Permalänk
Medlem

Q3 CPMA

Tjena!

Jag fick för mig att installera Q3 CPMA för någon dag sen, det var så galet länge sedan jag spelade.
Problemet är att jag inte har några kompisar som direkt spelar. Jag har lirat lite på Lanvegas public, men inte så många som är aktiva.

Så jag undrar om det finns några där ute som fortfarande spelar? Och möjligtvis om ni har något tips på en svensk server?
Utländska går också bra såklart, bara det är bra uppkoppling.

Tack så mycket på förhand.

HanQ

Visa signatur

Vinnare gör inte annorlunda saker, vi gör saker annorlunda.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HanQ:

Tjena!

Jag fick för mig att installera Q3 CPMA för någon dag sen, det var så galet länge sedan jag spelade.
Problemet är att jag inte har några kompisar som direkt spelar. Jag har lirat lite på Lanvegas public, men inte så många som är aktiva.

Så jag undrar om det finns några där ute som fortfarande spelar? Och möjligtvis om ni har något tips på en svensk server?
Utländska går också bra såklart, bara det är bra uppkoppling.

Tack så mycket på förhand.

HanQ

Fick samma fundering nyss. q3.playground.ru:27967 är fortfarande folk på. Brukar jag alltid köra på.

Visa signatur

intel i7 920 @ 4000Mhz / Asus P6T Deluxe V2 / Corsair 6GB DDR3 Dominator @ 1600Mhz / 2st Gigabyte 460 GTX 1GB @ 850/1700/4400Mhz SLI / HDD1: Corsair Force 120GB HDD2: WD Black 1TB / Antec Twelvehundred / Corsair 750W HX / Win7 64Bit SWE

Permalänk

Jag spelade inte CPMA, men däremot efreeze. Den enda modden som jag fastnat för. Finns en liga som fortfarande kör, men det börjar försvinna fler och fler spelare. Så det blir kanske cw en gång i veckan som mest.

Visa signatur

Nätverk, datorer och F1

Permalänk
Medlem

jag brukar lira på granis.mine.nu 1v1 och om jag vill lira ca så är det okidoki servern - 213.163.64.115:27960

Fortfarande många som lirar, synd att master serverlist är nere. Jag är på jakt efter installationsfilerna och undrar om jag kan lira på min 64-bitars windows. Borde gå men inte hittat info om det ännu.

ses på servarna, jag är Aki

Permalänk
Medlem

lirar också på okidoki ibland

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.