Permalänk
Medlem

Min Hemelektronik

Pojkrummet once upon a time

Besök galleriet här

Visa signatur

Twitter

[B][I]Livet i 8 Bitar
Svamp och Gröna Blad

Permalänk
Medlem

vart fick du tag i dessa awesome tavlor?

Visa signatur

_________________
Spelburk -sb-2600k | H70 | Asus p8p67 pro | 1600mhz cl 8 a-data | Gtx470 | Corsair hx850 | 500wd black / 2 tb ecogreen / 2 tb Elemental | R3 - HTPC - sb-2100t | MSI P67A-C45 | Corsair 1600mhz | HD4890 | 320gb | Antec 1200 | fractal integra 400w.
LG 46"LD550N | logitech z5500

Permalänk
Medlem

mm ostbågar, tack du påminde mig om att köpa det idag haah Lite lite bilder kanske kommer fler?

Visa signatur

I5-750 @ 4,0Ghz | corsair 850w | Corsair 1600mhz Dominator 8GB | samsung 1TB HDD | Crucial m4 SSD 64GB | P7P55 PRO | XFX HD 6970 | Fractal Design R2 Silver window mod | Corsair H50 watercooler
"CPU: AMD Phenom X2 [Överklockad till tre känslor]"
R2:Extended Silence Fenix

Permalänk

Snyggt! men detta räknas väll som en datorhörna?

Visa signatur

Oskar :)
Fractal Design Define R3 Black Pearl | Intel Core i5 2500 3.3 GHz | Asus P8P67 LE REV B3 | Asus Radeon HD6870 1GB Referens | Corsair 2x2048MB 1600MHz |1TB Samsung Spinpoint F3 |XFX Core Edition 550W | OS: Windows 7 Ultimate 64bit | Sony MDR-XB700 | Steelseries 6G v2 | Qpad 5K | http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/%5BSWE%5D%20fait/

Permalänk
Medlem

Fail

Väldigt ironisk att du jobbar för Samsung och gillar LG. Annas mycket fint galleri, kommer själv (när jag skaffar lägenhet) ha ett mycket stilren look i min lägenhet med coola gibb tavlor

Permalänk
Medlem

tack för god respons, long time reader här på sidan, men har aldrig tagit mig tiden och registrera mig och dela med mig av mitt tycke så att säga

Tavlorna är "googlade" bilder som jag skickade in till ett tryckeri för att få de tryckta canvas dukar som jag sedan ramade, detta var några år sedan och jag kan nu se att man kan skicka in bilderna online och få de hem på ramade dukar från olika sidor.

Mmm ostrokar lägger upp 2bilder till

Visa signatur

Twitter

[B][I]Livet i 8 Bitar
Svamp och Gröna Blad

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xface:

Väldigt ironisk att du jobbar för Samsung och gillar LG. Annas mycket fint galleri, kommer själv (när jag skaffar lägenhet) ha ett mycket stilren look i min lägenhet med coola gibb tavlor

Jo lite ironiskt är det kanske ;D
Svaret ja har på det är just att i budget nivå så får man mer bild för pengarna med LG än Samsung.
Hade jag beslutat att köpa produkter i dyrare klasser så hade jag självklart införskaffat Samsung.

Visa signatur

Twitter

[B][I]Livet i 8 Bitar
Svamp och Gröna Blad

Permalänk
Avstängd

Verkligen skrattretande med folk som kör eye infinity

Permalänk
Medlem
Skrivet av drulle:

Verkligen skrattretande med folk som kör eye infinity

hur tänkte du nu?

Visa signatur

i7 8700K | MSI 3080 SUPRIM X | Corsair 32GB DDR4 | STRIX Z370-H | Seasonic FOCUS GX 750W | Phanteks 300A | OS: Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av cosmos92:

hur tänkte du nu?

+1

Visa signatur

Twitter

[B][I]Livet i 8 Bitar
Svamp och Gröna Blad

Permalänk
Medlem

FYYY det ligger ju något vidrigt på tangentbordet! snus.. haha!

Visa signatur

Moderkortsmodems problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mightybjorn:

FYYY det ligger ju något vidrigt på tangentbordet! snus.. haha!

det enda riktiga svarta guld alltså ;D

Visa signatur

Twitter

[B][I]Livet i 8 Bitar
Svamp och Gröna Blad

Permalänk
Medlem
Skrivet av drulle:

Verkligen skrattretande med folk som kör eye infinity

Föredrar du surround?

Visa signatur

Jag är ingen AMD, Intel eller Nvidia fanboy! Vid köpråd rekommenderar jag det som är mest prisvärt vid tillfället!

NZXT H440 | i7 5820K @ 3,8 GHz | EVGA GTX 980 SC | Crucial 16GB DDR4

EVGA G2 750W | MSI X99S SLI Plus | NZXT Kraken X41 | 256GB Samsung 850 Pro

Citera så jag hittar tillbaka!