Har problem med att aktivera, Battlefield 3 Limited Edition.

Permalänk
Medlem

kommer nog att sitta till jag somnar, vägrar ge upp

Visa signatur

CPU: i7 8700K@4.3Ghz med MSI Frozl R | GPU: MSI GTX 1080 Gaming | MB: MSI Z370 Gaming+ | PSU: EVGA 650W GQ | RAM: G.Skill Ripjaws 16GB@3000Mhz | DISK:Samsung 970evo m.2 250GB | SSD Samsung 850evo 250GB | Skärm: AOC 32" 1440p@75Hz | Input: Asus Cerberus2+Razer Diamondback | Audio: Razer Megalodon

Permalänk
Avstängd

Origin / EA

Visa signatur

Dator:
CPU: Intel Sandybridge Core i7 2600k @4,5ghz 1.38v | GPU: HIS 6970 @ 960/5000 | RAM: Corsair Vengance 8gb @ 1600mhz MOBO: ASrock z68 mITX HT CHASSI: Silverstone Sugo SG08.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Hmm, jag har kunnat spela hela dagen non stop, men nu fick jag det där meddelandet och vågar inte prova en server

Permalänk
Medlem
Skrivet av andyboy88:

- Väntat några år... (check)
- Bytt moderkort, CPU, RAM (check)
- Förbokat BF3 (check)
- Fixat Origin konto innan (check)

=

Döds hjulet från EA...

+ 1

Permalänk
Avstängd

Jag fick också detta, varför lägger dom ner kompetens på att skapa ett felmeddelande när dom bara kan starta om servern och fåigång skiten igen?

Visa signatur

Dator:
CPU: Intel Sandybridge Core i7 2600k @4,5ghz 1.38v | GPU: HIS 6970 @ 960/5000 | RAM: Corsair Vengance 8gb @ 1600mhz MOBO: ASrock z68 mITX HT CHASSI: Silverstone Sugo SG08.

Permalänk
Medlem

har också problem som 99% av alla andra har. detta var inte oväntat. någon som köpte WoW när de kom? tog många timmar att få igång det. dom flesta kom in efter ca 5 dagar.

man tycker att det kunnat skötas smidigare. men med tanke på att xxxxxxx antal sitter och gör detta samtidigt får man nog räkna med att de tar ett tag.....

Visa signatur

| MSI 890FXA-GD65 | AMD Phenom II X6 1100T Black Edition 4.0Ghz | Corsair H80 | Corsair Venegeance 16 GB 1600Mhz | Radeon 7970 Accellero Xtreme CF | Crucial m4 SSD 128gb x2 + 4TB | CM 1000w 80+ Gold | 14 tysta kylfläktar | NZXT H2 Midi Tower | w10 |

Permalänk
Medlem

Nu började "bollen i cirkeln" att snurra igen efter 25 min.... hurra!
Framsteg

Ölen tar slut lite väl fort när man väntar och e förbannad !

Visa signatur

NZXT H2 Vit| i7 2600 + Hyper 212 | Fractal Design Newton R2 650W | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | G.Skill Ripjaws X 2x4GB | SSD A-Data 511 120 GB | 1TB WD Caviar Blue | Gigabyte GTX670 Windforce 3X OC | 2 x DVD | Corsair Vengeance K60 & Razer Imperator & Steelseries Siberia V2 USB

Permalänk
Medlem

haha tänkte precis köpa bf3, gick ju sådär bra. Både swedbank och origin nere.

Så tar man en titt på sweclockers och upptäcker att typ 80% av alla trådar består av bf3/origin problem

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheGiant:

Nu började "bollen i cirkeln" att snurra igen efter 25 min.... hurra!
Framsteg

Ölen tar slut lite väl fort när man väntar och e förbannad !

