Permalänk
Medlem

Portal 2. Krajsis. HL2. Det är väl mina favoritspel...

Permalänk
Skrivet av biorrith:

Portal 2. Krajsis. HL2. Det är väl mina favoritspel...

klarat alla men tack iallafall : )

Permalänk

Starcraft 2

Permalänk
Medlem

S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl och S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat kanske kan vara något? FPS med rollspelsinslag och fenomenal atmosfär. Bilder från det sistnämnda nedan:

Dold text
Visa signatur

MSI MPG B550 Gaming Edge WiFi | Ryzen 7 5800x | MSI RTX 3080 SUPRIM X | be Quiet! Straight Power 11 850W | Corsair 32 GB (2x16) DDR4 Vengeance RGB Pro 3200MHz CL16 | NZXT Kraken Z73 | Fractal Design Meshify 2 XL | Qpad QH-1339 | Asus Xonar Essence STX | Steelseries Apex Pro | Acer 27" Predator XB273UGS QHD IPS 165Hz

Permalänk
Medlem

Jag förstår att du är uttråkad
Du har ju klarat nästan alla spel som tipsas om här. Men jag kan bara tipsa om Deus Ex och Alice - Madness Returns, underbart twisted spel

Visa signatur

Fractal Sesign R5 | i5 2550K @3.5GHz CM Hyper 612 | ASUS H61 M-F | Crucial 8Gb 1333MHz | MSI R9 390 Gaming | Aerocool Integrator 600W | Dell Ultrasharp U2212HM | ASUS MG278Q | Mionix NAOS 8200 | Filco Majestouch 2 Ninja MX Brown | Edifier C2 2.1 | Steelseries 5Hv2

Permalänk
Medlem

Bastion kan du ju testa med, ganska enformigt men det är roligt ett tag iallafall!

Visa signatur

i5 2500K | 12GB Corsair Vengence @ 1600Mhz | GTX 970 @ 1516Mhz / 7612Mhz

Permalänk
Skrivet av Fr0z64:

Bastion kan du ju testa med, ganska enformigt men det är roligt ett tag iallafall!

spelat tyckte dock det va rätt bra ^^

Permalänk
Skrivet av netbuddy:

Jag förstår att du är uttråkad
Du har ju klarat nästan alla spel som tipsas om här. Men jag kan bara tipsa om Deus Ex och Alice - Madness Returns, underbart twisted spel

haha X) ja jo, har spelat rätt mycket spel XD därför jag frågar efter nya : D alice har jag spelat : P men jag får väll testa deus ex : P

Permalänk
Skrivet av Windir87:

S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl och S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat kanske kan vara något? FPS med rollspelsinslag och fenomenal atmosfär. Bilder från det sistnämnda nedan:

spelat ^^ dock måste jag säga att dom är rett bra för att vara FPS : )

Permalänk
Permalänk
Medlem

Dead Space 1 och 2
Mass Effect 1 och 2

Permalänk
Medlem

Prey? Finns på CDON för 8kr just nu

Permalänk
Medlem

Supreme Commander 2, Tropico 4 ( väldigt lik 3:an så har du den kanske det inte är så stor ide. Gillade dock bägge), X3: Terran Conflict, Warhammer 40 000 Dawn Of War II, Torchlight, Witcher 2

Permalänk

Gillar du inte FPS och sådant kanske du gillar äventyrsspel. Du kan testa det här som heter "Lost Horizon" och är från 2010. Det är som gamla tiders spel som man klickar sig igenom i sin egen takt utan att behöva stressa. Handlingen påminner om de gamla Indiana Jones-spelen.

http://www.mobygames.com/game/windows/lost-horizon

Visa signatur

Asus Rampage II Extreme LGA1366, Xenon X5672@3,8GHz, Thermalright Ultra-120 Extreme med 2x Noctua NF-P12, Corsair Vengeance 1600MHz CL9 6x4GB, Palit Geforce GTX 1060 6GB, Asus Xonar Essence STX, Corsair AX1200W, Cooler Master Silencio 650, Qpad MK-80, Mionix Naos 5000, 28 tum GIGABYTE M28U 3840x2160.

Permalänk
Skrivet av Swe_de_vi:

har runt 1850psr ^^

Permalänk
Skrivet av Paddan1000:

Gillar du inte FPS och sådant kanske du gillar äventyrsspel. Du kan testa det här som heter "Lost Horizon" och är från 2010. Det är som gamla tiders spel som man klickar sig igenom i sin egen takt utan att behöva stressa. Handlingen påminner om de gamla Indiana Jones-spelen.

http://www.mobygames.com/game/windows/lost-horizon

värkar coolt : ) ska prövas

Permalänk

Ultimate Doom! eller Doom 2. klarar du det utan fusk så är du otrolig om du inte kör på lättaste vill säga

Visa signatur

Windows 7 64-bit, Intel Core i7 950 @ 3.07GHz, 12,0 GB DDR3 @ 1600MHz, ASUS SABERTOOTH X58, Gigabyte GeForce GTX 470 OC, 500GB Seagate, 60GB OCZ-VERTEX2, L222W (1680x1050@60Hz), SMBX2231 (1920x1080@60Hz)!

Permalänk

Äsh vafan, sätt dig och kör Diablo II, fortfarande lika bra!

