söker Battlefield 3 klan eller en kompis att spela med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Peacerich:

Gäller inte det bara videochatt? Eller har jag helt fel nu?

Jag vet inte har inte använt skype så mycket

Visa signatur

[B]Cooler Master HAF 912 Plus ● I5 Quad 2500k @ 4,8GHz ● Antec Kühler H2O 920 ● Asus P8Z68-V Pro ● Asus gtx 560 ti OC SLI ● 500GB Western Digital Caviar blue ● Seagate Barracuda 3TB ● Corsair 8GB CL9 1600Mhz XMS3 ● Fractal Design Newton R2 modular 800W [U]

Permalänk
Medlem

Jag har inget headset så teamspeak kan jag inte vara med i men kan ju använda chat i BF

Visa signatur

Citera för svar
|i7-920|Asus P6T SE|Asus DCII HD 6970|12GB G.Skill 1600MHz|Intel X25-M 80GB|Asus Xonar Dx|Fractal Design Newton R2 650W|Noctua NH-U9B SE2|Fractal Design Define R2 Titanium USB3 mod|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacccuu:

Vad har du för nick? m1ntos finns inte

Nä, jag bytta. Glömde kanske säga det, heter Entalpi nuförtiden.

Visa signatur

Ingen part kan vinna eller förlora en diskussion, då en diskussion är för gruppens gemensamma utveckling kring ett ämne.
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Medlem

Lägg gärna mig på battlelog.
Gillar att spela taktiskt och att försöka samarbeta som ett bra team.
Vore grymt nice att få ihop en väl fungerande squad.

Kommunicerar gärna över skype eller teamspeak.
Har även en polare som är med då och då (försöker fortfarande hypa honom på BF3)

Mitt battlelog namn är DuaneLeeEvans.
Spelar sporadisk alla möjliga dagar i veckan och olika tider.

Mvh
Robin

Visa signatur

Mitt portfolio: www.DuaneLee.se

Permalänk
Medlem

lägg till wdac till er krigar lista

Visa signatur

|Workstation: AMD Ryzen 9 7900X 4.7GHz | ASRock X670E | AMD Radeon 7900 XT | 32GB DDR5 | NVMe 2.0TB | HDD 4.0TB |
|VMware rig: AMD Threadripper 2920x | ASUS PRIME X399-A | 24GB DDR4 | 10TB Storage |
|HTPC: AMD Ryzen 3 2200G 3.7 GHz | Gigabyte B450M DS3H | Radeon Vega 8 | 8GB RAM | SSD 120GB | *Test rig för div Linux distar, drivers m.m.

Permalänk

Pentivarg är bara att lägga till om man har lust. Fast en mic server hade ju klart varit bra.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

GTX 1080 , acer XB270HU G-sync, i2600k @4600, ssd

Permalänk
Medlem

Adda ToXxIcFlAmE om ni vill köra en runda jag brukar spela med mina polare lite då och då så är bara hoppa in i squaden med oss

Permalänk
Medlem
Skrivet av KandZor:

Adda ToXxIcFlAmE om ni vill köra en runda jag brukar spela med mina polare lite då och då så är bara hoppa in i squaden med oss

Kan du spela bf3 nu? Ja kommer inte in på någon server, eller min polare. Vi vill lira. Pausat 2 dagar sen nu funkar de inte =S

Visa signatur

Intel I7 6700k, Asus Z-170 PRO, 32GB 2666mhz Corsair VENGEANCE LPX, EVGA GTX 1080 CLASSIFIED, Corsair AX 850, Crucial mx100 512GB

Fraktfritt Inet

Permalänk
Medlem

söker

Hej jag söker spelare till en bf 3 clan bara höra av dig till min email djsyntetic11@hotmail.com

Permalänk
Medlem

skickade en vänförfrågan

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk
Medlem

Jag har två vänner som spelar, ibland med ena och ibland båda, inte ofta då alla studerar men när vi väl spelar så är det relativt seriöst med sammanhållning och taktiker m.m, skype är ett måste.

Om någon känner att ni vill joina vår lilla squad (som i prinip alltid får ace squad btw ) så kan ni skicka Origin-nick och Skypenamn Behöver 1-2 till spelare eftersom alla inte kan spela samtidigt alltid

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem

Annars finns ju sweclockers server med tillhörande mumble brukar vara ett tiotal inne på kvällarna.

Permalänk

Adda mig

Hestfaen

Har mumble server 24/7 drunk.no-ip.org pass gaylord

Visa signatur

-Mjau?

Permalänk
Medlem

söker

Gör en ny tråd söker bf3 spelare har egen 64 server och söker många spelare för seriöst clan lir och för dom som gillar att spela för att det e roligt adda min orgin namn e adolfsson-johan

Permalänk
Medlem

söker också någon/några att spela BF3 med adda superstar-ghp om du är sugen

Permalänk
Medlem

Jag är med i den här clanen http://www.oho-clan.com/ , vi söker spelare
Vi har en rankad spelserver med 64 slot och teamspeak , som behöver befolkas.
Clanen är en chilli clan (spela för att det e roligt)

Permalänk
Medlem

jag är ute efter att köra med någon vettig, och ganska seriöst har addat dig

Permalänk
Medlem

Tjo! Om ni är sugna att tjöta med [Wolf] går det alltid joina vår eminenta TS3 server under IP: ts3.seamount.se .
När vi väl är inne och gamea så sitter vi där, väl mött.

Visa signatur

/ Uttifanten

Permalänk
Medlem

adda kazaf13 både på battlelog o skype (är ganska ny på bf så...)

Permalänk
Medlem

adda Lappfan1
Har även en egen server

Visa signatur

LULE HOCKEY
PC: Gigabyte G1.Sniper 2, Intel i7 2600K@4.5, Noctua NH-D14, ASUS GTX580 DirectCUII@925/1850/2100, OCZ Agility SSD + 1Tb HDD, G.Skill Sniper 8Gb 1866Mhz. Allt sitter i ett HAF X Chassi. Sennheiser PC360, Qpad 5k samt 6Gv2
Piguah @battlelog (CliQue.bf3 8v8, 5v5: Mix)