Permalänk
Medlem

Kan inte ''binda'' hotkeys till musen.

Hej !

Köpte idag Logitech G400. Installerade programvaran och följde alla anvisningarna, men det funkar fortfarande inte att binda hotkeys.
Gjorde som dom skrev, men när jag går in i spelet så funkar inte det. Är det någon som har samma / liknande problem och vet hur
man kan åtgärda problemet? Letade även på youtube men hittade bara en tysk guide och killen gjorde precis samma sak som jag.
Ska nu testa ändra hotkeys på ett annat spel, kanske det funkar där...

Permalänk
Medlem

Testade binda hotkeys till CoD MW3 och allt funkar. Fan köpte musen bara för DotA :(. Har ni några tips?

Permalänk
Medlem

tjena. jag har en razer naga sedan wow tiden. och det går inte binda scroll men mina 1-12 knappar på sidan funkar. har inte testat dom vanliga tum knapparna.. men dom kanske fixar det till senare!

Visa signatur

Processor: Intel i7 2600K 3.4 GHz antec Vattenkylning| RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: GTX 560 ti 448 cores | Nätaggregat: Fractal design Newton R2 650W | Skärm: BenQ XL2410T 120Hz | Tangentbord: QPAD|MK-85| Mus: Qpad OM|-75 Steel series Ikari, razer naga, zowie ec1 | Musmatta: Qpad XL HeatoN Steel series (hereos of newerth) och zowie mattan

Permalänk
Medlem
Skrivet av ztol:

tjena. jag har en razer naga sedan wow tiden. och det går inte binda scroll men mina 1-12 knappar på sidan funkar. har inte testat dom vanliga tum knapparna.. men dom kanske fixar det till senare!

Logitechs program fungerar så att den hittar spel som jag har på datorn och så kan man ändra hotkeys där, men det jag skulle velat göra är att binda högerknapparna som finns på tangentbordet på musen, oavsett om jag spelar ett spel eller är inne på internet, och det är just det som jag inte klarar av att fixa. Skit irreterande