Visa signatur

Citera gärna för svar.

Permalänk
Medlem

Pokémon Red, obviously.

Visa signatur

Intel i9 9900k | ROG STRIX Z390-F GAMING | Corsair 16GB 3000MHz | ASUS RTX 2080 Ti ROG STRIX GAMING OC | Fractal Design Define R6 | Corsair AX1200 | Corsair Hydro H115i RGB Platinum

Permalänk
Medlem

Kan tipsa om AlterIW en bra version av Call of Duty modern warfare 2, sedan har vi ju age of empire online och sen kan man toppa med league of legends

Visa signatur

http://delad.netii.net/ "Ett nytt sätt att kommunicera"

Permalänk
Skrivet av Sebathon:

Pokémon Red, obviously.

har man ju dock redan 400 timmars speltid på

Permalänk
Medlem

Orkar inte läs aigenom hela tråden men om du ska spela singleplayer (/crackat) så skulle jag rekomendera
Bf3
crysis 2
mafia 2

det är dom 3 spelen som har bäst storyline:s enligt mig

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad

Permalänk
Medlem

Just Cause 2. Just. Cause. 2.

Visa signatur

Stationära : Datorlåda: Bitfenix Outlaw Grafikkort: EVGA GeForce GTX 580 1536MB SOC Processor: Intel Core i5 2500K Nätagg: OCZ ModXStream PRO 600W SSD: OCZ SSD Agility 3 60GB HDD: 250gb
Bärbara: Packard Bell Easynote TM85

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boozfob:

Orkar inte läs aigenom hela tråden men om du ska spela singleplayer (/crackat) så skulle jag rekomendera
Bf3
crysis 2
mafia 2

det är dom 3 spelen som har bäst storyline:s enligt mig

Ehmm.. läst första inlägget ens en gång... inga FPS.. Crack är inget vi håller på med här, vi betalar för våra grejer. Dessutom kan du inte lirat många spel om du tycker storyn i dessa spel är bra.

Då ska vi se vad som finns kvar:

Fallen Earth
DC Universe Online
Heroes 6
Skyrim, morrowind och oblivion
Dragon Nest
Dragon age 1 & 2
Bastion
Warhammer 40k, RTS-liren
Star Wars: knights of the old republic, gammalt men så fruktansvärt bra.
Prince of persia
Battleforge
Alien vs Predator
Ghostbusters
Neverwinter nights 2
Fable: The lost chapters (INTE 3:an)
Dead rising 1 & 2
Amnesia: Dark Descent
Resident Evil 5
The Witcher 1 & 2
Doom 3
Beyond good and evil, 2003 men jävla bra!
Condemed
Dreamfall
Assassins creed
Supreme commander 2
Torchligt
Devil May Cry 4

Detta fick jag fram efter ca 10 min när jag tittade i Gamespots lista... Så svårt är det inte att kolla upp.

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk
Medlem

Just Cause 2, Command and Conquer 4 och Portal. 99 kr/st på gamestop

Visa signatur

HAF X / MSI P67A G-55 / I7 2600k / Corsair H70 / Corsair Vengeance 8GB / Geforce GTX 580

Permalänk
Skrivet av sj6:

Ehmm.. läst första inlägget ens en gång... inga FPS.. Crack är inget vi håller på med här, vi betalar för våra grejer. Dessutom kan du inte lirat många spel om du tycker storyn i dessa spel är bra.

Då ska vi se vad som finns kvar:

Fallen Earth
DC Universe Online
Heroes 6
Skyrim, morrowind och oblivion
Dragon Nest
Dragon age 1 & 2
Bastion
Warhammer 40k, RTS-liren
Star Wars: knights of the old republic, gammalt men så fruktansvärt bra.
Prince of persia
Battleforge
Alien vs Predator
Ghostbusters
Neverwinter nights 2
Fable: The lost chapters (INTE 3:an)
Dead rising 1 & 2
Amnesia: Dark Descent
Resident Evil 5
The Witcher 1 & 2
Doom 3
Beyond good and evil, 2003 men jävla bra!
Condemed
Dreamfall
Assassins creed
Supreme commander 2
Torchligt
Devil May Cry 4

Detta fick jag fram efter ca 10 min när jag tittade i Gamespots lista... Så svårt är det inte att kolla upp.

tack för listan, har spelat större delen av spelen men där fans nåra som värkar värda att spela kvar. vet att det inte är så svårt att kolla upp, ville höra vad ni hade att säga om saken. tack iallafall.

Permalänk
Medlem

Borde fan skjuta av er alla efter skostorlek.
Ingen som nämnt Team Fortress 2 som ändå är free 2 play

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Lånar tråden lite.
Förr spelade vi alltid td-banor i sc och wc3. Finns det nåt nytt mp-spel som motsvarar det? Sc2 kanske har såna banor? (tower defense)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av laasek:

Lånar tråden lite.
Förr spelade vi alltid td-banor i sc och wc3. Finns det nåt nytt mp-spel som motsvarar det? Sc2 kanske har såna banor? (tower defense)

Skickades från m.sweclockers.com

På steam - defense grid the awakening

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

SC2/SWTOR/Skyrim ( så har du lite och göra ) Saints row the third, Assasins Creed, .. Med mycket mer