Permalänk
Medlem
Skrivet av Grotte:

Tycker väldigt mycket om Battlefield! Tycker det är väldigt stor skillnad mellan detta och Call of Duty, som är ett väldigt städat och strömlinjeformat FPS spel som går mycket ut på vem som ser vem snabbast.
Battlefield känns mycket mer som en krigssimulator, kaos överallt, man vet aldrig när det kan rulla in en tank från ingenstans och göra dagen sur, och inget annat spel har gett mig den känslan som man får när man ligger ner, skott flygande över huvuden, rök överallt och folk dör omkring en som flugor. Har inte haft några problem med varken Battlelog eller Origin som inte lösts av omstart av min webbläsare. Kampanjen har jag inte spelat mer än fem minuter, varför slösa sin dyrbara tid på någonting som inte är multiplayern?

Håller med, väldigt kul spel.. men banorna känns fortfarande inte lika stora som BF2.. större hade varit nice.. annars älskar jag spelet!

Visa signatur

My rig 144hz 1440p 27" samsung g5, xfx 6950xt, 11900K, TM Peerless assassin,Gigabyte z590 UD, 32GB 3200MHz Vengeance, 1tb nv2, 2TB SSD 4TB HDD, corsair750 vengeance, Lancool 215.
backup 144Hz AOC 1080p, zotax rtx3070 8gb, i7 10700K,corsair H60 , B560 Auros, 16GB 3000MHz, 500GB a2000 + mer lagring, Seasonic 650 gold, phantek p300 Laptop Lenovo Legion 5, 2060, 4800H, 16GB, 1,5TB NVME HTPC 3060, 10400F, 16GB, 500GB NVME, 960GB A400 3rd PC rtx3050, ryzen 5500, stock cooler, 16GB 3200, 1tb Samsung PM9A1, 2TB HDD,seasonic 550w gold, Mission SG1 chassi

Permalänk
Skrivet av Prison-Mike:

Ultra är en jävla gimmick... Knappt någon skillnad mellan High och Ultra, bortsett från att skuggorna är "lite" skarpare, men inget mer. Tycker det är så roligt att se totalt okunniga idioter, som tror att "de är något" för att de kör "MAXXXED OUT BABY"... haha, väx upp för fan!

Ps. Säger inte att du 'skryter' om det, du kanske bara frågade någon, men till andra som tror något om Ultra, det är till dem som min post är menad till..

Så här låter det från en som inte har en rigg för det. Fram för allt om man ska köra Ultra så bör man ha en bra IPS skärm. Det ser bara sunkigt ut på en budget TN.

Permalänk
Medlem

Varför finns det inte filter alternativ för lösenord??!?!?!?! Varför har man quick match som försöker skicka in en på en server som kräver lösenord?!?!? VAR ÄR LOGIKEN?!?!?

EDIT: Bra support http://i1196.photobucket.com/albums/aa420/RohanAirsoft/Easupp...

Visa signatur

i5 3570k 3.4GHz | GTX 780 3GB | Corsair 8GB RAM | Intel 520 120GB SSD | Samsung 840 Pro 512GB SSD | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm | Corsair CX 600W | MSI Z77-GD55 1155 | Fractal Design R4

Permalänk
Medlem

Bra!

Visa signatur

Asus P&T se l I7 930 @ 4ghz l Corsair h70 2x silent typhon 1850 l 6 Gb Corsair XMS3 l G500 l Anatec sonta II l Sparkle 250 gts 512 l Corsair 750w l

Permalänk

Råkade just se en trailer på en kommande film http://www.imdb.com/title/tt1591479/ och jag tänkte bara på en sak när jag såg den och slutet var lite av en överraskning och filmen verkar riktigt intressant.
http://www.youtube.com/watch?v=Jgy4YRTaKLo kanske spoiler så se den inte om vanliga filmtrailers räknas som spoiler, annars kommer en trevlig bild 2:35.

Visa signatur

An application program (sometimes shortened to application) is any program designed to perform a specific function directly for the user or, in some cases, for another application program.
https://www.userbenchmark.com/ Talar om vad du har!

Permalänk
Medlem

Fyfan vad anus! Körde Seine Crossing 64 players, satt i tanken med 30/0 i stats, då blir jag DCad och alla poäng försvinner... kollar awards, inga från den matchen... VAD I HELVETE DICE?!?=!?!?

Visa signatur

i5 3570k 3.4GHz | GTX 780 3GB | Corsair 8GB RAM | Intel 520 120GB SSD | Samsung 840 Pro 512GB SSD | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm | Corsair CX 600W | MSI Z77-GD55 1155 | Fractal Design R4

Permalänk
Skrivet av Wedes:

Fyfan vad anus! Körde Seine Crossing 64 players, satt i tanken med 30/0 i stats, då blir jag DCad och alla poäng försvinner... kollar awards, inga från den matchen... VAD I HELVETE DICE?!?=!?!?

Man får poängen iaf fast man blir disconnectad, iaf jag. Man brukar få poängen när matchen är slut, eller lite senare ändå. Det uppdateras inte på en gång. Jag har iaf fått mina poäng varje gång. men man får inte poäng om spelet kraschar.

Visa signatur

Chassi: Cooler Master Stryker Nätaggregat: Corsair AX750
Moderkort: Asus Maximus X Code Processor: i7-8700K Kylare: Corsair H100 RAM: G.Skill TridentZ RGB 3000Mhz
Grafikkort: GTX 1080 SSD: OCZ Agility 3 240GB HDD: WD Green 2TB

Permalänk
Avstängd

Bra spel, mycket dåligt system tyvärr. Inte lika bra som när BF2 kom, men helt klart bättre än BC2

Permalänk
Medlem

Från att vara helt förtrollad i början av releasen den 27'e så blir jag nu mer och mer besviken på BF3.
Hade jag för höga förväntningar kanske, jag vet inte. Tycker BF2 är ett toppenbra spel även om det har många brister och jag hade kanske ett hopp om att BF3 skulle levereras som en uppföljare.
Det är mycket som saknas och mycket som är dåligt i BF3 men det finns också mycket bra.
Hoppas DICE tar till sig vad alla BF-fans har att säga till om, det finns många stora buggar/missar som spelare är eniga om att det bör åtgärdas.
Så mitt hopp ligger i att BF3 kommer bli ett kanonspel när det får uppdateras lite.
Dock finns en stor oro i att DICE inte kommer förstå att det handlar mer om spelkänsla än att det ska vara så mycket lull lull som möjligt med destruction-realism, m.m..

Så i skrivande stund måste jag svara Branus på topic "Battlefield 3 Bra eller Anus".
Det är underhållande ibland men fruktansvärt dåligt många gånger.

DICE ge oss en slät och fin FPS-shooter där enskild skill och teamwork går hand i hand.
Vi vill leka krig i skogen och på fälten där det kräver en stadig hand, logiskt tänkande och iskalla nerver.
Vi vill inte springa på boda borg där det handlar om att inte nudda golv och smidigt ta sig igenom hinder.

Permalänk
Medlem

Det här var intressant... Joinade en server och spelet bestämde sig för att starta campaignen istället :S

Visa signatur

i5 3570k 3.4GHz | GTX 780 3GB | Corsair 8GB RAM | Intel 520 120GB SSD | Samsung 840 Pro 512GB SSD | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm | Corsair CX 600W | MSI Z77-GD55 1155 | Fractal Design R4

Permalänk
Medlem

Bäst FPS jag spelat sedan CS

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?