Hörlurar med kontroll till iPhone

Permalänk
Medlem

Hörlurar med kontroll till iPhone

Tjena. Jag söker ett par nya hörlurar till min iPhone och på önskelistan står att det inte får vara in-ear och att jag ska kunna pause/play/next med kontrollen på sladden, om det råkar sitta en mic på kontrollen så är det bingo dingo.

Jag tänkte att det kunde finnas någon här som har bra tips på märke och modell. Om någon vet av ett par typ avsugnings-sköna in-ear pluggar kan det eventuellt vara intressant, annars ser jag helst att det är kåpor eftersom jag får ont i örat efter längre tids lyssnande med pluggar.

Tack på förhand för visat intresse.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Cisco - Linux - VMWare
-- Citera mig om ni vill få återkoppling --

Permalänk
Medlem

Urbanears!!
http://www.netonnet.se/art/ljud-och-musik/horlurar/slutna/urb...

- Finns i mängder av färger
- Mic på sladden
- Styra musik ( Byta låt play/pause spola och säkert mer)

Sköna som fan och jävlar gött ljud!

Köpte ett par vita till min nya vita 4S !

Skrivet av deegan:

Tjena. Jag söker ett par nya hörlurar till min iPhone och på önskelistan står att det inte får vara in-ear och att jag ska kunna pause/play/next med kontrollen på sladden, om det råkar sitta en mic på kontrollen så är det bingo dingo.

Jag tänkte att det kunde finnas någon här som har bra tips på märke och modell. Om någon vet av ett par typ avsugnings-sköna in-ear pluggar kan det eventuellt vara intressant, annars ser jag helst att det är kåpor eftersom jag får ont i örat efter längre tids lyssnande med pluggar.

Tack på förhand för visat intresse.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

// Pengar är till för att göras åt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BellAtoR:

Urbanears!!
http://www.netonnet.se/art/ljud-och-musik/horlurar/slutna/urb...

- Finns i mängder av färger
- Mic på sladden
- Styra musik ( Byta låt play/pause spola och säkert mer)

Sköna som fan och jävlar gött ljud!

Köpte ett par vita till min nya vita 4S !

Man tackar för tipset, dom är lite fulsnygga så det får bli ett par såna.

Visa signatur

Cisco - Linux - VMWare
-- Citera mig om ni vill få återkoppling --

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk

Koss portapro 4 iphone !

Permalänk
Medlem
Skrivet av knubbsalen:

Koss portapro 4 iphone !

Håller med.

Visa signatur

Asus gtx1080, i5 3570k@4.2 ghz, 16gb dominator 1600mhz, Gigabyte z77ud5h Mobo, Zalman 850 PSU.

Permalänk
Medlem

Ok så jag köpte inte ett par Urbanears utan jag fick dom i Julklapp istället. Och för dom som funderar på ett par Urbanears Plattan har jag egentligen bara en sak att varna för.

Lurarna som länkas till i 2:a posten har ingen volymkontroll, att byta låt och prata i telefon med dom funkar alldeles utmärkt men det finns ingen ljudkontroll på dom. Istället får man slänga ut 60kr till på ett par Urbanears Plattan PLUS om du vill ha volymkontroll. Jag blev väldigt förvånad när jag inte fann +/- på den lilla kontrollen och efter lite bläddrande i det medföljande produktbladet / reklambladet så var gissningen ett faktum: Det som redan på Walkman(tm) tidens glansdagar var en självklarhet är i Urbanears värld ett tillval, volymkontroll != standard. Däremot är Mikrofon det vilket man skulle kunna tycka borde vara tillval till skillnad från volymkontroll som för mig anses vara självklart.

Så det blir ånger på den Julklappen och istället köper jag mig ett par såna här.

Visa signatur

Cisco - Linux - VMWare
-- Citera mig om ni vill få återkoppling --

Permalänk

Koss iporta PRO, använder ett par själv och är mycket nöjd. Det enda jag tycker är dåligt är att man inte kan ändra volymen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|Silverstone Fortress II|Intel i5 2500k @ stock|Asus Maximus IV Extreme B3 Intel P67|CM V8|Gainward GTX 570 Phantom|Corsair Vengeance 2x4|Corsair HX 750|Iphone 4 16 Gb|Nokia Lumia 920|Macbook Air 13" 2012 8 gb|