Permalänk

Nya hörlurar

Tja, har funderar på ett nytt headset. Dom ska främst användas till spel, men även lite musik & film. Har kollat på både CM Storm och Logitec G35! Vilket headset skulle ni rekomendera i denna prisklass? (1000kr~)

Permalänk
Medlem

Nåt jag också funderar på, hur presterar AKG GHS1?
http://www.inet.se/produkt/6309082/akg-ghs1-gaming-headset-ca...

Permalänk
Avstängd

Logitech g35/930, g930 för min del då jag haft 2 par av g35 och sladden korva ihop sig och gick av på båda! g930 skönt gediget trådlöst! och volymkontroll osv på själva hörlurkåpan! bästa headsetet jag haft iallafall!

Permalänk

Rekommenderar inte G35, haft 2 par båda har gått sönder på ett eller annat sätt och jag tvivlar på att båda varit måndagsexemplar.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av fatalbert541:

Rekommenderar inte G35, haft 2 par båda har gått sönder på ett eller annat sätt och jag tvivlar på att båda varit måndagsexemplar.

Precis som jag skrev! så tycker att TS satsar på ett g930

Permalänk
Hedersmedlem

Har faktiskt precis köpt Steelseries Siberia V2 och är faktiskt förvånad vilket bra ljud den ändå levererar dock lite för mycket bass för att vara perfektionist, sitter väldigt skönt runt öronen (mjuka kuddar) och kan iofs bli lite varm vid längre sittningar (3-4 timmar).
ger den 4 utav 5 möjliga just nu och jag rekommenderar den också till andra bästa tipset är att gå och känna på ett par hörlurar före köp underlättar mycket då hörlurar är rätt personliga då det är en smaksak

Visa signatur

MODERKORT: ASRock Z68 Extreme4 | CPU: Intel Core i5 2500K | CPU Kylare: Noctua NH-D14 | RAM: Corsair 16GB 1600Mhz Vengeance |
GPU: GTX 580 1536MB X2 SLI | PSU: Corsair TX 850W 80+ Bronze M | Chassi: Fractal Define Arc | Skärm: LG IPS Panel
Guide: Hur man gör rent i sin dator.

Permalänk

införskaffade mig ett cm storm sirus för ca 1vecka sedan underbart headset kvittar om man vill köra med vanliga 3.5mm uttagen eller med "ljud-basen" man fick med får underbart ljud vilket man än väljer

Visa signatur

NZXT H700i - ASUS Z390-F Strix - 32GB Vengeance PRO 3200Mhz - Intel I9 9900k - PALIT 2080 TI - Corsair HX850 - 500Gb Sandisk Ultra SSD - 1TB Samsung SSD - Custom Watercooled

Corsair K70 Lux RGB - Logitech G502 - Astro A50 - Acer Predator 35" Curved 200hz

Permalänk
Skrivet av To33e:

Har faktiskt precis köpt Steelseries Siberia V2 och är faktiskt förvånad vilket bra ljud den ändå levererar dock lite för mycket bass för att vara perfektionist, sitter väldigt skönt runt öronen (mjuka kuddar) och kan iofs bli lite varm vid längre sittningar (3-4 timmar).
ger den 4 utav 5 möjliga just nu och jag rekommenderar den också till andra bästa tipset är att gå och känna på ett par hörlurar före köp underlättar mycket då hörlurar är rätt personliga då det är en smaksak

Jag får ont i öronen efter jag har suttit ett tag med dom micken har även börjat glappa...

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av oliweeeer:

Jag får ont i öronen efter jag har suttit ett tag med dom micken har även börjat glappa...

aj f*n kanske man skulle lämnat tillbaka dom då, köpte dom den 3 dec -11 alltså igår för 500:-.. hoppas ja kan detta då ja köpte dom på mediamarkt och ja vet att dom har rätt dålig service bland många

Visa signatur

MODERKORT: ASRock Z68 Extreme4 | CPU: Intel Core i5 2500K | CPU Kylare: Noctua NH-D14 | RAM: Corsair 16GB 1600Mhz Vengeance |
GPU: GTX 580 1536MB X2 SLI | PSU: Corsair TX 850W 80+ Bronze M | Chassi: Fractal Define Arc | Skärm: LG IPS Panel
Guide: Hur man gör rent i sin dator.

Permalänk
Skrivet av Thebestbuyer:

Precis som jag skrev! så tycker att TS satsar på ett g930

Ja, eller kanske ett Astro A40/30 beroende på om herrn är villig att lägga ut ett par hundralappar extra eller inte

Permalänk
Medlem

Lägg till nån hundralapp till och du har dessa skönheter: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=587879

Jag är sååå nöjd med dom. Lätt dom bästa lurarna jag haft. Blir aldrig svettig vid öronen av dom. Tar aldrig ont i öronen eller "toppen" av mitt huvud. Micen är den bästa jag någonsin haft på ett par lurar. Jag spelar och ser film med dom. 5 toastar av 5

Permalänk

G930 ser ganska lovande ut! Dock ser CM Storm Sirus mer komfortabla ut, fast dom är bara bara 5.1 surround

EDIT: Hittade denna recension nu http://www.fragbite.se/?articleID=496 lät inte så roligt