När släpps Back to karkand ? :)

Permalänk

När släpps Back to karkand ? :)

Tja ! Tänkte bara kolla om nån vet när Back to Karckand släpps ?

mvh !

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5

Permalänk
Medlem

December, ingen vet mer.

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Fast det kommer till PS3 ägare först en vecka före oss.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Skrivet av Sebastian R:

Fast det kommer till PS3 ägare först en vecka före oss.

Gött, då kanske de kan lura ut de värsta buggarna innan det släpps till oss. Visserligen annan plattform, men man kan ju hoppas

Visa signatur

Workstation: i7 6800k, nVidia GTX 1070 8GB, 32 GB Ram.
Bärbar: Dell XPS13, i7@2600Mhz, 8 GB, QHD+.
Filserver: Gammal U36SD i5. Inbyggd UPS :-P
Pad: Asus Vivotab Smart.
Battlefield 3

Permalänk

Misstänker att patchen dom jobbar på nu släpps samtidigt.

Visa signatur

Corsair Obsidian 750D | EVGA Z790 Classified | G.Skill Ripjaws S5 6000 MHz CL30 64GB DDR5 @6600 MHz CL30 | i9-13900KF @5.6 GHz | PNY GeForce RTX 3080Ti XLR8 Gaming Revel Epic-X RGB @2055 MHz, 19902 MHz | Cooler Master V1200 | CPU+GPU-kylning: EK Custom loop | BenQ XL2410T + LG UltraGear 34GP950G |

Permalänk
Skrivet av F.Fairlane:

Misstänker att patchen dom jobbar på nu släpps samtidigt.

Huh? Den släpps imorgon eller på onsdag.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Skrivet av Rickard11:

Huh? Den släpps imorgon eller på onsdag.

Åh fan!!! Det har jag missat helt. Kan visst inte vara helt uppdaterad med dagens alla nyhetskanaler.
Fast jag tror ändå att det blir någon uppdatering i samband med Karkand.

Visa signatur

Corsair Obsidian 750D | EVGA Z790 Classified | G.Skill Ripjaws S5 6000 MHz CL30 64GB DDR5 @6600 MHz CL30 | i9-13900KF @5.6 GHz | PNY GeForce RTX 3080Ti XLR8 Gaming Revel Epic-X RGB @2055 MHz, 19902 MHz | Cooler Master V1200 | CPU+GPU-kylning: EK Custom loop | BenQ XL2410T + LG UltraGear 34GP950G |

Permalänk

6 december enligt ryckten, dock nt säker

Permalänk
Medlem

Är det någon tomte här som vet om B2k släpps i natt efter kl 00:00 eller skall man måsta vänta tills i morgon !?

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Medlem

nu är det dice vi talar om - B2K lär släppas mitt på dagen

Visa signatur

[Moderkort: ASUS Rog Strix Z390-F] - [CPU: Intel i7 9700k] - [Minnen: Corsair 16GB CL15 Vengeance] - [GPU: Palit Geforce RTX 2080 OC] - [SSD: Samsung EVO 120GB] - [PSU: Corsair AX1200] - [Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG278QR] - [Skärm: Samsung SA700]

Permalänk
Medlem
Citat:

Battlefieldo
Back to Karkand hits this tuesday for 360 / PC Players. We've also got a special surprise coming

Owiiiie! Blir att nöta lite till och hoppas det faller en i smaken. (:

Visa signatur

Cooler Master MasterBox 5 Pro | AMD Ryzen 5 2600 | Cryorig H7 | ASUS TUF B450-PLUS GAMING | ASUS ROG Strix RX580 8GB | Corsair 16GB @ 3000Mhz | Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Medlem

tisdag

Visa signatur

Stationär: Rysk Super Maskin

Permalänk
Medlem

oj det är ju i morgon redan det släpps..härligt, blir att nöta det sen då en del när man väl har tid för det

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

13 december.

Visa signatur

Citera gärna

ASRock Fatal1ty Z77 | i5 3570K @ 4,4 Ghz - Phanteks PH-TC14PE | 2-Way Sli GTX 680 | 16 Gb Corsair vengeance 1600 MHz | OCZ ZX Series 1250W | SSD - 1x128 GB - 1x256 | 2,7 TB - HDD | Antec P280 | G500 | Qpad MK-80 | G35

Permalänk

Ska bli kul o prova lite nya banor det kan aldrig bli för många banor

Visa signatur

Chassi: Cooler Master Stryker Nätaggregat: Corsair AX750
Moderkort: Asus Maximus X Code Processor: i7-8700K Kylare: Corsair H100 RAM: G.Skill TridentZ RGB 3000Mhz
Grafikkort: GTX 1080 SSD: OCZ Agility 3 240GB HDD: WD Green 2TB

Permalänk
Medlem

Jobbigt att man har två prov och två inläsningar den här veckan och veckan därpå... Jag måste ta tid till att lite iaf! Iförsig så har man hela jullovet på sig!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

OnT - Det släpps imorgon (13-12).

