Permalänk
Avstängd

Det var ju helt otroligt så mycket ni tjatar alltså.

Nycklarna kommer, okej?
Jees.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Avstängd

Nu får ni fan ta och skärpa er, shit.
Nycklarna kommer och jag har sagt till honom att skicka dem asap.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av the_raz:

Vann du i tävlingen eller fick du från typ steam?:P
Edit: inte fått min nyckel än, börjar undra ifall jag skrivit fel emailadress, rätt säker på att jag inte gjort detta dock. BareHipster kan du se ifall jag skrev "rassekung@hotmail.com" till dig?

Skrivet av L1nk93:

Säg gärna till om du får din key, jag skrev rätt email och jag har inte fått min ännu. Men BareHipster du kan ju alltid dubbelkolla så inte du har skrivit fel mail, makkz_dah@hotmail.com.

Skrivet av Tlee^_^:

Skicka min till mailen: Tomis_91@hotmail.com

Ganska säker på att jag skrev rätt men har fortfarande inte fått ngn nyckel ;o

Vad är det för mail man kommer få nyckeln ifrån? Skriv i pm om du inte vill skriva den här

Skrivet av Moolol:

jag har inte fått min

Ni alla kommer få eran key i sinom tid! om jag vore er skulle jag vara sjukt glada och inte tjata Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! haha!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Ser att det är en till likadan lottning/tävling nu i helgen, kommer frågorna vara samma eller kommer en ny tråd med nya tävlingsvillkor? Lite intresserad då jag missade denna helt

Permalänk
Medlem

jag verkar vara den enda av dom som vunnit som tar det lugnt och stressar inte eller spammar PM och replay här om keyn.
Det är ju bara att vänta, dom skickar när dom har tid och kan, det är så det är
Har lärt mig "Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge"

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Tricitum:

jag verkar vara den enda av dom som vunnit som tar det lugnt och stressar inte eller spammar PM och replay här om keyn.
Det är ju bara att vänta, dom skickar när dom har tid och kan, det är så det är
Har lärt mig "Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge"

haha precis det jag själv sa! du har förstått hur värden är uppbyggd av....väntan -.-

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Ååh, nu fick ja en key! Justice is served!

Permalänk
Medlem
Skrivet av timQ:

Ååh, nu fick ja en key! Justice is served!

Du tror inte du kan ge en invite till en kompis? du får självklart en invite tillbaks så fort jag får min nyckel

Permalänk
Entusiast

Då har man lirat i ett par dagar, fick invite ifrån Steam. Spelet är faktiskt helt okej, och detta från någon som vanligtvis hatar dota. Men tyvvär så följde samma idiot community med, aja är väl bara å vänta på Blizzards dota för å få något vettigt.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Moolol:

Du tror inte du kan ge en invite till en kompis? du får självklart en invite tillbaks så fort jag får min nyckel

Tyvär, va en +1 så har inga invites

Permalänk
Medlem

inv.

Dota2 Inv någon ? ingen som e sugen o ge bort en ?

Permalänk

Nu skickar dom ut ännu mer nycklar, ingen lycklig en som har lust att dela med sig av en key?:D

Visa signatur

Intel® Core™ i5-2500K CPU @ 4,5 GHz : GIGABYTE Geforce 680 : Asus P8P67 Pro B3 : 8GB Vengeance @ 1600 MHz : NZXT H2 Vit Classic Chassi : Intel 320 SSD 120GB (Spel) + OCZ Vertex 4 120GB (System) : NZXT Hale90 850w : Antec kühler 620 x 2 Scythe Gentle Typhoon 1850 RPM.

Permalänk
Medlem

åfan skulle man skriva in sin mail adress visste jag inte hehe

General-0@hotmail.com

Tack på förväg

Permalänk
Medlem

nu får ni fan ge dom sina nycklar det har gått 70 timmar, seriöst" typ

Permalänk
Medlem

Jag skulle vara oerhört tacksam ifall någon kunde ge mig en nyckel! Nickar Chago på HoN!

pk_robin418@hotmail.com

Permalänk
Medlem

Har testat spelet idag, känns riktigt bra! Kanske svårt att förvänta sig något annat från Valve? Den "delay" som folk pratar om finns där, men är betydligt mindre än den som finns i vanliga dota. Det märks, men hela anledning att folk känner att den finns är för att de är bortskämda med HoNs låga respons.

Det finns en del att fixa såklart, det är en beta. Hoppas att det blir ännu bättre! Såg att de hade släppt Nai'x idag, ser riktigt grym ut!

Har dock ett problem, bara testat det på en väns konto. Men om någon sitter på en invite så tar jag _väldigt_ gärna emot en! (Spelar gärna med dig isåfall, vem vill spela själv?)

/ tykoZ (Gick 11/1/8) i mitt första game

Visa signatur

Dota 2!

Permalänk
Konsolgrävare

Tråden uppdaterad med Weekly Patch Update #9 patch notes!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

Då har man lirat i ett par dagar, fick invite ifrån Steam. Spelet är faktiskt helt okej, och detta från någon som vanligtvis hatar dota. Men tyvvär så följde samma idiot community med, aja är väl bara å vänta på Blizzards dota för å få något vettigt.