Haha, för fan helt exakt så det är för mig

Visa signatur

Stationär:[i7 9700K med Corsair H115i Pro] [Asus ROG STRIX Z390-F Gaming] [16gig Corsair Vengeance LPX] [ASUS GeForce RTX 2070 ROG STRIX OC] Laptop: [MSI GE73VR]

Permalänk
Medlem

arboC: Det är bra, vägra ge upp. Du blir som kille i Segelsällskapsresan som försöker få igång båtmotorn hela filmen men plötsligt händer det.

Själv ger jag upp och får försöka i helgen istället.

Visa signatur

Här sitter jag och känner in rummet och spelar dataspel.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

CPU: I7 8086K MOBO: Asus Rog Strix Z370-F GAMING PSU: Corsair HX850i 850W GFX: ASUS eForce RTX 2080 Ti 11GB DUAL OC DISC: M.2 960 RAM: 16 Gig Corsair 2666Mhz DISP: Predator XB1 27" gaming XB271HU CASE: Fractal Design Define R6 OS: Win 10 x64

Permalänk
Medlem

BUUUUUUUUUUUUUU! Gå och trolla någon annan stans!

Visa signatur

Stationär:[i7 9700K med Corsair H115i Pro] [Asus ROG STRIX Z390-F Gaming] [16gig Corsair Vengeance LPX] [ASUS GeForce RTX 2070 ROG STRIX OC] Laptop: [MSI GE73VR]

Permalänk
Medlem

och där drog swedbank igång

Permalänk
Medlem

Tjenare, har hållt på ett tag med installationen och måste säga att jag är ganska besviken, När jag startade installationen började den ladda ner origin, när den var klar och jag skulle köra igång poppade det upp en ruta som sa att jag var tvungen att gå in på origin och hämta hem nyaste versionen, jaha.. När väl det var gjort skulle man försöka ta sig in på sitt gamla acc (EA-acc som tydligen konverterats till Origin). Självfallet kom jag ej ihåg lösenordet så jag tryckte på knappen som skulle skicka verifering till min mail. Kopierade och pastade in verifieringskoden varpå den sa att acountet jag skulle verifiera inte fanns ?! Gick tillbaka deletade och matade in på nytt, varpå jag fick svaret att det var fel veriefiering. Testade fram och tillbaka, fixade nya verifieringskoder men ingenting funkade så jag gjorde ett nytt email-acc som jag kunde regga ett origin till. När jag väl kommer in på origin kan den inte hitta sidan man skall aktivera spelet på. Får också detta sidladdningsfel, drygast av allt är ju att man inte ens har fått börja installera spelet än, GAH! Tråkigt att man inte ens får installera singleplayerläget, haha det är såhär man tackar folk som så snällt köper spelet lagligt. ^^

Permalänk
Medlem

Det kan ändå inte vara en nyhet för dem att intresset för spelet skulle vara sjukt stort, de borde varit bättre utrustade. Jag hade byggt upp väldigt höga förväntningar, och nu kändes det lite som om någon stack hål på min ballong...

Permalänk
Medlem
Permalänk

Samma här jävla snurrande hjul får damp...
Sen så kommer det upp att man kan skriva in sen 3 sekunder senare "ERROR" fan vad arg man blir

Permalänk
Skrivet av M89:

Hahaha EA = Endless Activation

hahahahaha

första gången jag förbokade ett spel... och ja... var värt det

Visa signatur

i5 3570K 3,4GHz | Noctua NH-C12P SE14 | Cooler Master HAF XB EVO | Asus MAXIMUS V GENE | G.Skill 8GB 1600Mhz Ripjaws X | FD Newton R2, 800W 80+ Modulär | MSI Radeon R9 280X 3GB | Samsung SSD 830 256 GB | www.muforce.se - Quake Live clan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frrla:

har också problem som 99% av alla andra har. detta var inte oväntat. någon som köpte WoW när de kom? tog många timmar att få igång det. dom flesta kom in efter ca 5 dagar.

man tycker att det kunnat skötas smidigare. men med tanke på att xxxxxxx antal sitter och gör detta samtidigt får man nog räkna med att de tar ett tag.....