OffT - Någon som vet vad ''assignments'' är? Det står som en liten flik i Battlelog, det kanske är överraskningen DICE pratar om?

Visa signatur

Mister Potato Head! Mister Potato Head! Back doors are not secrets!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SchwuntaN:

OnT - Det släpps imorgon (13-12).

OffT - Någon som vet vad ''assignments'' är? Det står som en liten flik i Battlelog, det kanske är överraskningen DICE pratar om?

Det står om assignments på hemsidan

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

nån som vet vilken tid?

Visa signatur

PC: [4090 Aorus Master] [7800X3D] [Crosshair X670E Gene]
[TeamGroup DDR5 7200 32gb A-die@6200MT/s]
Kringutr: [Dell G3223Q 32"4k] [proXsuperlight] [DuckyOne2 TKL]
[Mayflower Arc] [AKG K7XX] [Blue Yeti]

Permalänk
Skrivet av sk41m4n:

Det står om assignments på hemsidan

Skickades från m.sweclockers.com

Aha, tack. Bara jag som har varit lite trångsynt Nu förstår jag vad det handlar om.

Visa signatur

Mister Potato Head! Mister Potato Head! Back doors are not secrets!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SchwuntaN:

Aha, tack. Bara jag som har varit lite trångsynt Nu förstår jag vad det handlar om.

Vad handlar det om?
Sidan blockad från jobbet och jag blev nyfiken nu

Visa signatur

NZXT H2 Vit| i7 2600 + Hyper 212 | Fractal Design Newton R2 650W | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | G.Skill Ripjaws X 2x4GB | SSD A-Data 511 120 GB | 1TB WD Caviar Blue | Gigabyte GTX670 Windforce 3X OC | 2 x DVD | Corsair Vengeance K60 & Razer Imperator & Steelseries Siberia V2 USB

Permalänk
Medlem

Längtar till imorgon! Tycker banorna är rätt tråkiga nämligen

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Ska bli jävligt roligt med lite nya banor o vapen får börja smyga ner valium i flickvännens mat igen

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av TheGiant:

Vad handlar det om?
Sidan blockad från jobbet och jag blev nyfiken nu

Tar det direkt från Battleblog samt Battlelog

"The Back to Karkand expansion pack is much more than just maps. We are also adding a new layer of persistence in the form of ten Assignments. These will be tracked no matter if you play a base game map or expansion pack map, and add a new way to unlock things in the game."

"Let’s take a closer look at the “Let it Rain” Assignment. To complete this assignment, players must score 20 kills with Light Machine Guns and two mortar kills. The game will keep track of how far along you have come to fulfill it. When you have met the requirements, you will unlock a new Back to Karkand weapon (with a matching set of dog tags) to use on any map including the base game. You will also unlock the new Creeping Death Assignment."

Länk för de som inte läst http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archi...

Visa signatur

Mister Potato Head! Mister Potato Head! Back doors are not secrets!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SchwuntaN:

Tar det direkt från Battleblog samt Battlelog

"The Back to Karkand expansion pack is much more than just maps. We are also adding a new layer of persistence in the form of ten Assignments. These will be tracked no matter if you play a base game map or expansion pack map, and add a new way to unlock things in the game."

"Let’s take a closer look at the “Let it Rain” Assignment. To complete this assignment, players must score 20 kills with Light Machine Guns and two mortar kills. The game will keep track of how far along you have come to fulfill it. When you have met the requirements, you will unlock a new Back to Karkand weapon (with a matching set of dog tags) to use on any map including the base game. You will also unlock the new Creeping Death Assignment."

Länk för de som inte läst http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archi...

Tackar för det!
Stillade min nyfikenhet

Visa signatur

NZXT H2 Vit| i7 2600 + Hyper 212 | Fractal Design Newton R2 650W | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | G.Skill Ripjaws X 2x4GB | SSD A-Data 511 120 GB | 1TB WD Caviar Blue | Gigabyte GTX670 Windforce 3X OC | 2 x DVD | Corsair Vengeance K60 & Razer Imperator & Steelseries Siberia V2 USB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ignostic:

Ska bli jävligt roligt med lite nya banor o vapen får börja smyga ner valium i flickvännens mat igen

Skickades från m.sweclockers.com

Dagen lol :D:D:D:D men TRUE!

Visa signatur

5600X | ROG STRIX X570-F | 4x8Gb Crucial 3600 CL16 | Sapphire Vega56 + Morpheus II | WD Black SN850 1TB | CM Silent Pro Gold 700w

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ignostic:

Ska bli jävligt roligt med lite nya banor o vapen får börja smyga ner valium i flickvännens mat igen

Skickades från m.sweclockers.com

toffel?

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk
Medlem

dom sa ju att det var den 9e till ps3 och den 12 alltså idag till pc

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.

Permalänk

Är det 00.00 som gäller eller någon som vet en exakt tid ?