Är man inte seriös(bra) är dota inget att ha :F

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av krigarkungen:

Är man inte seriös(bra) är dota inget att ha :F

Han pratar ju dock inte om spelet utan communityt.

Visa signatur

• Intel i7 2600K @ 4.3GHz • ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 • 8GB Corsair Vengeance • Corsair SSD Force 3 Series 120GB • Win 7 64-bit • Corsair TX 850W • Corsair Graphite 600T Vit • Corsair Cooling Hydro H80

Permalänk
Entusiast
Skrivet av krigarkungen:

Är man inte seriös(bra) är dota inget att ha :F

Det är då fan inte mycket å hänga i granen oavsett hur bra eller seriös man är.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Skrivet av the_raz:

Han pratar ju dock inte om spelet utan communityt.

Jag pratade om communityt ^^

Är man dålig kommer man blir flamead på.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Skrivet av the_raz:

Han pratar ju dock inte om spelet utan communityt.

Vilket då är anledningen till varför han uttryckte sig på sitt sätt. Är man inte duktig och inte har någon vilja att bli bra så borde man stanna borta från dota då communityt endast kommer behandla honom som skit.

Visa signatur

Chassi: NZXT Hush Svart Mobo: P5QL pro RAM-Minne: 4GB Processor: Core2 Q9550 @3.6GHz Grafikkort: Gigabyte GTX 580 Nätagg: Corsair 750W Mus: Mionix Naos 5000 Headset: AKG K240/Sennheiser CX300-II TB: Qpad MK-50 Skärm: ASUS VW225N

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

Då har man lirat i ett par dagar, fick invite ifrån Steam. Spelet är faktiskt helt okej, och detta från någon som vanligtvis hatar dota. Men tyvvär så följde samma idiot community med, aja är väl bara å vänta på Blizzards dota för å få något vettigt.

Håller med, har också spelat några dagar och jag tycker det är bra. Du har inga polare som du kan spela med? Då slipper man den "dåliga" delen med spelet, just communityn. Skulle aldrig kunna spela pugs i dota, tyvärr. Vet inte hur man någonsin kommer kunna bli av med alla dessa idioter som ska ha något att säga om allting och bara dampa för minsta lilla (Jag har kommit förbi det stadiet då man blir attackerad för minsta lilla, men det är minst lika irriterande när folk går på dom andra i laget. Blir alltid sån sjuk tråkig stämning).

Skrivet av Firkraag:

Det är då fan inte mycket å hänga i granen oavsett hur bra eller seriös man är.

Spelar du med polare så är det faktiskt något att hänga i granen IMO

Permalänk
Entusiast
Skrivet av krigarkungen:

Jag pratade om communityt ^^

Är man dålig kommer man blir flamead på.

Skrivet av emildooooo:

Vilket då är anledningen till varför han uttryckte sig på sitt sätt. Är man inte duktig och inte har någon vilja att bli bra så borde man stanna borta från dota då communityt endast kommer behandla honom som skit.

Ni talar som att det är ett accepterat faktum, något som ingen vill ändra på. Vad är meningen med ett spel om man som nykomling inte kan få spela och ha roligt utan att bli total utstött? Behandla nya spelare med respekt istället så stannar de kvar och blir därmed bättre med tiden, eller är detta ett totalt främmande koncept för er?

Inte konstigt att inga trevliga människor spelar DOTA när de blir bortjagade så fort de spelar sina första matcher.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Hoppas att man kan spela idag.

Visa signatur

• Intel i7 2600K @ 4.3GHz • ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 • 8GB Corsair Vengeance • Corsair SSD Force 3 Series 120GB • Win 7 64-bit • Corsair TX 850W • Corsair Graphite 600T Vit • Corsair Cooling Hydro H80

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

Ni talar som att det är ett accepterat faktum, något som ingen vill ändra på. Vad är meningen med ett spel om man som nykomling inte kan få spela och ha roligt utan att bli total utstött? Behandla nya spelare med respekt istället så stannar de kvar och blir därmed bättre med tiden, eller är detta ett totalt främmande koncept för er?

Inte konstigt att inga trevliga människor spelar DOTA när de blir bortjagade så fort de spelar sina första matcher.

DotA är inget casual-game.

Tycker man spelet är roligt nog kan man stå ut med flamers. Det är något man få stå ut med i början. Personligen tyckte jag va spelet va så kul att jag inte brydde mig så mycket. Det är så "uppfostringen" i DotA går till ^^

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Medlem

1 dag efter man fått nyckel så vinner man ju självklart PlayDota daily draw

Visa signatur

pls

Permalänk
Skrivet av Harblax:

1 dag efter man fått nyckel så vinner man ju självklart PlayDota daily draw

Du kan inte ge bort en nyckel till en behövande då?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av johan_1991:

Du kan inte ge bort en nyckel till en behövande då?

Menar du mig?