Plants vs. Zombies. Det är ett bra casualspel men är jobbigt att spela för länge i streck. Då ska vi se, det var nästan en vecka. Till sist hämtar du hem en N64-emulator och tar dig igenom Ocarina of Time...igen.

Varsågod, en vecka av lycka ^^

Permalänk
Medlem

Några bra singleplayer spel jag kom på lite snabbt.

Grim Fandango
Vampire: The Masquerade - Bloodlines
Nox
Max Payne 1&2
System Shock 2
Deus Ex
Splinter Cell
Indigo Prophecy
DotT (Day of the Tentacle)
Hitman (alla)