Permalänk
Medlem

Battlefield 3
och dessa från steams halloweenrea, lite tröstshopping medans BF3 inte fungerade igår

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem

Blev ännu ett PS2 spel

Devil May Cry 3 för 44kr! Man tackar!

Permalänk
Medlem

Dirt 3.
Går inte att starta, inte heller efter byte av spelet.
Har inga problem att installera något annat spel. Utvecklar man ett såpass stort spel så tycker jag att man borde anstränga sig lite mer att se till att folk faktiskt kan installera och spela det.

Hursomhelst, nästa inköp blir alldeles strax Skyrim. Det lär inte göra mig besviken.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperT:

Dirt 3.
Går inte att starta, inte heller efter byte av spelet.
Har inga problem att installera något annat spel. Utvecklar man ett såpass stort spel så tycker jag att man borde anstränga sig lite mer att se till att folk faktiskt kan installera och spela det.

Hursomhelst, nästa inköp blir alldeles strax Skyrim. Det lär inte göra mig besviken.

Jag har haft problem då det inte kommit längre än splash bilden på dirt 3, jag löste det genom inaktivera steam gemenskapen i spelet, har du inte det kopplat till steam på något sätt testa kopplaur extra saker som usb kontroller och så, vet att dirt 3 strular för väldigt många

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk

Limbo och S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl

Visa signatur

| Corsair 800D | AMD Phenom II 965BE @ 3.7 | Corsair AX 1200 | Corsair Vengeance 2x4gb | Asus Crosshair V Formula | Asus 6970 DC II | WD Black 1TB |

| Sennheiser 360 | BenQ XL2410T | Logitech G19 | Ace Edge 3200 |

Permalänk
Medlem

BF3 Limited Edition

Permalänk
Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem

Vet vara taskig. Men BF 3 ska spelas på PC:)

(Bil inte förbannad på mig, läs det med en portion humor).

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

BF3, till PC som alltid.

Permalänk
Medlem

Nation Red.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Skrivet av Broken-arrow:

Vet vara taskig. Men BF 3 ska spelas på PC:)

(Bil inte förbannad på mig, läs det med en portion humor).

jo jag vet, men har inte en pc som pallar trycket atm är själv PC fps spelare men pengar fick gå till annat och en ny burk blev det inte, fick bli en netbook istället tills det finns mer kirr i kassan att fixa sig en riktig rigg så får ps3 versionen duga "den duger i krig"

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem
Skrivet av adrian_cool69:

jo jag vet, men har inte en pc som pallar trycket atm är själv PC fps spelare men pengar fick gå till annat och en ny burk blev det inte, fick bli en netbook istället tills det finns mer kirr i kassan att fixa sig en riktig rigg så får ps3 versionen duga "den duger i krig"

I för sig:) annars kan du ju köra på netbooken;)

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Köpte Bioshock 2 och Amnesia på Steams rea.

Dock så undrar jag hur fan jag inte har kunnat köpt bf 3 än.. Har lust att beställa på dustin för 307 kr eller vad det var..
Fast man kanske ska vänta och snåla nån tia för att köpa det på expertus; http://www.expert.se/webapp/wcs/stores/servlet/Product1_10151...

*edit*

Fuu läste nu att "Kampanje gjelder 24.10.11 – 30.10.11" .. blir nog dustin i alla fall.

Permalänk

BF3 på origin enkelt å bra

Permalänk
Medlem

Blev 2 köp idag

Först:

Sedan så blev det ett köp av indie bundlen på www.indieroyale.com
Så dessa tillkom till samlingen:

Allt för strax under 60 riksdaler

Permalänk
Medlem

Tackar så sjukt mycket för tipset! Älskar när de har sånna indie bundles! Köpte det för jag ville ha sanctum och ares framförallt, men samtidigt stödjer man ju spelindustrin så lätt värt det.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk

Förhandbokade Skyrim förra veckan! (PC givetvis)

Permalänk
Skrivet av Knaspiller:

Förhandbokade Skyrim förra veckan! (PC givetvis)

Var? Själv förhandsbokande jag på webhallen men jag tror jag ska göra det på gamestop istället, där får man en fet guide med som bonus vid förhandsbokning.

Permalänk

Battlefield, såklart.

Visa signatur

Workstation: i7 6800k, nVidia GTX 1070 8GB, 32 GB Ram.
Bärbar: Dell XPS13, i7@2600Mhz, 8 GB, QHD+.
Filserver: Gammal U36SD i5. Inbyggd UPS :-P
Pad: Asus Vivotab Smart.
Battlefield 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av sh4dy_05:

Tackar så sjukt mycket för tipset! Älskar när de har sånna indie bundles! Köpte det för jag ville ha sanctum och ares framförallt, men samtidigt stödjer man ju spelindustrin så lätt värt det.

Kan inte mer än hålla med
Tvekade inte ens när jag såg att Sanctum var med. Snubbarna går på samma program som polaren fast någon årskull äldre, så klart man ska sponsra lite

Permalänk
Medlem

Halva priset jämfört med steam, och det utan några rabatter

De hade dock slut på nycklar så jag hoppas att de får in dem snart. Köpte härifrån http://www.cjs-cdkeys.com/

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem

senast var det bf3 le från komplett och mw3 från webhallen

Permalänk
Medlem

Det senaste från http://www.humblebundle.com/ ,men bara ett spel så här långt. (alpha stadie)

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

Permalänk
Skrivet av ToJa92:

Halva priset jämfört med steam, och det utan några rabatter
http://i.imgur.com/lJ0Ms.png

De hade dock slut på nycklar så jag hoppas att de får in dem snart. Köpte härifrån http://www.cjs-cdkeys.com/

Ställen där man köper nycklar ska i många fall vara stulna nycklar så vitt jag vet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Ställen där man köper nycklar ska i många fall vara stulna nycklar så vitt jag vet?

Väldigt tveksam till det, snarare att det är ryska/östeuropeiska nycklar som säljs. Sen finns det ju alltid rötägg bland sidorna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Ställen där man köper nycklar ska i många fall vara stulna nycklar så vitt jag vet?

Om inte annat så har jag ju nyckeln inskannad, så då är det inga problem att bevisa att jag "köpt" spelet i butik. Om de nu inte kräver ett kvitto också, men det har jag aldrig hört.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem

Fick mitt MW3 från Webhallen idag. Gratis.

Permalänk
Skrivet av aluminium:

Fick mitt MW3 från Webhallen idag. Gratis.

1. Varför gratis?

2. Går det spela än även fast det inte släpps förens om några timmar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

2. Går det spela än även fast det inte släpps förens om några timmar?

Nej inte på PC i alla fall. Om steam har rätt så ~kl 08:00 imorgon

Visa signatur
Permalänk

BF3 och Mw3 till PC från webhallen