WoW releasen va en fredag (om jag inte minns fel) kom hem efter jobbat natt och installerade, aktiverade, skapade gubbe och gick i säng... kl 17 så surrade ag med en polare som tagit ledigt från jobbet, det hade vart nere hela dagen....

Det kom upp på kvällen men va egentligen inte spelbart efter 5-6 dagar

Visa signatur

problem händer, adelsmärket är hur man löser dom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GreddarN:

Samma här!

Skrivet av arboC:

Har redan gått förbi ett antal sådana meddelanden,men sitter ändå och försöker

Skrivet av BooliBoo:

arboC: Det är bra, vägra ge upp. Du blir som kille i Segelsällskapsresan som försöker få igång båtmotorn hela filmen men plötsligt händer det.

Själv ger jag upp och får försöka i helgen istället.

Har tagit ledigt imorgon.........fan om det inte fungerar då

Visa signatur

CPU: i7 8700K@4.3Ghz med MSI Frozl R | GPU: MSI GTX 1080 Gaming | MB: MSI Z370 Gaming+ | PSU: EVGA 650W GQ | RAM: G.Skill Ripjaws 16GB@3000Mhz | DISK:Samsung 970evo m.2 250GB | SSD Samsung 850evo 250GB | Skärm: AOC 32" 1440p@75Hz | Input: Asus Cerberus2+Razer Diamondback | Audio: Razer Megalodon

Permalänk

Här trodde jag att det var för att jag körde via mobilen när jag skulle aktivera som det inte gick men det är alltså fler det inte går för.
Bra jobbat EA. Jävla piss-Origin.

Visa signatur

Hayabusa T3 | Venum Elite Evo | UFC Venum Pro Line

Permalänk

feck!

Är en väldigt liten ledsen pojke just nu

Visa signatur

| Workstation: Intel Core i5 2500K @ 3.8GHz | ASRock P67 Extreme4 GEN 3 | SLI KFA2 GTX570 | 8174MB DDR3 1600Mhz | CM Haf 922 | H40 | 3ST 200mm Bled 3ST 120 mm Rled
| HTPC Intel Core i5 2300 | MSI H61MU-E35 REV B3 | 4096MB DDR3 1333Mhz | 2TB Western Digital Caviar Black | Power Color 4870 | Antec Fusion Remote Svart/Silver
| 2 Notboks Vpro i5 |one for the wife and one for my work.

Permalänk
Medlem
Skrivet av _NsMs_:

Nej, det tar ju tid att byta skiva och installera också.. Jag kanske råkade byta ut ett b mot ett g Men fort gick det.

He he jag vet, bara nått jag roade mig själv med. aha är på jobbet nu så förhoppningsvis får jag spela lite när jag kommer hem 5 på morgonenså

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Corsair 800D | i7 2600K | Asus P8P67 DELUXE | 8 Gb 1333MHz | XFX 7970 | Corsair SSD 120GB | AX 850W 80+ G| Vattenkylt

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeaD:

BUUUUUUUUUUUUUU! Gå och trolla någon annan stans!

Bara posta vad folk Rage modar i Eas forum ;D

Visa signatur

CPU: I7 8086K MOBO: Asus Rog Strix Z370-F GAMING PSU: Corsair HX850i 850W GFX: ASUS eForce RTX 2080 Ti 11GB DUAL OC DISC: M.2 960 RAM: 16 Gig Corsair 2666Mhz DISP: Predator XB1 27" gaming XB271HU CASE: Fractal Design Define R6 OS: Win 10 x64

Permalänk
Medlem

Samma här. Men vi som köpte Dead Island är ganska härdade antar jag, men detta ska inte få hända!

Permalänk
Medlem

Jag hatar EA.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Man kan inte uppfinna hjulet och sedan säga att alla ska gå

Permalänk
Medlem

Det alla redan vet

Update:

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk

Samma skit hjul -.-