Laddat ner bonus MWF1 men var hamnar den?

Permalänk
Medlem

Laddat ner bonus MWF1 men var hamnar den?

Förhandsbeställde MWF3 och fick med MWF1 som bonus å nu har jag laddat hem den och den installerades men kan jag hitta spelet på disken för att bränna ut det? Kampanjen gällde bara till januari, om jag minns rätt. Så om jag formaterar datorn efter detta så är detta spel borta? Lite förvirrad här så om någon kan hjälpa mig att förstå så vore jag tacksam!

Det jag hittar på disken är DownloadCallofDuty4ModernWarfare.exe som då bara startar en nerladdning som installerar efter loppets gång...

Permalänk
Medlem

Hej, håller på också o ta ner spelet (det tar en evighet) och det gäller fram till sista Januari (Januari 31, 2012)

Men att kunna bränna den på skiva tänkte jag också på, det är ju om man hittar spel mappen och komprimerar denna till ISO eller liknande och sen lägger det på en skiva.
Men då har du ju ett installerat spel på skivan och om du stoppar in den i en ny dator och flyttar över filen och packar upp den så kanske det funkar...

Annars vet jag inte hur man får den till början så man kan installera den själv ( den installerar ju samtidigt som man laddar ner den)...dumt

Visa signatur

If I Only Could See